Ainakin 6 poliisia tänään mäntynummessa keskellä päivää. Miksi?
Poliisit Mäntynummessa
6
124
Vastaukset
- pottukukko
Syy, olikai "potun" siis perunan laiton kasvatus. Tutkivat asiaa, jos sinua kiinnostaa, se "älä työnnä nenääs joka -asiaan" ja ole utelias, piä omista-asioista huolta, älä naapurin. Menikö, kö perille,.;;))))
- neitinäppärä1
HYvä kommentti, sulta p-kukko, ja yx viesti näkkyy poestetu, vissiin aloittajan, "nokakkaan" kai nenä hältä "katkennu", kun työntännä,,,, en kehtoo sannoo, muitta, mutkitta, hää, on saanu "nokilleen" hi, hiii, kiitos sulle vielä, "kukkoseni" siis ..."pottu" kukko vieläkiin "naarattaa" hi, hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Niin, muuten, "nimppari" syy, kommentoi, nyt asiallisesti.!?? Hi, vielääääää.
- Kokkokukko
Klemeläää vain pisti parasta valo pylvään kanssa luuli naiseksi pylvästä
- KooVeeGee
KVG
- syy
perille, meni, puutuu assiaan,,, ennee,,, sori vaan
- Tititaata
Veikkaan mopoa, tämä jos mikä saa psykopaatit liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741