Entäs Sotelääkärit?

vallan-uhrit

Eduskunta luulee tekevänsä lopun mielivallasta. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/vakuutuslääkärien-”mielivallalle”-loppu-–-nyt-nytkähti-eduskunnassa/ar-BBTAnfe?ocid=spartanntp.
Vuosikymmenet vakuutusyhtiöt ovat pelanneet venäläistä rulettia sairasatuvien kustannuksella ja tehneet joka vuosi miljardivoittoja. Nyt toimittajat ja eduskunta hurskastelevat kansalaisaloitteen kustannuksella vaikka eivät ole puoleen vuosisataan tehneet mitään koko hoidolle. Potilaat ovat jääneet usein hoidotta .Koko yhteiskunnan järjestelmä on täysin mätä eikä sitä patanna Sote vaan vahvistaa eriarvoisuuden ja mielivallan koska puolueet pääsevät Soten avulla entistä pahemmin vaikuttamaan sairaanhoitoon poliittisesti.

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makusormissa

      Ne on markkinavetoisia lääkäreitä.

      • Anonyymi

        Ei vaan puoluevetoisia.Koko Sotehan suunniteltiin Keskustan hallitsemassa Sitrassa. Suunnitelman tarkoitus on ollut lopettaa sairaanhoito sairailta ja siirtää säästyneet rahat puolueväelle erilaisiin bisneksiin.Esko Ahon aikainen suunnitelma vei potilailta sairaanhoidon vuosikymmeniksi. Varsinkin niiltä jotka eivät kuuluneet sotekimppaan. Onkin järkyttävää miettiä miten monta ruumista on jo tehty tämän vuoksi. Jotkut vaan ei vieläkään ymmärrä että poliitikot eivät ole lääkäreitä vaikka voissa paistaisi. Markkinataloudessa potilaat voivat sentään ostaa lääkäripalvelut,nyt he menevät kaikki puoluesoten seulan kautta.


    • Mutteikaikille

      Kai sanotaan menneen soteen, ei enää lääkärille. Mutta se olisi liiankin täydellistä. Toinenhan oli kuteen.

    • sipilän-vastuu

      Valtava määrä sairaita on jäänyt ilmanhoitoa vakuutuslääkärien takia. He eivät ole saaneet korvauksia eikä hoitoa koska se maksaa pienituloisille liian paljon.Nyt Soteen meneminen maksaa jo 42 e kun muutama vuosi sitten vain 11 e.Ja yleensä Sotessa ei saa muuta vastiketta kuin kylmää kättä rahalleen.Kuntaliitokset lopettivat pienen kunnan asukkailta melkei kaiken sairaanhoidon,en tiedä miksi mutta aavistan että lisää rahaa eivät nämä suuret kunnat pistäneet lisää vaan jatkoivat samalla budjetilla .Vastuuttomat puolueet ovat sensijaan työtäneet hulppeisiin rakennuksiin yhä isompia summia käsittääkseni niiden korruption takia. Pääsyy kokonaisuuteen on EUn toimet joilla vaaditaan kilpailua sairaanhoitoonkin vaikkei homma toiminut edes ennen EUta. Puolueissa löhää sellainen väki joka ei tajua saati halua kansalle perusoikeuksia vaan pelaa typerää peliään yritysten hyväksi vaalirahojensa tähden.Korruptio tuhoaa yhteiskunnan perustuksiaan myöten ja ne peruskset pitäisi rakentaa eduskunnassa mikäli halutaan oikea demokratia.

    • Anonyymi

      Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      Sana on totta.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ceaf6a2a-ce13-4f64-b581-c2966acd60ed
      Sotien mentyä lasketaan rahaa.

    • Anonyymi

      Kelalääkärien tavoin. Viljelee mehiläisiä, houkuttelee perhosia, pesee likaisia norsuja?

      • Anonyymi

        Kela- ja sotelääkäreitä kaipaamaan jäivät €speri, Pörriäinen ja Attendo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe