Tanja Tellervo Karpela ent. Saarela o.s. Vienonen ja nykyään naimisissa jonkun muun nimisen kanssa. Ajatella että tuo reittä pitkin kiivennyt ratti juoppo ja eläinten kouluttaja oli kansanedusta, ja aivan kuin tuossa ei olisi ollut vielä kylliksi, myhemmin myös ministerinä. Ovatko SDP:n äänestäjät tulleet hulluiksi !!
Vastaukset 4
- Ggniihhihihih
Tanja Karpela taisi olla niiden SDP:n feministien joukossa jotka hyökkäsivät mieskansanedustajien kimppuun syyttämällä näitä seksuaalisesta häirinnästä.
Kun asiaa ryhdyttiin tutkimaan, kävi selväksi että yksi SDP:n naiskansanedustajista oli loukkaantunut siitä kun mies eduskunnassa oli katsonut hänen rinnassaan olevaa nimilappua. Tämän nainen oli kokenut seksuaaliseksi häirinnäksi ja siitä iso kohu eduskunnassa.Karpela oli kylläkin Kepun ministeri. Matti Vanhasen löytö ja Sauli Niinistön kihlattu.
Demari naisen tunnistaa siitä, että sillä on kireä ilme ja hymyilee vain matuille.
- Rruuaahhahahaaah
Yhtä kaikki, olivat SDP:n naiset tuossa feministien muodostamassa sakissa syyttämässä mieskansanedustajia seksuaalisesta häirinnästä koska joku raukka oli vahingossa lukenut naisen rinnassa ollutta nimilappua.
SDP:n miehet ovat säihkähtyneitä lampaita ja pelkureita jotka sipsuttelevat varpaillaan kuin balleriinat. Typerät ämmät hallitsevat SDP:tä juuri tuollaisilla pelotteilla jotka saavat miehet pelkäämään virkojensa puolesta ja nuolemaan kiivaimpien feministien takamuksia etteivät nuo vain loukkaantuisi jostain syystä. - muistipettäämyös
Mistä muista puoluesta on tullut nais Presidentti. Pääministerinä oli keskustalainen joka kävi naispresidentin luona pyytämässä eroa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451