Ilmaston muutoksen puolesta höyryää moraali poseerajien joukkio! Suomen mahdollisuus pelastaa maapallo ilmaston lämpenemiseltä ovat mitättömät.
Suomella on mahdollisuus pilata kansainvälinen kilpailukykynsä hörhöilyllä.
Moraali poseraajat ovat samoja ihmisiä, jotka vastustivat henkeen ja vereen ydinvoimaa. Ydinvoima on vähentänyt Suomen co2 päästöjä merkittävästi.
Esimerkiksi tuulivoimaan panostanut Tanska päästää 40%:a hiiltä enemmän.
Samat moraaliposeraajat haluavat tuottaa ihmisiä lämpimistä maista Suomeen lämmitettäviin huoneisiin. Huoneiden lämmittäminen saastuttaa. Ihmiset, jotka ovat tänne tulleet eivät ole osallistuneet työntekoon, mutta syövät halal lihaa.
Halal liha tuotetaan eläinten rituaalimestauksella.
Lämpimistä maista vainoa pakoon tulleet lähtevät heti oleskeluluvan saatuaan saastuttamaan luontoa lentokoneeseen ja lomailevat lähtömaissa.
Usein he ottavat tyttärensä mukaan ja silpovat heidän sukupuolielimensä.
Lämpimistä maista tulleet nuoret miehet tuottavat verkostonsa kautta Ruotsista ja Saksasta itselleen vanhat pahasti saastuttavat autot.
On käsittämätöntä, jos hoitoalalla toimiva henkilö äänestää maahanmuuttoa tukevaa puoluetta. Haluatko oikeasti kehitysmaasta halpatyöntekijän työtoveriksi?
Terveys- ja hoitoala pysyvät huonosti palkattuna. Ainoastaan lääkärit estävät ulkomaisten kollegojen tulon ja heillä palkat nousee.
Katsokaa Ykkösaamu ja keskittykää ajatuksiin, joita Halka-aholla on!
Verratkaa Li Anderssonin tai Antti Rinteen kykyyn ajatella!!!
Moraali poseerajat!
2
<50
Vastaukset
- Lukiolaislikka
Hyvä havainto oli suomenruotsalaisten suhtautuminen isänmaahan.
He suostuvat olemaan finländare, mutta eivät finne. Li Andersson on ensisijaisesti suomenruotsalainen ja vasemmistoliittolaisena Troijan Hevonen.
Vasemmistoliittolaiset eivät opi, vaikka heillä oli jo Suvi-Anne Siimes.
Suvi-Anne on pahempi porvari, kuin entinen kokoomuslainen. Hän nauraa vasemmistoliittolaisille koko matkan Älandsbank:iin!!! - Lukiolaislikka
Vihervasemmisto haluaa palkata kehitysmaista halpatyövoimaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035