pyydän rukousta puolestani ,olen masentunut ,kahleissa itsetydytykseen ,tuntuu että koko elämäni on mennyt väärää raidetta koko elämäni , enkä saa / pysty muuttaamaan sen kulkua. olen kun betoniin valettu jaloistani kiinni ongelmiin . jospa Jumala minut jotenkin vapauttaisi , välillä en enää jaksa uskoa omalle kohdalle apua näihin ongelmiin.
rukous pyyntö
7
89
Vastaukset
- palstaaseuraileva
Jumalakin on kämmenellä ,mikset sinäkin :I
- kauanuskossa
Olet Jumalalle rakas. Ajallaan vapaudut tuosta. Jeesus ei sinua takuulla jätä.
- kauanuskossa
Hän katsookin rakasteluasi vierestä ,kaiken nähden. Ah, haluasin olla Herra ja käydä kämmenellä fap fpa (fpa=Kela)
- käyjuttele
Voisit mennä juttelemaan papin kanssa.
- vapaaajattelija74
Ei papit osaa runkkaamisessa auttaa, ne panevat pikkupoikia....
- saatasiasikuntoon
Kyllähän sinä voit!
Moni muukin on selvinnyt kuvailemistasi ongelmista.
Olet jo tiedostanut tilanteen ja kuvaillut sen.
Eli nyt työhön!
Tälläiset asiat pitää itse laittaa kuntoon. Voimia itsellesi voit rukoilla. Eli jatka rukoilemista!
Seuraava askel nyt olisi että otat yhteyden jonnekin seksiklinikkaan joka auttaa ja antaa neuvoa asiassasi. Googlaa!
Masennukseen etsi myös apua.
Rukoile!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084