Ihmiset ovat eläneet vuosia ilman kännykkää ja nykyihmiset eivät osaa edes ulostaa ilman kännykkää. Hienoksi on tämäkin maailma mennyt.
Ennen oli kaikki paremmin
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla niitä näkee pysäkeillä tyhmiä ihmisiä, ne kysyy kännykältä neuvoja, mihin olen menossa, mitä tänään tehdään, miten autoa korjataan,ym. Me ollaan paljon viisaampia, meillä on vielä aivot ja osataan ajatella itsekkin. Ennen oli puhelin kotona ja hyvin ystävät osasi soittaa illalla, kun oltiin kotona työpäivän jälkeen. Käytiin työssäkin ilman kännykkää, urheilemassa, tansseissa ja saunassakin osattiin käydä ilman puhelinta. Nyt nämä aivottomat ei osaa edes saunaa lämmittää puilla , eikä tehdä puita, kaikki ostetaan kaupasta, ei ne tahri itseään työnteolla, eikä edes tee kotona ruokaa. Pizzaa vaan ja hampurilaisia, niin pysyy läskikasana.
- Anonyymi
Oma pätös älypuhelin en ostanut,en litynyt some F.B. intagram.Pätöksesäni pysyn.Minulla on vanha samsug puhelin,äänetön taskussani. Tosin siihen ei kukaan soita.Kun ei netti yhteys,ei mahdollisuus vastaan ottaa kuva viestejä.Miksi silti mukana.Yksin asuvana 69v. Liikun päivisin paljon ulkona tunteja.Sällä kuin sällä läpivuoden ajan.Jos jotain satuu voin soitaa apua itselleni.Ohihan ihmiset kulkevat jos joku kaatunut,lulevat on juoppo.terveusinmutsi 69v.itä Helsingistä
- Anonyymi
Sama peli jatkuu ollaan jo v.2023.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581