Mitäs järkeä on ajella motaria edestakaisin ilman asiakasta? Ettekö osaa hankkia asiakasta sieltä, minne edellinen asiakas jää?
Tuohan on ihan hölmöä ajella ilman asiakasta.
Taksit ajelee valo päällä
10
<50
Vastaukset
- RiesaaJoMuutenkin
No voi fiddu! Tuokin vielä....
- kkkkllllooooo
Ajatko itse perässä miksi???????????
- ViidenTähdenAI
Seurasin tässä takapenkiltä liikennettä, en pyytänyt kuskia ajamaan kenenkään perässä.
- Joo2007
Usein "villeillä" kuskeilla ei ole autossaan nappia, jolla valon saa sammutettua, joten ajavat valo päällä oli asiakas kyydissä tai ei...
- Tai-valot-poissa
Tai toinen variaatio, ettei niillä palo valot ollenkaan. Vielä helpompi kun ei tarvii vetää johtoja jne. Silti nuo saa ihan yhtä hyvin tolppa ja käsipystyyn asiakkaita. Välillä tuntuu ettei nuo asiakkaat edes ymmärrä milloin se valon pitää palaa ja milloin ei. Mulla oli viikon ajan nappi rikki niin huomasin, ettei sillä ollun minkäänlaista merkitystä kuinka helposti asiakkaan sai. Toinen mitä ihmettelen on se että olen monen TH taksin ajelen valot päällä vaikka kyydissä on asiakkaita? Useamman kerran on kuullut asikkailta kiukkuisia kommentteja miksi TH takseissa palaa valot vaikka se ei ollutkaan vapaa.
- Joo2007
Tai-valot-poissa kirjoitti:
Tai toinen variaatio, ettei niillä palo valot ollenkaan. Vielä helpompi kun ei tarvii vetää johtoja jne. Silti nuo saa ihan yhtä hyvin tolppa ja käsipystyyn asiakkaita. Välillä tuntuu ettei nuo asiakkaat edes ymmärrä milloin se valon pitää palaa ja milloin ei. Mulla oli viikon ajan nappi rikki niin huomasin, ettei sillä ollun minkäänlaista merkitystä kuinka helposti asiakkaan sai. Toinen mitä ihmettelen on se että olen monen TH taksin ajelen valot päällä vaikka kyydissä on asiakkaita? Useamman kerran on kuullut asikkailta kiukkuisia kommentteja miksi TH takseissa palaa valot vaikka se ei ollutkaan vapaa.
Ei TH taksi aja valo päällä, jos on asiakkaita, kas kun kupuvalo sammuu heti kun mittarin laittaa päälle. Valo päällä voi kyllä ajella tauolle, jos on unohtanut sen sammuttaa... Tai sitten on kyllä vapaa, mutta ei vain halua kyyditä pysähtymiskiellon kohdalla huitovaa roskasakkia.
- Taksin
Katolla vilkkuu https://youtu.be/SuRZxDEHGDU
- diippaadai
No enemmän häiritsee kun taksit ajavat ilman valoja, minkäänlaisia. Luulisi ammattiautoilijan ajavan aina valot päällä, myös takavalot.
- Vainasiakaskyydissä
Tässä on kyllä järkeä, kokeilen ensi kerralla
- Jurppii
Sehän on mukavaa ajella edestakaisin, kokeile itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718