Tietääkö kukaan, onko saatavilla aiemmin pelatuista vakioista kohteiden peliprosentit esim. pelin sulkemisaikaan? Siis jotain tämäntyyppistä:
Vakio1 16.2.2019
Newport-Man C 10 6 84
Wimbledon-Milwall 30 28 42
jne...
Netistä kyllä löytyy dataa otteluiden kertoimista eri vedonlyöntitoimistoissa, mutta olisi mielenkiintoista vertailla vakion peliprosentteja näihin.
Dataa vakio peliprosenteista?
3
1790
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan veikkauksen nettisivulla mahdollisuus saada peliprosentit näkyviin kun klikkaa ruutua Näytä pelijakauma tekstin edessä!
- Anonyymi
Kierroksista 1/2018 - 22/2019 löydät (peli: Vakio-1) ottelulistan, lopputulokset, lopulliset peliprosentit sekä kierroksen vaihdon pdf-tiedostona. Pelivaihdosta voi helposti todeta, että kesäksi vakioveikkaus lamaantuu jatkuvista "lisäraha"-houkuttimista huolimatta. Kansa tarvitsee sytykkeekseen lauantaisaunan ja englantilaisen jalkapallon. Kesäsunnuntait ja kakkosdivaripelit vie pelikansan laiturinnokkaan kuuntelemaan laineiden liplatusta ja lintujen laulua. Siinä helposti vakioveikkaus unohtuu.
https://tuuletus.net/lataamo/docs/vakiotuloksia.pdf
Hyvää kesää!- Anonyymi
Kylläpä suomalaiset vakioveikkauksen pelaajat on huonoja "asiantuntijoita" harrastamassaan lajissa. Vaikka kuinka seuraavat jalkapalloksi kutsuttua urheilua ja laittavat roponsa joka lauantai Vakio 1 -nimiseksi kutsuttuun uhkapeliin, niin onnistumisprosentti jää kehnoksi.
Kun laskee viimeisen 80 kierroksen otteluista vahvistettujen oikeiden tulosten (13 ottelua *80 = 1040 ottelua) pelatuimmuusprosenttien keskiarvon, niin tulos vetää mielen matalaksi.
Edeltävien 80 kierroksen keskiarvo on 42,3%.
Tarkastelujakson pienin onnistumisprosentti kierroksella 22/2019 -> 29,8%.
Tarkastelujakson suurin onnistumisprosentti kierroksella 05/2018 -> 53,0%.
Kun jatkossa teet lauantaisaunaa lämmittäessä vakioveikkausta, niin tarkista pelihetken peliprosentit ja karsi suunnitelmistasi kaikki ne rivit, joiden toteutuma jää alle 30% tai menee yli 53% ja pelaa vain ne hajarivit, jotka osuu siihen väliin. Niillä on suurimmat mahdollisuudet tuoda joskus myös palautusta.
Onnea peleihin :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772