20% ilman herpestä_oletko_puhdas?

Moi.

Sanotaan, että vain noin pieni osa ihmisistä(20%) on välttynyt huuliherpekseltä hsv1/hsv2 viruksilta.

Itse kuulun noihin onnekkaisiin kenellä ei ole minkäänlaista herpestä, eikä mitään muutakaan sukupuolitautia...
Toinen asia on sitten tuo hyvin kirjava bakteerikanta jos ihmisellä on ollut usempia partnereita ja suojaamatonta yhdyntää. -Tätä ihmiset harvemmin tulevat edes ajatelleeksi!

Minulla on ollut kourallinen seksipartnereita ja suojaamatonta ainoastaan parin neitseen kanssa. Olen tietoisesti valinnut partnereikseni mahdollisimman kokemattomia naisia ja näin olen välttynyt myöskin tuolta inhottavalta herpes virukselta mitä iso osa teistä ihmisistä kantaa..

Nyt kysynkin, että olisikohan täällä 100% puhtaita vapaita naisia, joilla olis myöskin jonkinmoinen "bakteerikammo" ja haluasi itseni tavoin pitää tämän terveystilanteen jatkossakin ennallaan.. Minusta voisi saada fwb-kaverin nyt ainakin ensialkuun, jos oikeasti terve nainen löytyisi.
Ikävää ja inhottavaa nimittäin kun "tavis" naisen kanssa ei voi vapautuneesti seksiä harrastaa.. Suihinotto/ nuoleminenkaan ei tule kyseeseen ja aina joudut käyttää kortsua ja sitten vielä pelko, että jopa suudellessa saat huuliherpeksen.

Mä haluan naisen kenen kanssa voi harrastaa vapaasti suojaamatonta seksiä ja silti pitää terveys. Onko samanhenkisiä naisia täällä?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OireetontautiKVG

      Voi sua, kuvittelet pysyväsi taudittomana, kun harrastat suojaamatonta seksiä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Miksi myös kuvittelet, ettei sinulla ole jo tautia?

    • Eimitään86

      Ei mullakaan oo mitään vaikka en oo mistään välittänytkään... Mistähän johtuu? Viime testit oli ainakin puhtaat...

      • Eimitään86

        Voinko olla immuuni?


      • Mitä tarkoitat.. Onko sinulta testattu hsv1/ hsv2?
        Sitten jos sinulla on ollut paljon suojaamatonta niin sinulla on todennäköisesti joku hpv versio..Niitä kun on kymmeniä ja kaikki eivät näy päälle.
        Sitten bakteerikannan siirtyminen. Jos olet pannut 10 miestä paljaalla, niin koko heidän seksuaalihistoria on siirtynyt sinuun, eli puhutaan satojen, ellei tuhansien ihmisten bakteerikannan siirtymisestä sinuun.. Sinne ei tee todellakaan mieli nenäänsä työntää jos ymmärrät mitä tarkoitan, eikä paljon muutakaan.

        Ihmiset kuvittelevat, että näissä jutuissa on kyse vain jostain muutamasta yleisimmästä taudista, jotka testataan ..Ei todellakaan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat.. Onko sinulta testattu hsv1/ hsv2?
        Sitten jos sinulla on ollut paljon suojaamatonta niin sinulla on todennäköisesti joku hpv versio..Niitä kun on kymmeniä ja kaikki eivät näy päälle.
        Sitten bakteerikannan siirtyminen. Jos olet pannut 10 miestä paljaalla, niin koko heidän seksuaalihistoria on siirtynyt sinuun, eli puhutaan satojen, ellei tuhansien ihmisten bakteerikannan siirtymisestä sinuun.. Sinne ei tee todellakaan mieli nenäänsä työntää jos ymmärrät mitä tarkoitan, eikä paljon muutakaan.

        Ihmiset kuvittelevat, että näissä jutuissa on kyse vain jostain muutamasta yleisimmästä taudista, jotka testataan ..Ei todellakaan.

        "Sitten bakteerikannan siirtyminen. Jos olet pannut 10 miestä paljaalla, niin koko heidän seksuaalihistoria on siirtynyt sinuun, eli puhutaan satojen, ellei tuhansien ihmisten bakteerikannan siirtymisestä sinuun.. "

        Yes, tuossa on muistakseni kyse myös solutason jättävästä jäljestä ja siitymästä / ketjuuntumasta, mutta en jaksa muistaa laskukaavaa tuon kontakti-pyramidin suhteen, enkä ihan heti myöskään löytänyt sitä netistä.

        Kun on lopulta suuren populan kanssa biologisesti ketjuuntuneena, niin erilaiset riskit terveydelle kasvavat.

        Luin siitä aikoinaan muistaakseni Johsson & Johnsson:n (tai jotakin tuohon tyyliin olevasta) seksuaalisuutta käsittelevästä kirjasta, jossa se oli ihan erikseen laitettu omaan raamiinsa.

        Karkea laskukaava jota muistelen.

        Ajatellaan teorettista tilannetta jossa jokaisella tuon suuren pyramidin muodostavalla olisi ollut kymmenen suojaamatonta seksikumppania aikajanalla x (jota en muista), niin nyt uuden kumppanin kassa seksiä harrastava on biologisesti yhteudessä kumppanisa kymmeneen sex ex:n, noiden kymmenen kymmeneen sex ex:n jne. Tuosta muodostuu lopulta hurja popula, joka on biologisesti yhteydessä toisiinsa, muistaakseni jopa solutasolla.

        Mahdoton tietää millaisia yksilöitä ja millaisilla elintavoilla ja seksitapataustoillaan tuohon populaan mahtuu, mukaanlukien suonen sisäisten huumeiden käyttäjät, suojamatonta seksiä prostituoitujen kanssa harrastaneet jne.

        Tuossa on kyse jostakin aivan muusta kuin tuossa erään vähätellen mainitsema "iho-ongelma" ...

        Ps. Kuulun itse (m) tuohon vähemmistöön jolla ei ole herpeksiä, eikä ole koskaan ollut muitakaan seksitauteja.

        Seksuaalisuus on upeaa ja mieluusti monipuolisena, mutta uuisista mahdollisista kuppanneista on mahdoton tietää ja pakko myöntää sen viilentävän libidopiikkejä spontaaneihin kohtaamisiin.


    • Taisi olla niin, että tällä palstalla ei ole minun lisäkseni yhtäkään tervettä..
      Mistä kumppani terveelle?

    • kommasserrz
    • Anonyymi

      Se voi olla että täällä on paljonkin terveitä, mutta ei ehkä ihan heti löydy sellaista tervettä joka haluaa vaivakseen noinkin neuroottisen kumppanin ;-)

      • En minä ole neuroottinen vaikka sanonkin ääneen sen minkä toiset vaikenevat tai eivät kertakaikkiaan ymmärrä.

        Esimerkiksi tupakan syöpäriskit on tiedostettu, mutta annas olla kun puheeseen tulevat hpv:n aiheuttamat tuhannet syäpätapaukset Suomessa vuositasolla niin sitten leimataankin neuroottiseksi.... Aika valikoivaa terveysoppia mielestäni!

        Saastuneessa nykymaailmassa on pakko noudattaa parinvalinassa/ seksin suhteen tiettyä "koodia" ja elää kurinalaisesti seksielämäsi alusta pitäen mikäli haluat elää terveenä niiltä osin kun siihen itse kykenet vaikuttamaan...

        Tottakai se rajoittaa elämääni ja ihminen voi kuolla niin monella tavalla koska tahansa tai sairastua vakavasti muutenkin, mutta en minä silti voi tältäkään asialta silmiäni ummistaa...-Ikäänkuin ei sitä olisikaan.

        Välinpitämättömien idioottien takia meillä on niin monet ongelmat , epidemiat ja sairaudet riesanamme ja julkista terveysdenhoitoa kuormittamassa veronmaksajien piikkiin.

        Esim. ylipaino, joka on kymmenien vakavien sairauksien perimmäinen juurisyy.. -Asia jota ei voi sanoa ääneen tämäkin!


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        En minä ole neuroottinen vaikka sanonkin ääneen sen minkä toiset vaikenevat tai eivät kertakaikkiaan ymmärrä.

        Esimerkiksi tupakan syöpäriskit on tiedostettu, mutta annas olla kun puheeseen tulevat hpv:n aiheuttamat tuhannet syäpätapaukset Suomessa vuositasolla niin sitten leimataankin neuroottiseksi.... Aika valikoivaa terveysoppia mielestäni!

        Saastuneessa nykymaailmassa on pakko noudattaa parinvalinassa/ seksin suhteen tiettyä "koodia" ja elää kurinalaisesti seksielämäsi alusta pitäen mikäli haluat elää terveenä niiltä osin kun siihen itse kykenet vaikuttamaan...

        Tottakai se rajoittaa elämääni ja ihminen voi kuolla niin monella tavalla koska tahansa tai sairastua vakavasti muutenkin, mutta en minä silti voi tältäkään asialta silmiäni ummistaa...-Ikäänkuin ei sitä olisikaan.

        Välinpitämättömien idioottien takia meillä on niin monet ongelmat , epidemiat ja sairaudet riesanamme ja julkista terveysdenhoitoa kuormittamassa veronmaksajien piikkiin.

        Esim. ylipaino, joka on kymmenien vakavien sairauksien perimmäinen juurisyy.. -Asia jota ei voi sanoa ääneen tämäkin!

        Okei, et sit ole neuroottinen, saatoin tulkita viestiäsi väärin.

        Ehkä mä olen vaan sen verran romantikko, että en osaa kauheasti sympatiseerta jos valintakriteerinä suhdetta etsiessä on taudittomuus. Kun itse ihastun ihmisessä sen luonteeseen, sen ajatuksiin, siihen miten se katsoo ja näkee elämän, miten se kohtelee toisia, millaisia intohimoja ja tunteita sillä on. Jos bonuksena ihanan ihmisen mukana tulee jotain vähemmän miellyttävää kuten ei-niin-tervetulleita bakteereita tai viruksia niin sitten tulee ja sen mukaan mennään.

        Mutta joo, meitä on erilaisia ja se on ihan ookoo sekin. Toivottavasti säkin löydät etsimäsi (mä löysin ihanan miehen jolla oli/on kondylooma, ei painanut mun vaa'assa mitään). Ja sori että sotken sun seuranhakuilmoitusta mutta ainakin tää mun sinänsä asiaton kommentointi nostaa sitä ylös (kai?).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, et sit ole neuroottinen, saatoin tulkita viestiäsi väärin.

        Ehkä mä olen vaan sen verran romantikko, että en osaa kauheasti sympatiseerta jos valintakriteerinä suhdetta etsiessä on taudittomuus. Kun itse ihastun ihmisessä sen luonteeseen, sen ajatuksiin, siihen miten se katsoo ja näkee elämän, miten se kohtelee toisia, millaisia intohimoja ja tunteita sillä on. Jos bonuksena ihanan ihmisen mukana tulee jotain vähemmän miellyttävää kuten ei-niin-tervetulleita bakteereita tai viruksia niin sitten tulee ja sen mukaan mennään.

        Mutta joo, meitä on erilaisia ja se on ihan ookoo sekin. Toivottavasti säkin löydät etsimäsi (mä löysin ihanan miehen jolla oli/on kondylooma, ei painanut mun vaa'assa mitään). Ja sori että sotken sun seuranhakuilmoitusta mutta ainakin tää mun sinänsä asiaton kommentointi nostaa sitä ylös (kai?).

        Taudittomuus ei ole yhtään sen huonompi kriteeri kuin mikään muukaan..
        -Se on lähtökohta.

        Itse en ikinä haluaisi tutustua ihmiseen kuka kantaa kondyloomaa taikka herpes viruksia..
        -Pidät vain huolen, että mikäli eroatte, niin et ainakaan levittele niitä viruksiasi enää eteenpäin kuten nyt miehesi tekee.

        ps. Ne kondyloomat ovat aika ikävän näköisiä kun niitä on naisellakin genitaalit ja suu täynnä... Mut natinnollisia suihinottoja sinne, sikäli kun kykenet tuossa tilanteessa vielä kiihottumaan.


      • Anonyymi

        No, jokainenhan me valitaan itse lähtökohtamme. Mäkin oon valinnut et tykkään älykkäistä ja empaattisista ihmisistä.

        Heh, miksen pystyisi kiihottumaan? Siis sekö asia että mun rakastamalla ja haluamalla ihmisellä on joskus ollut näppylöitä alapäässään sais mut jotenkin haluamaan sitä yhtään vähemmän??? Näppylöitä. Oikeesti. Me eletään niin eri todellisuuksissa että täähän on melkein kiinnostavaa!

        Ja huolehdin virusteni eteenpäinlevittämisestä tai -levittämättömyydestä itse parhaaksi katsomallani tavalla, eiks niin. Mua ei huoleta vähääkään se et joskus eroaisin ja joutuisin etsimään uutta suhdetta tällä historialla, koska oikeesti mua ei kiinnosta romanttisessa mielessä ihmiset joille joku iho-ongelma on isompi asia kuin se mitä kaikkea muuta toinen ihminen on.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe