Lieksan kuntosalit

eimaailman

Miksi radion pitää huutaa salilla. Ei kaikki haluu kuunnella. Meillä jokaisella on oma musiikkimaku ei pakkosyöttöö. Pitääkö salikäynnit jättää radion takii pois. Jokainen voi kuunnella omilla laitteillaan mitä haluu ei häiritse toisii. Radioo ei tarvii.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhhöhhöö

      Miksi täytyy tulla salille jos ei kestä kuunnella mukaansa tempaavaa, energistä musiikkia ?! Tuo kuuluu sali treeneihin. Mene sauva kävelemään tai keppijumppaa kotioloissa jos rauhaa kaipaat.
      Ihme urputtajia joka asiasta !!

      • StrikeAPose

        No totta kai siellä pitää soida Spotifyn Top-5000 katkeamattomana looppina. Se on yhtä tärkeää kuin se että kännykkäkamera on ns. vireessä koko ajan ja peilin edessä otetaan selfieitä ja belfieitä sopivasti ilmehtien. Niin ja ne salivaatteet. Parasta kun voisi jättää oikein ison hintalapun roikkumaan jokaiseen vaatekappaleeseen niin näkisi tavan turhakkeet että nyt on oikea salipro paikalla kun on kalliimmat vermeet kuin kenelläkään muulla.

        Notta ristus minkälaista toimintaa. Mutta jossainhan se on ilmeisesti näytillä käytävä.


    • siinä.se.syy

      Olihan ennen painikilpailussa haitarinsoittajakin? Kuntosalilla on sama systeemi, että tausta ääntä pitää olla muuten paskanturina kuuluu pinnistellessä kuin nuorison autojen subbareista se turina"

      • No_PankonPumppu_tietty

        Tiedän erään joka voisi varmasti tulla teidän salille soittamaan neuvostoliiton aikaisia trad. sävellyksiä Savonlinnan kaupungin apurahalla ostetulla harmoonilla. Tiukassa paikassa voisi laulaa lurauttaa lapsuuden suosikkilaulujaan, vasemmistolaisia taistelu- eli iskusävelmiä.


    • ihan.asiaa

      Ihan asiallinen aloitus. Jokaisella on oma musiikkimaku. Ottakaa korvakuulokkeet musavehkeen mukaan, niin voitte kuunnella omaa mielimusaa miten kovalla haluatte, eikä sillä musiikilla tarvitse häiritä muita erilaisella musiikkimaulla varustettuja ihmisiä.
      Ja sitä paitsi jotkut voivat haluta nauttia lihaskuntoilun ohessa myös kohtuullisesta rauhasta ilman musiikkia tai voimakasta hälinää.

      • voevoeee

        Just joo, nauttia rauhasta lihaskuntoharjoittelun ohessa .... buahhahaaa. Salilla ei sit varmaan saa painotkaan kolista :) Kannattaa tuolla asenteella kotijumppaan jane fondan videoilla keskittyä :)


    • Potari

      Minulla on voimaa

    • Radiomusiikki on kaupallista moskaa. En haluaisi käydä salilla missä radiota huudatetaan. Liikuntaa saapi muutenkin kun lähtee vaan ulos.

      • onko.laitonta.touhua

        Jos radio on auki salilla yleisölle, musiikin kuunteluttamisesta salin pitäjän pitää maksaa Teostelle sille kuuluva summa. Noudatetaanko saleilla lakia?


      • Pankolle

        Ei tekisi liikunta pahaa sinullekaan ainakaan ulkoisen olemuksesi perusteella. Mutta voihan siellä desanttileirien kertausharjoituksissa joutua juoksemaankin suomalaisia maalaiskyläläisiä karkuun. Paljonko saat muuten teostomaksuja kappaleestasi "Oe äeit"


      • musiikinka
        onko.laitonta.touhua kirjoitti:

        Jos radio on auki salilla yleisölle, musiikin kuunteluttamisesta salin pitäjän pitää maksaa Teostelle sille kuuluva summa. Noudatetaanko saleilla lakia?

        Minä tykkään musiikin kuuntelusta kotona ei ole kovalla äänellä viikonloppuna iskelmärex lauantai tanssit saattaa olla kaksi radiota auki lauantaina. on entisten nuorten sävellahja. minua ei haittaa jos liikuntasalissa musiikki soi semmoisten ihmisten pitää mennä kuntoilemaan muualle jotka eivät tykkää musiikista pakko ei ole kuunnella musiikkia. musiikin kuuntelu on vapaa ehtoista minä kuuntelen kotona en ole toisen haittana. olen 70 luvun nuorisoa nyt olen yli 60 vuotias kaikki musiikki käy tähän päivää


    • haitari.ja.paskanhaju

      Ja entäs hajuhaitta kuntosalilla, kun paska ja hiki haisee!

      • selvää.tekstiä

        Hengityssuojaimet naamalla ovat hajuhaittoja varten.


    • Runfie

      Harrastakaa liikuntaa ulkona raittiissa ilmassa. Nyt on illastakin valoisampaa...

    • Vieläniitähonkiahumisee

      Kyllä salille musiikki kuuluu ja muusiikia pitää soittaa tarpeeksi kovalla. Enemmistö haluaa kunnon treenimusiikkia. Hiljaisuuden ystävät voivat mennä vaikka lenkille. Tai jollekkin ilmainen liikeidea, hiljainen punttisali. Ei musiikkia, kuuluisi vain ihmisten luonnolliset äänet (ähinät ja puhinat) kaikille läsnäolijoille.

    • paine.purkautuu

      Ähinät, puhinat ja pörinät!

    • eimaailman

      Jäädään salilta pois. En kuuntele maallista musiikkii pakkosyötöllä en muutenkaan. Kuuntelemani musiikki on hengellistä, mut salille ei sovi radiodein kuuntelu näköjään. Miks pitäs kuunnella pakkosyötettynä maallista rämpytystä. Ei kiitos.

      • hengellistä.rämpytystä

        Eikös sitä voi ottaa oman musiikivehkeen mukaan johon on tallennettu vaikka virsiä. ja kuuntelet kuulokkeilla? Sitten teet ne liikkeet hitaasti virren tahtiin, vähän niinkuin nukuksissa? Eikö semmoinen kävisi? Ei kait siitä muuta haittaa ole kuin että tulee kalliimaksi kun menee veivatessa pidempään!


    • Juopovel

      Raittiissa ilmassa? Ilima ei tiettääkseni juopottele. Se on raikas, eikä raitis. Ihminen voi olla joko juoppo, tai raitis, vain ilima on pelekästtään raikas. Aenahi Lieksan seuvulla vielä raekass.

    • Ladiescook

      Työttömät nuoret miehet puolilta päivin salilla. Menkää töihin joutavat luuserit.

      • vaihtoehtona

        Parempi salilla, kuin lötköilemässä kauppojen auloissa. Siellä muutenkin kyttäreitä ja ukkiskerholaisia tarpeeksi.


      • Onko työttömällä rahhaa käyvä salilla?


      • Voihan olla vuorotyöläisiäkin jos päivällä salilla, hyvinkin mahdollista tässä kylässä.


      • Tietämätönkö
        Uuninpankko kirjoitti:

        Onko työttömällä rahhaa käyvä salilla?

        Onko työttömällä varaa? Nytkö ei olekkaan joka alanasiantuntialla tietämystä.
        Yleensä tiedät kaikki. Johan nyt on.


    • rahaa.on

      Onhan niillä, ja onhan matuillakin rahaa käydä kuntosalilla naisia tuijottamassa häiritsevästi!

      • Ootko ite käyny salilla kun tiiät?


      • tjhyrgtrfedfgh
        Uuninpankko kirjoitti:

        Ootko ite käyny salilla kun tiiät?

        Sinä varmaan et käy salilla kun et ole nähnyt!


    • Hopotihoijaa

      Minä jaksan ihmetellä, kuinka ihmiset tyrkyttävät omia tapojaan ja uskomuksiaan. Jopa arvostelevat miten jotkut rahojaan käyttävät.
      Jos joku tykkää kävellä raittiissa/raikkaassa ulkoilmassa, niin mitä se kenellekkään kuuluu. Tai jos joku käy salilla kuuntelemassa musiikkia ja treenaa, mitä se kenellekkään kuuluu. Kerrassaan ihmeellistä.

    • pääsisin.kuntoilemaan

      Kirjoittaisikohan lääkäri minulle taksikyytimääräyksen kotoa kuntosalille, kun lähimpään saliin on matkaa kolme kilometriä eikä minulla ole autoa eikä ajokorttia. Olen jo nelikymppinen vanhus ja kuntoni rapistuu päivä päivältä kun ei ole kyytejä.

      • somputsalilla

        Lankkaat vaan naamas mustaks, kävelet sossuun , niin saat taksikyydit, salikortit , älykännyt, kuulokkeet ja rahaa ostaa salivaatteet. Suojavärillä voit sikailla vielä salilla , eikä kukaan puutu asiaan !


      • Urpo.Tampio
        somputsalilla kirjoitti:

        Lankkaat vaan naamas mustaks, kävelet sossuun , niin saat taksikyydit, salikortit , älykännyt, kuulokkeet ja rahaa ostaa salivaatteet. Suojavärillä voit sikailla vielä salilla , eikä kukaan puutu asiaan !

        Oikein hyvä ehdotus. Minulla onkin jokin vanha kuivahtanut KasKas -lankkipurkki. Nyt niillekin on käyttöä. Nimeni muutan Muhametiksi.


      • fgrftehgtrgtr
        Urpo.Tampio kirjoitti:

        Oikein hyvä ehdotus. Minulla onkin jokin vanha kuivahtanut KasKas -lankkipurkki. Nyt niillekin on käyttöä. Nimeni muutan Muhametiksi.

        Murhamet voisi olla vielä uskottavampi, ja snot että,,mina tulla suora syyrista lieksa!


    • Jaskoppi

      Sammuta se radio jos häiritsee.

      • eimaailman

        Olenhan sovussa yrittäny, onnistuikin siihen asti kunnes yksi sai tietää uskostani. Kysyi en uskooni kiellä vaan tunnustan. Olihan salilla jo tiedossa uskoni. Siitäpä alkoi sota kaksi oli mun lisäksi salilla ja hyökkäys sanoilla valmis. Joten se siitä. Jokainen voi kuunnella kotonaan tai kuulokkeilla salilla ja tähän on päästy muiden kaa.


      • uskoo.jos.huvittaa
        eimaailman kirjoitti:

        Olenhan sovussa yrittäny, onnistuikin siihen asti kunnes yksi sai tietää uskostani. Kysyi en uskooni kiellä vaan tunnustan. Olihan salilla jo tiedossa uskoni. Siitäpä alkoi sota kaksi oli mun lisäksi salilla ja hyökkäys sanoilla valmis. Joten se siitä. Jokainen voi kuunnella kotonaan tai kuulokkeilla salilla ja tähän on päästy muiden kaa.

        Mitäs se haittaa jos kuka uskoo mihinkin? Minäkin uskon että nälkä lähtee syömällä, jano juomalla ja joskus muijakin lähtee juomalla!


    • Builberwoman

      Maksakaa luottotietonne kuntoo ja häipykää. Tai tämän vois kohdentaa häivy.
      Ei naiset haksahda tyhjätaskuihin.

      • jhrgfhfg

        Perusta sinä kalapukkoravintola luottotietoinesi!


    • hehehehhheeee

      Pitäisi olla semmoinen nyljetyn oravan näköinen ja rikas, sitten on naiset kimpussa, sitä varmaan meinaat?

    • merimertainen.metsonne

      Kaupallisen ja poliittisen moskan suurin ilmentyjä on löydettävissä Lieksa palstalta!

    • Täällä ei kuntosaleilla soi mitään musiikkia, en ole kuullut yhdelläkään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe