Naiset kysymys.....

Tykkäättekö masturboida niin että katotaan.....

175

11036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimat

      Tykkään kyllä ja katsojia on ollutkin paljon:)

      • Ootko tehny lelulla vai käsin..... Toki oon saanu ite kattoo monesti. Tykkään kattoo


      • Anonyymi

        Huh voitko lähettettaa videon?saaat myös mun pervo leikit filmin itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh voitko lähettettaa videon?saaat myös mun pervo leikit filmin itse?

        Mitä pervoo teet videos?


      • Anonyymi

        teetkö julkisesti esim puistossa tai rannalla


    • Oon myös ite ollu katseltavana. Runkkasin loppuun asti ku 2 mimmiä katto

      • Anonyymi

        Ois siistii tulla yllätetyks ja jatkaa sit vaan.. just pari kiima sta mimmi oi oi.. taitaa olla leffojen fantasiaa.


    • HuonoTuuri

      Mulla jäi kesken,kun poliisit tuli katsomaan ...

      • Anonyymi

        Eikös juuri univormuihin pukeutuneiden pitäisi kiihottaa, eikä viedä haluja?🤭


    • Miska100

      Mul oli yx tyttöystävä,joka aina leikki pimperollaan. Mä kysyin, et kuin sä voit kun sul on verhot auki. Se sano, et tykkää kun naapurin äijä tuijottaa.

      • Tyttöystävä osasi ottaa ilon irti elämästa. 10 pistettä ja kolme plussaa.


    • vapaamieli

      No onkos sellaista yhteisöä, että vaikkamuut huoneessa ovat ihan vaatteet päällä, yksi henkilö voi tyydyttää itsensä muiden läsnäollessa ja olla alastomanakin. Ilman että muut siitä häiriintyvät.?

    • Tämä ajatus katselemisesta on kyllä kiinnostava.

    • Tykkään katsoa kun muut masturboi :)

      • Anonyymi

        paljos maksaa


      • Ootko jo luontoretkillä saanut katsella....


      • Anonyymi

        Miten Millaan saa yhteyden ei appeariin


      • Moi Milla. Voitas kattoo samaan aikaa molemmat. Onko muut kokeillu. Istuu vastakkain ja kattoo ja runkkaa samaan aikaan.....?


      • jl661 kirjoitti:

        Ootko jo luontoretkillä saanut katsella....

        Tän kevään ekat ulkoseksit on harrastettu kyllä


      • Milla...tulen Turkuun ;)


      • Mikako78 kirjoitti:

        Moi Milla. Voitas kattoo samaan aikaa molemmat. Onko muut kokeillu. Istuu vastakkain ja kattoo ja runkkaa samaan aikaan.....?

        Huolitteko mukaan;)
        Olisi ilo olla mukana, ei tarttis aina itekseen roiskia


      • Anonyymi

        Riippuu varmaan paikasta ja tilanteesta, esim. jos olisit pysäkillä odottamassa bussia ja siellä olisi myös mies, joka kaivaisi vehkeensä housuistaan esille ja alkaisi runkata katsoen sinun kasvojasi ja muotojasi, niin et välttämättä tykkäisi.

        Onneksi sellaisia miehiä ei varmaan hirveästi ja kai sellainen on ihan rankaistavaakin, että poliisille lienee ok ilmoittaa pysäkki runkkareista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        paljos maksaa

        En tiedä maksaa toi katselu mitään? Jos haluut katselialta ottaa maksun niin ota sitte?


      • Anonyymi

        Niin minäkin ja just nyt vedän kateen ja nielen pissani lopuksi haluutko Katsella nainen


      • Anonyymi

    • Uuh, yx mun suosikki fantasiani olis nähdä tuntemattoman naisen itsetyydytys orkkuun asti.
      Esiintyisi minua varten ja saisin samalla vatkata liukastettua kankeani.
      Tuskin koskaan saan kokea tuota mutta yksi suosikki fantasioistani on kyllä.

      • Samoilla linjoilla. Ehkä vielä molemminpuolista koskettelua.
        Pitkän kaavan mukaan. All Night Long


      • Anonyymi

        zimsalabimsala, löytyykö sinulta s-postia? Terv, samasta kiinnostunut N41.


      • Joo, kiva olisi katsella ja hoidella siinä samalla itsensäkin. Jos pääkaupunkiseudulta tai lähistöltä löytyy naista tällaiseen, saa ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        zimsalabimsala, löytyykö sinulta s-postia? Terv, samasta kiinnostunut N41.

        Tuolla nimimerkillä @suomi24.fi
        ☀️


      • Anonyymi

        Koettu.Paitsi että toinen osapuoli oli naapurin rouva taloyhtiön saunan pukuhuoneessa... Ai että sitä kiiman määrää kun ensin ujosteli mutta kun se meni ohi ja rentoutui..💦


      • Anonyymi

        Naapurin rouvan kanssa koettu..🔥 Oli aika herkässä kun katsoi sitä toinen käsi puristeli rintoja ja toisen käden sormet pyöri klitoriksen ympärillä ja liukui välillä häpyhuulten väliin..💦💦


      • ei paha fantasia - täällä samoin


    • Anonyymi

      Pidän joskus...

    • Anonyymi

      Onko pohjoisessa, rovaniemellä naista jota kiinnostaa näyttää ja nähdä, täällä olisi varmasti luotettava mies halukas katselijaksi ja näyttäjäksi - mitää kosketusta en pyydä

      • Anonyymi

        Oulusta löytyisi. Onko s-postia? N41.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulusta löytyisi. Onko s-postia? N41.

        Laita viestii m54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulusta löytyisi. Onko s-postia? N41.

        Olen Oulusta missä voitas nähä olen vanhempi mies


    • Anonyymi

      Ai koinaan exsän kanssa oli niin et katsoimme kun toinen" salaa" leikki ja tyydytti

    • Anonyymi

      Tykkään vetää käteen jos joku katselee. Ja tykkäsin katsella myös. M33 kuopio

    • Anonyymi

      Löytyykö Kuopion suunnalta halukasta katselijaa? N tai m, myös pari m33

      • Anonyymi

        Miten Kuopion pariin saa yhteyttä?


    • Löytyiskö pääkaupunkiseudulta naista jota kiinnostais aihe enemmänkin, on meinaan fantasiana päästä toteuttamaan tuntemattoman naisen kanssa. Voi laittaa suoraan s-postia [email protected]

    • Kyllä mä tykkään.

      • missä olet?


      • Anonyymi

        Niin minÄkin haluutko videoo?


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa katsella kun mies tyydyttää itsensä... Kiihotun suuresti kun mies laukeaa... Sen näkeminen saa minut todella kosteaksi... Suorastaan valun... Tj74vm

      • Anonyymi

        Mul on sellasia videoita itestäni antakaa vaan s-posti


      • Anonyymi

        Hmm, Tj nainen! Sun kanssa olisi hienoa kokoustaa, tai jäädä ylitöihin...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minusta on aina itseäni tyydyttäessä ollut ihana kuvitella että joku tai jotkut katselisi minua tai jopa minut pakotettaisiin esiintymään itseäni tyydyttäen orgasmeihin saakka.
      Nyt viime kesänä jalostin ajatusta pidemmälle, poikkeamalla kaupunkialueen metsään ja tyydytin itseäni siellä ajatellen jonkun yllättävän minut. Tämä oli joka kerta todella huima kokemus ja adrenaliini paukku josta saatoin tulla nyt jopa riippuvaiseksi!
      Nyt odotan kevättä että pääsisin toteuttamaan taas tätä kiihoittavaa seikkailuani.
      Rva39

      • Anonyymi

        Olis kiihottavaa katsella kun vieras nainen masturboi


      • Ihanaa ;)


      • Anonyymi

        Lenkkipolulla metsässä jos pysähdyn kyykkypissalle niin sormet hakeutuu hyväilemään klitorista ja orgasmi tulee nopsaan. Se että joku näkisi kiihottaa paljon. Näin talvella monesti autossa hyväilen itselleni orgasmin. Tj74vm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkipolulla metsässä jos pysähdyn kyykkypissalle niin sormet hakeutuu hyväilemään klitorista ja orgasmi tulee nopsaan. Se että joku näkisi kiihottaa paljon. Näin talvella monesti autossa hyväilen itselleni orgasmin. Tj74vm

        Olis mukava olla samassa autossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkipolulla metsässä jos pysähdyn kyykkypissalle niin sormet hakeutuu hyväilemään klitorista ja orgasmi tulee nopsaan. Se että joku näkisi kiihottaa paljon. Näin talvella monesti autossa hyväilen itselleni orgasmin. Tj74vm

        Jäisin kyllä viereen ihaileen jos sattuisin yllättämään


      • Anonyymi

        Olisi mukava yllättää rouva touhuissa.


      • Pari kertaa tullut yllätetyksi.. Kerran autossa ja kerran rannalla illalla


      • Anonyymi

        Tuttavan rouva ei aivan sattumalta valitse lenkkeilyiltojaan, tai vihjaise työmatkoistaan. Ja eipä niin mukavan ja viehättävän naisen itsetyydytysfantasioihin edes kyllästy.


      • Anonyymi

        Olis huikeeta kohdata ja vielä yhdessä hhmmm


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hei, tässä olisi toinen rva41, muakin kiihottaisi samat riskiteot. Haluaisin rohkaista/pakottaa ja myös tulla pakotetuksi. Ja jos joku sais mejdät kiinni.... Pitäisikö tulla kaveriksi?


    • Anonyymi

      Tykkään :) yhteinen masturbaatio on viel parempi

    • Anonyymi

      En todellakaan!

    • Anonyymi

      Tietysti!!

    • Anonyymi

      Nykyinen naisystäväni tykkää masturboida nähteni. Ja muutenkin jos on oikein kiihottunut jo lämmittelyvaiheessa, niin alkaa masturboimaan.
      Kaunista ja kiihottavaa nähdä ja olen itse monesti alkanut samalla runkkaamaan.

    • Anonyymi

      En yhtään, vie kaikki halut saman tien pois.

    • Niin tykkkään on pelit ja vehkeet nauttien molemmat

    • Anonyymi

      ajatus siitä että joku katsoisi kun tyydytän itteeni kiihottaa mua paljon. Kerran oon runkannut miehen katsoessa vierestä. Oli jotenkin super kiihottavaa levittää jalat miehen edessä ja sormettaa itelleen orgasmi kun mies katsoi vieressä. Siinä runkatessa kerroinkin miehelle miten ihanaa minusta on kun hän katsoo mua tyydyttämässä itteeni.

      • Anonyymi

        Ilmottaudun vapaaehtoisesti yleisöön


      • Olisi hauskaa katsoa läheltä...en olisi koskenut..Jos asut üks:lla voisimme keskustella aluksi .Laita vürsti est_lupus at yahoo piste com.Sovitaankos yhdessä?:)


    • Anonyymi

      Tykkään😍

    • Anonyymi

      Keskisuomesta neitoa/Rouvaa vailla katsojaa? 😉

    • Ois kiva runkata kun nainen kattelee😊

    • Anonyymi

      Tykkään. Muutaman kerran olen uskaltautunut kysymään miehiltä haluaisiko katsoa kun tyydytän. Jotenkin se vaan on niin kiihottava ajatus, et mies katselee mua runkkaamassa. Kiihotun ihan eri tavalla kun on yleisöä.

      • mmmmm


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Ei haittaa sekään kunhan siitä ei jää kiinni. Etänä etälähetyksenä koneen kautta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ollut koskaan edes ajatellut koko asiaa, mutta yksi Berliinin matka havahdutti. Olimme mieheni ja pienen porukan kanssa oktoberfesteillä, jota matkaa oli suunniteltu useampi vuosi. Mahtavia oluttupia, hehtaarikokoisia telttabaareja uhkeine tarjoilijoineen, bratwurstia, hapankaalia (josta en tykännyt), musiikkia ja ennen kaikkea oluita ja mikä parasta iloista riehakasta tunnelmaa.

      Aivan hotellimme lähellä oli aikuisviihdeliike jonka editse useamman kerran kuljimme. Näyteikkunassa oli useampikin mallinukke yllään näiden oluttupien tarjoilijoiden tyylisiä avokaulaisia lyhythelmaisia asuja, hieman ehkä rohkeampia malliltaan. Ekana yönä hotellille palatessamme pienessä hiprakassa, no kohtalaisessa, sai mieheni päähänsä, että minulle pitää hommata tuollainen mekko. Pari muuta mukanamme ollutta pariskuntaa jatkoi väsyneenä hotelliin. Liike oli myös yöllä auki. Menimme sisään. Myyjiä näkyi tiskin takana kaksi ulkonäöltä lähtöisin varmaankin jostain lähi-idästä katsellen kuvaruudulta jotain ohjelmaa.

      Miehet nousivat heti seisomaan ja tulivat molemmat tervehtimään ja huomasin heidän mittailevan minua päästä varpaisiin. Mieheni selvitti halumme katsoa oktoberfest mekkoja.

      Palveluhalua löytyi. Mallinukkeja siirrettiin paremmin näkyviin ja erilaisia mekkomalleja liiveineen ja erillisin pusero-osineen esiteltiin enemmän kuin ehti kunnolla katsoa. Minut ohjattiin verholliseen sovituskoppin, tai paremmin pieneen huoneeseen, jossa oli takaseinällä sohva, seinällä naulakko ja etukulmassa myös kuvaruutu. Riisuin mekkoni ja sovitin ensimmäistä asua ja koska peiliä ei ollut piti siirtyä myymälän puolelle. Minua vähän nauratti koko hepene, mutta myyjät puistivat päätään heidän mielestään asu oli minulle liian suuri ja esiin otettiin seuraava. Siirryin sovittamaan sitä ja juuri ja juuri saatuani asukokonaisuuden ylleni verhot vedettiin syrjään ja vanhempi miesmyyjä toi stayup sukat ja minimaaliset seitinohuet valkoiset narupöksyt, jossa edessä vain pieni lappu. Kuuluivat kuulema asuun. Hieman hermostuneesti naurahtaen vedin omat pikkupöksyt helman suojassa pois ja pujotin nuo olemattomuudet jalkaani ja istuin sohvalle pukemaan sukkia. Myyjä jätti verhon auki ja miehet katselivat pukeutumistani.

      Nousin seisomaan ja siirryin peilin eteen. Toinen myyjä toi korkokengät ja pujotti ne jalkaani. Myyjä ei ollut tyytyväinen ja asuun kuuluva liivi vaihdettiin pienempään. Myyjä totesi, ettei puseron alle kuulu rintaliivejä ja kehotti riisumaan ne pois. Kävin pujottamassa ne pois sovituskopissa ja nyt myyjä kiristi liivejä takaa, niin että ne työnsivät rintani pystyyn liivien reunan yläpuolelle paljolti näkyville valkoisen pusero-osan kaula-aukosta.

      Mieheni vaikutti tyytyväiselle ja toinen myyjä hypistelii innokkaana asuani. Arvelin sen olevan liian lyhyen ja rohkean katujuhliin, mutta myyjät olivat eri mieltä. Vanhempi myyjä esitteli miehelleni, että asun saa helposti rohkeammaksi ja hypisteli hetken liivin alaosasta alalla olevan valkoisen puseron helmaa tehden pienen voimakkaan nykäisyn, jolloin puseron laaja olkapäiden varassa oleva kaula-aukko valahti alemmas paljastaen rintani kokonaan. Hämmennyin niin, etten osannut heti edes peittää rintojani.

      Mieheni virnisteli tyytyväisenä. Nyt on hyvä, hän nauroi, eikä häntä haitannut lainkaan, vaikka myyjät katselivat paljaita pystyyn pingotettuja rintojani. Helma on turha pitkä, hän lisäsi.
      Eikä ole virnistelin hänelle takaisin, näytin kieltä, pyörähdin niin, että leveä lyhyt helma hulmahti. Myyjä ohjasi minut kuitenkin sovitustilaan, pyysi riisumaan hameosan ja ojensi minulle toisen. Olin sen varran riehakkaalla tuulella, että pujotin hameen pois siinä mieheni ja myyjien katsellessa ja olemattomista pöksyistä välittämättä pujotin toisen, nyt selvästi lyhyemmän ja ohuempaa kangasta olevan hameen ylleni edelleen rinnat paljaina. Siirryin peilin eteen ja helma oli niin lyhyt, että stayup sukkien reuna ja valkeat narulappupöksyt näkyivät.

      Myyjä selvitti vielä, että helman saa helposti vielä lyhyemmäksi tiukkaamalla vyötäröosaa ja kiristämällä liivin alaosaa ja näytti miten se tehdään. Nyt mekon helma oli sanan mukaisesti vesirajan yläpuolella. Paljaat pakaran näkyivät peilistä ja pimppivakoon painunut pöksyn nauha ja yläpuolella oleva pikkulappu näkyivät kokoajan. Tuo on hyvä. Tämä ostetaan. Tuon kanssa huomenna juhlimaan.

      Ehkä humalatila ja sovituksen aikana kohonnut kiihotus vaikutti siihen, etten edes vastustellut.
      Menin pukukoppiin, vedin verhon eteen, mutta toinen myyjä veti sen syrjään ja tuli hakemaan riisumiani asusteita. Olin hetken täysin alastomana miehen katsellessa riisuuntumistani. Ojensin hänelle vaatteet ja pukeuduin.

      Tämä taisi olla johdatusta itse aiheeseen, mutta mielestäni tarpeen selventämään miten ajauduin myöhempiin tapahtumiin. Tullessani tiskin ääreen mieheni katseli myyjien opastamana lasikaapissa olevia mitä erilaisimpia tekokaluja.

      Hän virnisteli minulle ja sanoi, että katsotaampa rouvalle samalla vähän omaa viihdykettä.

    • Anonyymi

      Jatkoa Berliini.
      Aiemmin oli ollut puheena hankkia minulle moottoroitu leikkiväline, mutta se oli jäänyt vain puheiksi. Nyt mieheni oli sen verran riehakkaana, että tiesin olevan turha vastustella. Myyjät esittelivät erikokoisia sauvoja kertoen sauvojen ominaisuuksista.
      Miestäni kiinnosti isokokoisemmat sauvat ja myyjät tyrkyttivät minua tunnustelemaan niitä. Sanoin miehelleni epäileväni, ettei nuo isot sauvat edes mahdu minuun. Hän oli toista mieltä ja kertoi sanomani arvelun myyjille ja sanoi itse olevansa mahdollisimman ison sauvan kannalla.

      Silloin vanhempi myyjä sanoi, että sauvoja pitää kokeilla, niin löytyy sopiva ja riittävän iso.
      Siis mitä, ajattelin, kokeilla. Naurahdin hermostuneena ja aioin kieltäytyä, mutta riehakas mieheni tarttui heti asiaan. Niin tosiaan kokeilla, käykö se päinsä eri sauvoilla? Hän kysyi heti. Myyjä pyysi valitsemaan ensimmäisen sauvan ja toinen myyjä availi jo paristopakkausta.

      Minulta pääsi hermostunut naurahdus ja mieheni osoitti yhtä isohkoa mustaa jekyliä. Koeta ensin tuota. Hän sanoi. Koeta, miten, missä, nytkö? Kysyin jo hieman jännittyneenä.

      Nyt, nyt, kerta on mahdollisuus, voit saada vaikka orkut. Myyjä laittoi paristot paikalleen ja kokeili sauvaa ja esitteli minulle sauvan toimintoja ja säätöjä. Suuta kuivasi ja alkoi jo vähän kauhistuttaa. Myyjä ohjasi minut takaisin sovitustilaan sohvalle ja istuutuessani hän kehotti minua riisumaan ja näytti naulakkoa. Epäröin ja samalla toinen myyjä toi sohvalle paperirullan ja isohkon tuubin liukastusainetta ja sanoi talon tarjoavan sen mikäli kaupat myös sauvasta tulee.
      Miehet siirtyivät myymälän puolelle ja kuulin miesten juttelevan kokeillessani varovasti sauvan moottoria. Verho oli jäänyt raolleen ja kävin vetämässä sen kunnolla aukon eteen. Mieheni huhuili, että kun olen kokeillut sauvaa niin hän valitsee täällä seuraavan vähän isomman ja sitten taas isomman. Riisuin mekkoni ja pöksyni ja asettauduin sohvalle kädet tärisen kokeilemaan sauvaa. Liukastusaineen avulla sauva upposikin helposti. Suljin silmäni ja sauvoin rauhallisesti.

      Voin sanoa, että olin aika kiihottunut lojuessani selälläni jalat levällään saksalaisen erotiikkaliikkeen sovitustilassa sauva upotettuna pilluuni ja tiesin verhon takana mieheni ja myyjien kuulevan sauvan äänet. Täällä on jo seuraava valmiina ja näin verhon välistä heilutettavan toista sauvaa, joka jo väreili valmiiksi. Kohottauduin ja nappasin sen ilmeisesti myyjän kädestä ja samantien vaihdoin sauvaa jalkovälissäni. Jouduin levittämään jalkani äärimmilleen saadakseni isomman sauvan liukumaan sisään.

      Pursutin lisää liukastusainetta ja vähitellen sauva upposi väristen syvemmälle. Varmasti huokailin ja ääntelin ja mieheni huuteli, joko orkku tulee, täällä on isompaa tarjolla. En pystynyt edes vastaamaan käyttäessäni värisevää, sykkivää ja kiemurtelevaa sauvaa.

      Äkkiä kuulin kuinka sovitustilan verho vedettiin syrjään. Kohotin päätäni hämmästyksestä ja näin jalkojen välistä kuinka mieheni, molemmat myyjät ja ilmeisesti liikkeeseen tullut asiakas katselivat sauvomistani sovitustilan oviaukosta.

      Aioin kohottautua, mutta mieheni sanoi ilmeisen kiihottuneena, että anna mennä, Sauvo itsellesi orkut, me katselemme. Epäröin sauva yhä sisälläni ja sanoin hävettävän, kun vieraat katselevat. Mieheni yllytti kuitenkin ja sanoi, ettei haittaa vieraitahan nuo ovat ja anna nyt kunnon esitys. Nyt täytyi miehen olla turhan paljon humalassa puhuessaan noin.

      Anna mennä, anna mennä, kohta saat oikean jättikalun vittuusi hän yllytti heiluttaen julman isoa kalua kädessään. Laskeuduin kokonaan selin ja käteni siirtyi takaisin sauvan säätimelle. Levitä jalat, että nähdään kun työskentelet. Myös myyjät kommentoivat jotain ja toinen heistä käski riisumaan myös rintaliivit pois jotta rintani reaktiot näkyvät. Kohottauduin, avasin hakaset ja heitin liivit uhmakkaasti kohti miehiä. Vanhempi myyjä sääteli jotain seinällä oven pielessä ja samantien sohvaan ja minuun kohdistui kirkkaita valoja.

      Esiinnyin siis kuin näyttämöllä kiihottuen kokoajan lisää. Olin välillä selälläni jalat levällään ja välillä myyjien kehotuksesta nelinkontin takamus pystyssä katselijoihin päin sauvoen kokoajan. Sitten ollessani jo orgasmin partaalla miehet päättivät sauvan vaihdosta. Vanhempi myyjä siirtyi viereeni. Hän veti sauvan pois sisältäni ja hetken miehet ihailivat avointa pilluani. Myyjä pursotti putkilosta runsaan annoksen liukastetta avoimeen pilluuni. Voiteli jättikalun huolella ja alkoi varovasti työntää sitä sisääni.
      Olin varma ettei kalu sovi millään sisälleni, mutta kiihottuneisuus, liukaste ja jättikalun värisevä liike saivat aikaan sen, että vähitellen kalun pää upposi syvemmälle ja syvemmälle.

      Miehet naurahtelivat ja yllyttivät ja myyjän avustamana kalu liukui hitaasti täyttäen minut kokonaan. Seuraus: Räjähtävä orgasmi. Sitten häpeän tunne ja nolostelu. Olin aika vähäpuheinen pukeuduttuani ja maksaessamme ostokset ja poistuessamme liikkeestä. Mieheni oli kuitenkin innoissaan esityksestäni.

      • Anonyymi

        Jumaleisson. Tuo olis pitänyt nähdä.
        Mites ukko seuraavana aamuna. Vieläkö oli into päällä? Millainen sauvaostos tuli, oliko se jättikalu, mitkä mitat?


      • Anonyymi

        Mites tuo asu. Tuliko käytettyä ryyppykierroksilla? Miltä tuntui aamulla?


    • Anonyymi

      Woi weljet.

    • Anonyymi

      Usein masturboidessani fantasioin että minua katseltaisiin. Jostain syystä minun olisi pakko esiintyä miehille tehden niin orgasmiin saakka.
      Heli 23

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­ts­um­me sinu­­­t kä­­ymään u­­­udessa chatis­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D8k5N6

    • Anonyymi

      Nyt vois joku katsella kun hyväilen itseäni... Tj74vm

    • Anonyymi

      Berliini vast.
      Aamulla, tai aamupäivällä herätessämme hotellissa oli aluksi vaivaantunut hiljaisuus.
      Asukokonaisuus ja suuri musta jättikalu lojuivat pöydällä. Katse kääntyi niihin, sitten tuijotimme toisiamme ja lopulta mieheni tokaisi, että oli se vaan upea ilta ja kannatti tosiaan poiketa siinä liikkeessä. Oli hyvä palvelu ja huikean hieno sauvomisesitys, kuka lieneekään ollut tuo upea estoton esiintyjä. Pläjäytin miestä tyynyllä.

      Kyllä nolotti. Rakasteluksihan se meni ja senjälkeen suihkuun ja aamupalalle, jossa tapasimme muut seurueestamme. Huomasi, että vauhtia oli jo otettu ja heti kyseltiin millainen oktoberfest asu löytyi. Toiset halusivat nähdä hankinnan ja minulla oli kiire päästä huoneeseen edeltä piilottamaan pöydälle jääneen tekopeniksen. Ehdin sujauttaa sen vuotelle tyynyn alle, ennenkuin toiset tulivat huoneeseemme. Minun piti laittaa asu ylleni kylppärissä ja asua ihasteltiin, narupöksyjä en pukenut omien pikkareiden sijaan. Sanoin, etten suostu laittamaan asua ylleni kaupungille, mutta toiset olivat eri mieltä. Vähän kilisteltiin ja kahden pariskunnan miehet ilmoittivat nousuhumalassa, että ilman muuta myös heidän rouvilleen käydään ostamassa oktoberfest asut samantien.

      Toinen rouvista istui sängyllemme ja nojasi isoon tyynyyn, joka siirtyi. Korjatessaan asentoa hän näki hieromasauvan ja ilme oli paljon puhuva. Näytin sormella suun edessä, että on vaiti. Mieheni näytti narupöksyjä ja sanoi niiden kuuluvan asuun. Sauvan huomannut rouva pyöritti silmiään ja sanoi vain: Olalaa.
      Onneksi toiset luulivat hänen ihastelevan olemattomia pöksyjä.

      Rouvat pyysivät minua mukaan makutuomariksi valitsemaan heille asuja. Miehet sanoivat tulevansa mukaan, mutta rouvat sanoivat, että kyllä tässä pärjätään ilman miehiä. En ollut halukas menemään samaan liikkeeseen viime öisen jälkeen, mutta mieheni naureskeli ja sanoi, että ilman muuta tulen mukaan. Ehdotin jotain muuta liikettä, mutta mieheni kehui käymässämme liikkeessä olevan kymmeniä ontoberfest asuja muun muassa. Sinne sitten menimme. Kaksi riehakasta ja yksi nolosteleva nainen. Ajattelin, ettei samat myyjät ole varmasti nyt vuorossa.

      • Anonyymi

        Siihenkö hetäsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihenkö hetäsit?

        Miksi kuolaat täällä?


      • Anonyymi

        Kutkuttavaa. Äkkiä lisää. 💋


    • Anonyymi

      Minä tykkään makaroonilaatikosta.

      • Anonyymi

        Se on kyllä hyvää.


    • Anonyymi

      Onhan se kiihottavaa ainakin ajatuksena, jonkun salaa katsellessa ja itse huomaisi tämän kesken leikittely. Jotenkin kiihottaa, että katselija/katselijat olisivat tuttuja, tai puolituttuja, joita joutuisi kohtaamaan eri yhteydessä muutoinkin.

      • Anonyymi

        Tuo juuri, että itse tietää tulleensa salakatselluksi.
        Kyllä minua kuumottaisi ja nolottaisikin vaikka jutella henkilön kanssa, jonka tietäisi salaa katselleen leikkimistä pimpallani ja rinnoillani. Voisiko siinä olla punastelematta.


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­­­umme sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­­udess­­­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­i miljo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/B9g3K4

    • Anonyymi

      Berliinin seikkailija. Kerros nyt lisää, kutkuttava kokemus.

    • Anonyymi

      Berliini.
      Vaan Kuinkas kävikään. Samat myyjät ja vaikka yrittelin pysyä taka-alalla, niin tunnistivathan he heti. Vanhempi myyjä tuli jopa suutelemaan minua kädelle kysyen olinko tyytyväinen asuun ja hieromasauvaan. Minä punastellen kerroin olevani tyytyväinen. Molemmat ystävistäni puhuvat myös hyvin saksaa. Toinen kääntäjä ja toinen koneyhtiön vientisihteeri.

      Hieromasauvaan, tarttui toinen ystävärouvista heti. Ostitteko yöllä myös hieromasauvan? Sitä et näyttänytkään. Joo, mutta minä näin, oli piilossa tyynyn alla ja ihan valtava, siis valtavan iso naureskeli toinen ystäväni. Myyjä ei tietenkään ymmärtänyt mitä keskenämme puhuimme. Hän jatkoi, että ehkä rouvat haluaisivat testata ja valita sauvat myös heille.

      Taas toiset tarttuivat yhteen sanaan: Testata! Testasitko sinä yöllä täällä sauvoja? Minä sanoin, että höpöhöpsis, myyjä tarkoitti valita ja käänsin puheet oktoberfest mekkoihin.

      Palvelu oli hyvää ja sopivan seksikkäät asut löytyivät nopeasti, varsin riehakkaiden ja kainostelemattomien sovittelujen jälkeen. Olin helpottunut, mutta maksun hetkellä myyjä palasi sauvoihin ja niiden testaamiseen. Minä yritin kiirehtiä poislähtöä, mutta toinen ystävistäni kysyi myyjältä millaisia sauvoja oli yöllä testattu ja missä. Myyjät uusien kauppojen toivossa avasivat kiireesti lasivitriinin ja esittelivät sauvamalleja joita olin kokeillut. Suurin sai toisten silmät pyöreiksi. Tuo, tuo oli tyynyn alla. Valtava.

      Myyjä selitti, että myös he voivat kokeilla sauvoja sovitustilassa. Sauvoitko sinä itseäsi tuolla tuon verhon takana? Ystäväni alkoivat udella. En saanut hämmennykseltä sanaa suustani.

      Nyt toinen kysyi samaa myyjiltä. Testasiko ystäväni noita sauvoja todella tuolla tuon verhon takana, niin että kaikki kuului? Kyllä kuului, vastasivat myyjät innokkaina lähes yhteen äääneen, eikä vain kuulunut, vaan verho oli sivussa lähes kokoajan ja myös hienosti näkyi. Myyjät selvästi kuvittelivat saavansa myös varsin riehakkaat ystäväni houkuteltua sauvojen testaukseen paljastuksellaan.

      Yritin lyödä puheet leikiksi ja yritin saada ystäväni lähtemään ulos. Siis te katselitte sauvomista kuului kysymys. Kyllä ja rouvan kumppani ja yksi liikkeen asiakas kuului vastaus hymyssä suin. Onneksi ystäviäni alkoi naurattaa ja he sanoivat molemmat, etteivät taida ihan uskoa tuota.

      Silloin vanhempi myyjä loukkaantui, koska hänen puheitaan epäiltiin. Hän sanoi hetkinen vain, puhui jotain vieraalla kielellä toisen myyjän kanssa ja pyysi meitä siirtymään sovitustilan sohvalle. Hän avasi seinällä olevan kuvaruudun ja sanoi, että pieni hetki. Toisia nauratti, että mitähän tämä nyt tarkoittaa näemmekö jonkun pornofilmin. Aloin pelätä pahaa, sillä huomasin sovitustilan yläkulmissa verhojen vierellä selvästikin kamerat.Arvagd ku Sauvo itseni oli kuvattu.

      Pelkoni oli aiheellinen. Kuvaruudusta pyöri koko öinen asujen sovittelun ja
      sauvasessioni, avustajan toiminta ja kolmen katselijan päät ja niskat oven suussa näkyivät myös selvästi. Aluksi oli hiljaista, mutta sovittaessani toista ja varsinkin myyjän sovittaessa jättisauvaa pimppiini hihkuivat toiset innokaina, tee se, anna palaa, nauti, kunnolla syvälle, nyt, nyt tulee orkku.
      Minä en nauttinut, vaikka katsoinkin koko riettaan esitykseni kuin lumoontuneena. Myös orgasmini näkyi selvästi.

      Häpeästä punaisena lähdin ulos lähes juoksujalkaa Hetken päästä toiset tulivat perästä innostuksesta hihkuen. Juma olit upea ja ihan alasti sauva syvällä pillussasi siinä vieraiden edessä. Hitsi olet kyllä kuuma mimmi. Kyllä ukot inostuvat kun kuulevat. Minä vannotin, ettei asiasta saa puhua miehille. Ainakin lupasivat, vaikka epäilys jäi.
      Toinen ystävistävistäni sanoi, että lupasin mennä myöhemmin mieheni kanssa valitsemaa sauvan tai sellaisen kauko-ohjattavan satisfyerin.

      Ja testaat kanssa useampaa. Naurahdin jo vapaantuneepana. Hmm, voi olla. Hän virnisteli takaisin.

      • Anonyymi

        Jee ja nyt oletkin pornoliikkeen vetonaula. Mainosfilmisi pyörii varmasti jatkuvasti asiakkaille. Suomi rouva jalat levällään jellyt syvällä vitussa tissit himosta heiluen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee ja nyt oletkin pornoliikkeen vetonaula. Mainosfilmisi pyörii varmasti jatkuvasti asiakkaille. Suomi rouva jalat levällään jellyt syvällä vitussa tissit himosta heiluen.

        Just niin ihan varmasti ja lehmät lentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin ihan varmasti ja lehmät lentää.

        Ota lääkkeesi jos näet lentäviä lehmiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee ja nyt oletkin pornoliikkeen vetonaula. Mainosfilmisi pyörii varmasti jatkuvasti asiakkaille. Suomi rouva jalat levällään jellyt syvällä vitussa tissit himosta heiluen.

        Voihan sen noinkin nähdä.
        Onneksi siellä ei kukaan tunnista. Kun mieheni kuuli sauvomiseni filmaamisesta hän totesi, että riski siihen, että joku tuttu sattuisi edes kyseiseen liikkeeseen on todella pieni.

        En ollut koskaan edes haaveillut masturboivani vieraiden nähden ja vaikka tilannetta on moneen kertaa nolostellut ja häpeillyt, niin todella kiihottavaa se oli.

        Tietysti vähän liikaa alkoholia ja riehakas lomatunnelma veivät mukanaan.

        Niin nämä oktoberfestasut olivat kahtena iltana käytössä, minullakin olemattomien pöksyineen. Eivätkä asumme olleet edes niukimmasta päästä paikassa jossa kävimme molempina iltoina.

        Monella lailla ikimuistoisa reissu mukavassa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sen noinkin nähdä.
        Onneksi siellä ei kukaan tunnista. Kun mieheni kuuli sauvomiseni filmaamisesta hän totesi, että riski siihen, että joku tuttu sattuisi edes kyseiseen liikkeeseen on todella pieni.

        En ollut koskaan edes haaveillut masturboivani vieraiden nähden ja vaikka tilannetta on moneen kertaa nolostellut ja häpeillyt, niin todella kiihottavaa se oli.

        Tietysti vähän liikaa alkoholia ja riehakas lomatunnelma veivät mukanaan.

        Niin nämä oktoberfestasut olivat kahtena iltana käytössä, minullakin olemattomien pöksyineen. Eivätkä asumme olleet edes niukimmasta päästä paikassa jossa kävimme molempina iltoina.

        Monella lailla ikimuistoisa reissu mukavassa seurassa.

        Kerro myös muista illan riennoista noissa asuissa.
        Tuliko toiset miehet tietämään seksikaupan tapahtumista? Jos niin mitä tuumasivat?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tykkään. Se on vaan jotenki niin riettaan kiihottavaa.

      • Jos haluaisit katsojaa (ei seksiä), voisimme keskustella kanssasi aluksi:) Voisit laittaa viesti est_lupus at yahoo piste com


    • Anonyymi
    • Tykkäisin jos joku katsoisi...saisi tulla mukaan vaikka intiimi yhdyntään saakka....

      • Anonyymi

        Moi, voisin tulla katselemaan ja osallistumaan 😘
        Huomenna?


    • Anonyymi

      Joo tykkään varsinkin kun tuntematon nainen katsoo kun runkkaan ja pissaan suuhuni

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olispa joku katsomassa. Nyt voin vain kirjoitella fantasioita nettiin.
      N

      • Anonyymi

        No kirjoitapa sitten eka fantasiasi tänne.


      • Anonyymi

        Laitatko viestii niin kirjoitellaan. Kiimainen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kirjoitapa sitten eka fantasiasi tänne.

        Niitä löytyy kyllä täältä, esim. Nyt tyydytän itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko viestii niin kirjoitellaan. Kiimainen mies

        Käyn silloin tällöin täällä masturboimassa, ketjut erottaa kyllä.
        Haluaisitko fantasian jostain tietystä aiheesta, tietyllä tyylillä tms?
        Olen kyllä ladannut Kik:in, mutten ole vielä käyttänyt sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn silloin tällöin täällä masturboimassa, ketjut erottaa kyllä.
        Haluaisitko fantasian jostain tietystä aiheesta, tietyllä tyylillä tms?
        Olen kyllä ladannut Kik:in, mutten ole vielä käyttänyt sitä.

        Minusta on kaikkein mukavinta jakaa jutut tänne, niin niistä on iloa monille. Yksin tekeminen voi käydä tylsäksi.


    • Anonyymi

      Toisinaan tykkään. Tykkään myös siitä kun siistin karvoitustani jos joku katselee. Rva 57

    • Anonyymi

      Voisin olla katselijana jollekin naiselle ja halutessasi myös runkata kulliani samalla. Kik löytyy.

      • Anonyymi

        Uskaktaisinkohan 😄 Rva 57.


      • Anonyymi

        Mikä sinun Kik on? Rva 57


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaktaisinkohan 😄 Rva 57.

        Tietysti :)


    • Anonyymi

      Ihana ajatushan se on, että mies katsoisi kun hoidan itseäni. Huohotan ja voihkin herkku levällään… joo. Vielä ihanempaa olis, kun mies hoitaisi itseään samalla. Nautin sen katsomisesta… 🤤

      • Anonyymi

        Mä kanssa nautin katsella mieheni runkkaamista.
        Monesti istumme vastakkain esim saunassa lauteilla, olen haarat levällään ja mieheni katselee mua ja aloittaa runkkaamisen. Itsekin pidän omaa kivaa samalla ja levittelen alahuulia ym, mistä mieheni tykkää ja samalla tosiaan katselen, kun hän vetää käteen.
        Loppuvaiheessa vielä, kun kädenliikkeet nopeutuu hänellä ja hän alkaa olla lähellä orkkua muutenkin ja sitten viimeiset vetoliikkeet hän tekee melkeinpä raivokkaasti ja sitten hnen mulkku jäykistyy liikkumattomaksi ja sitten alkaa ne nytkähtelyt ja sperma lentää niiden tahdissa. Niin ihana näky, kun hän ruikkii spermaansa mua ja mun pilluani katsellen...
        Kyllä mä runkkaan myös joskus häntä, se on myöskin kivaa. Tuntuu kädessä ihanalta, kun kalu alkaa nytkähtelemään ja spermat tulee käsille.
        Monesti meillä kaikki tuo alkaa juuri niin, että mies haluaa katsella mun masturbointia ja sitten ei maltakaan odottaa, vaan alkaa hoitelemaan itseään samalla.
        Ja joskus, jos malttaakin odottaa loppuun asti, että pääsee mun päälleni, niin ei tarvitse juuri mitään enää, kun häneltäkin tulee.
        Muutama voimakas syvä työntö ja lasti lentää sisälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kanssa nautin katsella mieheni runkkaamista.
        Monesti istumme vastakkain esim saunassa lauteilla, olen haarat levällään ja mieheni katselee mua ja aloittaa runkkaamisen. Itsekin pidän omaa kivaa samalla ja levittelen alahuulia ym, mistä mieheni tykkää ja samalla tosiaan katselen, kun hän vetää käteen.
        Loppuvaiheessa vielä, kun kädenliikkeet nopeutuu hänellä ja hän alkaa olla lähellä orkkua muutenkin ja sitten viimeiset vetoliikkeet hän tekee melkeinpä raivokkaasti ja sitten hnen mulkku jäykistyy liikkumattomaksi ja sitten alkaa ne nytkähtelyt ja sperma lentää niiden tahdissa. Niin ihana näky, kun hän ruikkii spermaansa mua ja mun pilluani katsellen...
        Kyllä mä runkkaan myös joskus häntä, se on myöskin kivaa. Tuntuu kädessä ihanalta, kun kalu alkaa nytkähtelemään ja spermat tulee käsille.
        Monesti meillä kaikki tuo alkaa juuri niin, että mies haluaa katsella mun masturbointia ja sitten ei maltakaan odottaa, vaan alkaa hoitelemaan itseään samalla.
        Ja joskus, jos malttaakin odottaa loppuun asti, että pääsee mun päälleni, niin ei tarvitse juuri mitään enää, kun häneltäkin tulee.
        Muutama voimakas syvä työntö ja lasti lentää sisälleni.

        Kuulostaa ihanalta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta…

        Se on ihanaa:)


      • ihan milloin tahansa...


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­umme sinu­­t kä­­ymään u­ude­­­ss­­­a cha­tissa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N7h6O7

    • Anonyymi

      Me tehdään usein jätkäkaverin kanssa niin, että menen makaamaan pöydälle tm korkeammalle tasolle ja mun jätkäkaveri alkaa hyväilemään mua.
      Silittelee ja sormeilee mun pillua, hyväilee rintoja ym ja sitten jossain vaiheessa alkaa runkkaamaan itse.
      Kiihotun siinä vaiheessa viimeistään ihan tolkuttomasti ja nautin siitä muutenkin, kun katselen hänen runkkaamistaan samalla, kun saan itse häneltä käsihoitoa.
      Tilanne päättyy siihen aina, että hän roiskii spermat päälleni.
      Toki masturboin myös usein hänen nähden ja tykkään kieltämättä kyllä siitäkin.
      Kiihottaa, kun saan toisen melkeinpä sekaisen himokkaaksi vain sillä, että pidän omaa kivaa.

    • Anonyymi

      Minä tavallaan yllätyin ostettuani vaimolle vihreän moottoroidun kaalimadon ja yhtenä iltana saunan jälkeen hän olikin pukenut ylleen seksikkään läpinäkyvän mustan topin, jonka yläosa työntää paljaat tissit kunnolla pystyyn ja narustringit, jossa edessä vain sydämen muotoinen seitinohut lappu. Laseissa reilu annos valkkaria.

      Näkymä innosti ja sanoin, että nyt testataan ensin kaalimadon värinätarjonta viiniä siemailtaessa, eikä vaimolla tuntunut olevan mitään sitä vastaan. Hain sauvan ja liukuvoiteen. Annostelin sauvalle runsaasti liukkaria, värinää päälle ja pikkuhiljaa työnsin värisevä sauvan pöksyjen narun vierestä nojatuolissa istuvan vaimon pilluun.

      Liikuttelin varovasti edes ja taas, muutin värinöitä ja sitten hakeakseni lisää viiniä painoin sauva pään pöksyjen lappuosan alle niin, että sauva pysyi pitelemättä paikallaan. Sanoin, että anna sen nyt lämmittää. Vaimo nojasi taaksepäin ja hengitys tuntui tihenevän.

      Toinen lisää viiniä, jota siemailimme katsellessani riettaassa asennossa jalat levällään retkottavaa vaimoa sauvan suristessa pillussa.

      Vaimo olisi jo halunnut petipuuhiin, mutta sanoin vain, että lämpene nyt kunnolla, eikä vaimo yllätyksekseni vastustellut lainkaan. Sitten kehotin kohottautumaan ja kokeilemaan miltä tuntuu kävellä ja liikkua suriseva ja värisevä sauva pillussa.

      Taas vaimo tottelikin yllätyksekseni ja tepasteli hyvän aikaa ympäri taloa sauva syvällä jalkojen välissä. Asento oli seksikäs, hieman perä takana ja jalat harallaan.
      Näky oli upea, eikä siinä pystynyt kauaa enää katselemaan vaan oma kalu piti saada tilalle.

      Toisella kerralla piti naida keittiön pöydällä, johon aurinko paistaa mukavasti. Silloin kehotuksestani vaimo haki sauvan pujotti sen paikalleen ja kiipesi kiltisti keittiön pöydälle jalat levällän sauva pöksyissä väristen.

      Sanoin, että lämmittele nyt siinä kunnolla ja annoin vaimon odotella hyvän tovin ennen kuin työnnyin sauvan paikalle kuumaan kiihottuneeseen pilluun.

      • Anonyymi

        Yllätyit kun eukkos tykkäsikin esiintyä sulle sauva vitussa.


      • Anonyymi

        Eli yllätyit kun vaimosi piti värisevästä sauvasta.


    • Anonyymi

      Berliinin rouva kerros vähän myös oktoberfest juhlinnasta niissä asuissa.

      Varmasti omat halut ja vietit yllätti tuolla seksikaupassa esiintyessäsi. Mitäs seurueen ukot tuumasivat kun varmasti saivat tietää esiintymisestäsi.? Kävivätkö katsomassa esitystäsi liikkeessä, vai saitko pitää uuden esityksen?

    • Anonyymi

      Oishan se kieltämättä kiihottavaa jos joku katsois kun tyydytän. Välil fantasioin siitä et voisin runkata jonkun katsellessa, ois ihanaa vaan levitellä märkää pillua toisen edessä ja sormettaa. Kiihottuisin tollasesta varmast ihan älyttömästi kun joku ois katsomassa ja näkis miten paljon nautin itteni koskettelusta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa juuri sellaiselta, jota olisi ihana katsella.
        Mahtaisikohan Pohjois-Savon suunnalta olla naista, joka kaipaisi katselijaa?


      • Anonyymi

        Aivan huippu.. Suukko rohkealle kiimapimpalle

        N40+


    • Anonyymi

      Tykkään. Kiihotun vaan enemmän, jos joku on katsomassa. Pelkkä ajatuskin siitä saa mut kostumaan. Oon joskus runkannut itteeni niin että joku on katsellut. Jotenkin tosi kiihottavaa kun joku katselee kun siinä kiimasena tyydytän itteeni.

      • Anonyymi

        Olen usein runkannut niin että seksikumppani katsoo, mutta se ei tunnu samalta kuin se kun pari kertaa eräs tuttu katsoi vähän kauempaa kun sormeilin. Se kiihotti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen usein runkannut niin että seksikumppani katsoo, mutta se ei tunnu samalta kuin se kun pari kertaa eräs tuttu katsoi vähän kauempaa kun sormeilin. Se kiihotti!

        Ihana kommentti

        N40+


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olen tyydyttänyt itseäni naisten sekä oman mieheni kanssa. Naisen edessä en vuosiin mutta haluttaisi kovasti. Nainen - nainen kasvokkain hoitelee itsensä, sitä saisi mieheni katsoa. Kuumottaa älyttömästi jo ajatus...

      • Anonyymi

        Tyttökaverin kanssa leikittiin toisillamme,ystävällä suuri valikoima leluja,sitten runkkasimme toisillemme,oli kiihottavaa nähdä kun sauva uppoaa ystävän pilluun,ystävä kysyikin haluaisitko että miehesi olisi mukana,kiihottava ajatus,ystäväni otti sauvan kädestäni ja rupesi raiskaamaan mua,oli rivoa katsella kunka sauva uppoaa pilluun


    • Tykkään ja tehnyt niin.

      • Anonyymi

        Kerro vähän. Olen ihan pimppa kiimaliimassa jo ajatukselle.

        N40+


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän. Olen ihan pimppa kiimaliimassa jo ajatukselle.

        N40

        Sormin ja satisfyer imi klittaa..toinen katseli kun sain.


      • Anonyymi
        Tavallinen-n kirjoitti:

        Sormin ja satisfyer imi klittaa..toinen katseli kun sain.

        Miten päädyit tilanteeseen, jossa tyydytitte itseänne toistenne nähden ? Se tässä kiinnostaa ehdottomasti. Erityisesti, jos tapahtuma ei ollut vakikumppanin kanssa. Eniten kiihottaisi, jos homma ei ole mitenkään sovittu, vaan tulisi yllättäen.
        Voi kuulostaa sairaalta, mutta itse usein fantasioin että jäisin kiinni tai toinen jäisi kiinni masturboinnista minulle. Ja siitä kehkeytyisi yhdessä kiimainen "pakko tulla" hetki. Kiihottaa ajatuksena niin että on vaikea edes kirjoittaa kun alapää sykkii ja vuotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten päädyit tilanteeseen, jossa tyydytitte itseänne toistenne nähden ? Se tässä kiinnostaa ehdottomasti. Erityisesti, jos tapahtuma ei ollut vakikumppanin kanssa. Eniten kiihottaisi, jos homma ei ole mitenkään sovittu, vaan tulisi yllättäen.
        Voi kuulostaa sairaalta, mutta itse usein fantasioin että jäisin kiinni tai toinen jäisi kiinni masturboinnista minulle. Ja siitä kehkeytyisi yhdessä kiimainen "pakko tulla" hetki. Kiihottaa ajatuksena niin että on vaikea edes kirjoittaa kun alapää sykkii ja vuotaa.

        Mulla lähti ystävän kanssa saunomisesta. Saunottiin rauhassa kikateltiin,juteltiin seksistä ja miehistä.Ystävä rehevä,rintava nainen. Itse olen pienikokoinen. ystävällä oli kumma katse saunassa kun sanoi että olet sä pieni nainen. Tunsin kummaa kuumotusta. Ei aikaakaan kun juteltiin miesten kulleista ja kuinka monen kokoista on matkaan mahtunut. Mentiin pesulle,ystävä pyysi että pesisin hänen selkänsä,tottakai pesin ja sitten ystävä halus pestä minut. Tosi tarkkaan pesi pyllyni ja sanoi käänny mä haluun pestä edestä,hankasi rinnat paljain käsin ja käsi seikkaili pimpan päällä ja hoki että oot sä pieni nainen,ystävä päätä pitempi ja tuplasti tukevampi,isot rinnat heiluivat edessäni.Mentiin pukuhuoneeseen ystävän käsi hyväili pyllyäni,tunsin että rupean kostumaan,ystävä käänsi minut ja antoi suudelman,Samalla käsi puristi rintaani,nännini jäykistyi,ystävä sanoi taidat tykätä,niin muuten tykkäsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla lähti ystävän kanssa saunomisesta. Saunottiin rauhassa kikateltiin,juteltiin seksistä ja miehistä.Ystävä rehevä,rintava nainen. Itse olen pienikokoinen. ystävällä oli kumma katse saunassa kun sanoi että olet sä pieni nainen. Tunsin kummaa kuumotusta. Ei aikaakaan kun juteltiin miesten kulleista ja kuinka monen kokoista on matkaan mahtunut. Mentiin pesulle,ystävä pyysi että pesisin hänen selkänsä,tottakai pesin ja sitten ystävä halus pestä minut. Tosi tarkkaan pesi pyllyni ja sanoi käänny mä haluun pestä edestä,hankasi rinnat paljain käsin ja käsi seikkaili pimpan päällä ja hoki että oot sä pieni nainen,ystävä päätä pitempi ja tuplasti tukevampi,isot rinnat heiluivat edessäni.Mentiin pukuhuoneeseen ystävän käsi hyväili pyllyäni,tunsin että rupean kostumaan,ystävä käänsi minut ja antoi suudelman,Samalla käsi puristi rintaani,nännini jäykistyi,ystävä sanoi taidat tykätä,niin muuten tykkäsinkin.

        Miksi sinä esiinnyt muutaman tunnin välein joko miehenä tai naisena? Luuletko että nuo höpinät menee enää kenellekään läpi?

        Sinut tunnistaa välittömästi koska sinulla on samat tyhmät kirjoitusvirheet joita kenelläkään muulla ei ole.


    • Tykkään se kiihottaa...

      • Anonyymi

        Kiihottaa ehkä enemmän kuin mikään.

        N40+


    • Tykkään ja se tuo mukaan himoa..

      • Anonyymi

        Takulla, palaan muistoihin 20v taaksepäin. Voi kun vielä saisi kokea sen edes kerran.


        N40+


      • Mikeyhki
        Anonyymi kirjoitti:

        Takulla, palaan muistoihin 20v taaksepäin. Voi kun vielä saisi kokea sen edes kerran.


        N40

        Täysin mahdollista ;)


    • Anonyymi

      Juurikin äsken n.2km patikointi joensuun lähellä kalu sepaluksesta esillä ja runkaten, miettien tuleekohan joku vastaan...muutenkin joensuun metsissä kiva käydä ja ois huippua nähdä joku tyttö samoissa touhuissa. M41

    • Tykkään;)

    • Anonyymi

      Tänään aion tyydyttää itseni toisen naisen edessä, vaikka se toinen nainen tuleekin videolta. Samalla saatan tuoksuttaa omia pikkareitani ja kuvitella sitä toisen naisen kiiman tuoksuksi. Tulen silloin aina tosi lujaa.

    • Anonyymi

      Joo Berliinin rouva jatka kokemuksistasi matkalta.

    • Anonyymi

      No jatkan Berliinistä vielä jotain.

      Hotellissa toiset sovittivat asuja miesten toimiessa makutuomarina ja myös minä jouduin pukeutumaan puseroon, liiviin, hameseen, pieneen vyötäröesiliinaan ja narupöksyihin. Paukkujakin otettiin ja tunnelma oli riehakas.

      Sitten olikin jo aika lähteä kaupungille. Aioin vaihtaa narupöksyt pois ja laittaa peittävämmät pöksyt, mutta sitä ei sallittu. Hyvähän se oli toisten naisenkin olla sitä mieltä, sillä he eivät olleet moisia pöksyjä hankkineet ja kummankin hameen helma oli omaani pidempi. Ei paljoa, mutta kuitenkin. Yritin vetää hameen mahdollisimman alas vyötäröltä, mutta silloin puseron yläosa valui samalla liian alas ja nänninikin olivat tulla esiin liivin etuosan työntäessä rinnat aivan pystyyn. Puseron alaosassa oli hameen uumaan liitettävät pienet hakaset pitämään pusero helman hameen uuman alla. Asussani liiviosa oli kuin väärinpäin oleva puolikorsetti, jossa nauhat olivat edessä ja liivin yläosa nauhoja kiristäessä työnsi rintoja pystympään. Jos puseron helmaa veti liikaa alas, niin rinnat paljastuivat kokonaan ja sitä en halunnut ja puseroa oli liivin alta hankala kiskoa ylös. Harkitsin jo liiviosan pois jättöä, mutta puseron kangas oli kokonaan niin ohutta, että olisin ollut vielä pahemmin esitteillä. Nännit ja nänipihat törrröttivät jo nytkin näkyvillä, kuten toisillakin puseroistaan. Miehiä se kyllä miellytti.

      Naiset naureskelimme näitä pieniä esiliinalappuja ja aioimme jättää ne kokonaan pois, mutta miehet eivät asiaa hyväksyneet, ne kuulema tulee ehdottomasti olla mukana. Myöhemmin selvisi miksi.

      Ehdotin ohutta villatakkia päälle, jos vaikka tulee viileää, mutta se aiheutti nauruskelua. Berliinissä oli tosi lämmin.

      Ulos hotellista. Väkeä oli paljon liikkeellä ja monella perinneasuja yllä. Siinä miehet kekkasivat, että olemme kintut paljaina ja että asuihimme kuuluu ehdottomasti reisien puoliväliin ulottuvat stayupsukat pitsisine yläosineen. Siispä sellaiset piti hankkia ja takaisin läheiseen aikuisviihdekaupaan. Miehet komensimme viereiseen kuppilaan siksi aikaa.

      Koska minulla oli valkoiset narupöksyt, niin valitsin valkoiset ohuet verkkostayupit, joissa oli ihana leveä pitsireuna. Toinen rouvista valitsi punertavaan asuunsa sopivat punaiset verkkosukat ja toinen musta, jossa yläosassa punainen nauharusetti. Vedimme kikatellen sukat liikkeessä jalkaamme myyjien ollessa sulaa vahaa kohteliaisuuksineen varsinkin kun toinen ystävistäni kertoi tulevansa myöhemmin miehensä kanssa sauvaostoksille. Taas minua suudeltiin lähteissä kädelle.

      Miehet olivat innoissaan asuistamme. Joukossa rohkaistuu ja toisinaan unohdin varoa paljastelevaa asuani. Pian siirryimme huvialueelle kävellen. Miehet tuntuivat nauttivan enemmän asuistamme ja meistä. Mieheni käsi hiveli useamman kerran matkalla paljaita pakaroitani pöksyjen narulangan ollessa pyllyvaossa ja edestä syvällä pimpouhuuluen välissä.

      Kiettelimme huvialueella ja lopulta siirryimme teltta-alueen isoista paikoista jollekin festariklubille, joka ei ollut ihan hehtaarikokoa, mutta iso kuitenkin. Miehet olivat hoitaneet pääsyliput sinne jo etukäteen. Paikka oli kuulema erityinen. Laulut raikasivat, olut virtasi. Tarjoilijat, paljolti muhkeita ja uhkeita nuoria naisia upeine rohkeine asuneen, myös pienine essuineen pystyivät kantamaan käsittämättömiä määriä isoja tuoppeja yhdellä kerralla käsissään ja jopa rintojensa päällä lyhyet leveät helmat hulmuten pikkupöksyt vilkkuen, eivätkä he näkemäni mukaan lainkaan kavahtaneet kopelointia. Joku saattoi reilusti nostaa helman korkealle ja tunnustella takamusta, tai tarjoilijan kumartaessa tuoppeja tai ruokaa asiakkaille saattoi joku tarttua puseron etumukseen ja katsella sisäpuolelle, tai jopa vetää paljaan rinnan näkyville. Seurauksena oli vain iloinen nauru ja kiireetön rinnan peitto.

      Musiikki pauhasi ja hyvin valaistulla tanssilattialla, joka oli selvästi korkeammalla ympärillä oleviin pöytiin nähden pyöri porukkaa. Lähes kaikilla naisilla oli yllä näitä octoberfest asuja ja kaikilla näytti olevan myös pienet essut.

      Mieheni tempaisi minut innokkaana tanssijana lavalle. Liekö nouseva huppeli, vai mikä mutta en ajatellut lyhyttä hamettani, enkä olemattomia pöksyjäni lainkaan. Tanssimme useamman kipaleen villisti ja palatessamme lavan vieressä olevaan pöytään hihkuivat toiset, että tarjosin huisin hienot näkymät alhaalta päin katsellessa helman alle. Punotin varmasti, mutta siinä riehakkaassa tunnelmassa en edes pahemmin hävennyt. Myös viereisistä pöydistä minulle kohoteltiin tuoppeja ja huudeltiin jotain.

      Seurasi monenlaista ohjelmaa, akrobatiaa niukoissa asuissa, lauluesitys, eroottinen show ja sitten naisten piti siirtyä istumaan salin vasemmalle sivulle, miehet oikealle. Piti tutustua eri maista tulleisiin asiakkaisiin, esitellä toisilleen asujamme ja ihan kuin Suomen lavoilla miehet hakivat naisia tanssilavalle, omia kumppaneita ei saanut hakea.

      Miehet eivät aikailleet, heitä oli muutenkin selvästi naisia enemmän ja meillä oli vientiä.

    • Anonyymi

      Äkkiä jatkoa. Kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Pistäpä kertoen jatkoa.

    • Anonyymi

      Tyttöystäväni pitää katsoa kun minä runkkaan ja yleensä tahtoo mällit suuhun ja kyllä minäkin pidän katsoa kun hän hyväilee ja runkkaa itseään dildoilla molempiin reikiin ja tulee oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Berliini jatkot

      Vientiä riitti kaikille naisille ja se tanssilava olikin oikein kopelointipaikka. Tanssittajat tutkiskelivat ja kopeloivat ihan reilusti. Ritani vedettiin usean kerran esiin, niitä tunnusteltiin myös ohuen kankaan läpi ja paljaita pakaroita puristeltiin ja aina joku käsi kävi tutkimusretkellä etupuolella. Olemattomat pöksyni miellyttivät monia ja kohteliaisuuksia sateli.

      Sama kohtalo oli kaikilla naisilla. Sääntönä näytti olevan se, että olimme vapaata tunnustelu ja puristeluriustaa. Välillä tuopit kohosivat ja laulu raikui.

      Voi sanoa, että tunnelma oli railakas ja välitön. Kukaan ei näyttänyt paheksuvan hipelöintiä ja kopelointia, jota miehet estottomasti harjoittivat. Sitten kello tuli 22.00 ja illan vetäjä tuli lavalle, puhui jotain nopeasti ja vetäisi editseen kulkevan tarjoilija pusero etumuksen alemmas paljastaen toisen rinnan, eikä tarjoilija paheksunut, eikä peittänyt rintaansa jatkaen tarjoilua iloisesti hymyillen.

      Saman pöydän ääressä oleva saksalaisrouva nauroi ja totesi: Jahas nyt se alkoi ja selitti, että jos nyt tanssiessa partneri vetää rinnan tai rinnat paljaiksi, ei sitä saa peittää, vaan jatketaan rinnat paljaina. Vähän oudoksuin asiaa, mutta hän nauroi ja sanoi, että se on tämän paikan sääntö ja kaikki tietävät sen oktoberfesteissä ja tunnin päästä tulevat essut käyttöön. Rinnoistani hän totesi, ettei minun kannata huolehtia, näkyväthän tisuni jo hyvin ohuen puseron läpi.

      Tanssi jatkui ja heti ensi kipaleella hollantilaispartnerini tarttui liivi helman alta puseron helmaan ja veti sitä voimakkaasti paljastaen molemmat rintani. Puseron etuosa painui rintojeni alle nostaen niitä vielä pystympään.

      Vieressä tanssi ystäväni puoliso uhkean mädchenin kanssa ja peukutti nauraen nähtyään paljaat rintani. Kipaleiden jälkeen poistuessamme lavalta aioin peittää rintani uudelleen, mutta silloin kuului viereltä kielto ja ettei niin saa tehdä. Huomasin, että pöytiin siirtyvillä naisilla suurimmalla osalla oli rinnat paljaina, niin myös kahdella ystävälläni.
      He vain nauroivat ja hihkuivat iloisesti, heiluttelivat rintojaan ja ihmettelivät ettenkö tiennyt asiaa.

      En tosiaankaan. Minulle ei oltu puhuttu asiasta mitään. Ei edes miehesi varoitellut. No ei. Sitten saat vielä tottua moneen yllätykseen. Ajattelimmekin jo asusi nähdessämme miten olet niin rohkea. Meillä on sentään paljon isommat essut ja kunnon pöksyt. Ihmettelin mitä he tarkoittivat, mutta se asia selvisi kyllä myöhemmin. Katselin paremmin ympärilleni ja tosiaankin muilla naisilla näytti olevan asuissaan paljon isommat esiliinat, minun pienen lappusen sijaan.

      Taas minuakin haettiin ja alun nolostelun jälkeen ja toisten paljaiden rintojen rohkaisemana annoin mennä ja vähän kyllä nautinkin saamastani huomiosta ja kopeloinnistakin. Helman alle kurkistelua ja helman nostella yritin kyllä vältellä.

      Sitten koitti puoliyö. Taas juontaja saapui lavalle, laski sekunteja ja tasan puolelta yöltä sen hetkisten lavalla olleiden naisten piti nostaa kädet ylös ja heidän partnerisa alkoivat riisua naisten haneita. Osalla se onnistui nopeasti, osalla piti henkilökunnan, tarjoilijoiden avustaa.

      Naisille jäi siten ylle pusero rinnat paljaiksi vedettyinä, liivi, kellö sellainen oli, essu ja sukat, joillain sukkanauhaliivit ja tietysti pöksyt.

      Ne jotka olivat pöytien ääressä riisuivat hameensa itse. Nyt ystäväni hihkuivat ja myös minun piti riisua hame toisten mukana. Nyt tajusin tuon essuasian.

    • Anonyymi

      Jatka pian. Kiinnostavaa!

    • Anonyymi

      Berliini vielä.

      Minulla oli ainoana pienen pieni essu vyötäröllä, jonka olin hölmöyttäni itse valinnut, koska pidin koko esiliinaa vähän hölmönä. Esiliinalappuni helma ulottui vain kymmenisen senttiä navan alapuolelle jättäen alaosan täysin näkyville, ollen vain n. 10 x 10 sm kokoinen. .
      Samantien taas yksi olutlaulu seisoviltaan kajahti tuopin kilistelyn myötä.
      Siinä seisoin katseltavana paljasrintaisena muiden paljasrintaisten kanssa. Tarjoilijat kiersivät pöydissä rinnat paljaina ja ilman hametta esiliinat heiluen. Useimmilla esiliina ulottui kunnolla taakse ja vain nätit pöksyt vilkkuivat takaa.

      Toiset kanssani olleet rouvat naureskelivat iloisesti, että nyt saan taas esiintyä vieraille ja omille kunnolla. Kumarruin hieman ja katsoin alemmas. Stayupsukat näyttivät hyviltä jaloissani, mutta nuo narupöksyt! Uumaani kiersi vain ohuen ohut nauha, josta lähti takaa pyllyvakooni painuen vielä ohuempi naru, joka kohosi edestä näkymättömissä häpyhuuiieni väliin kätkeytyneenä ja pimppini yläpuolella oli pienenpieni sydämen muotoinen ohut lappu kiinnittyen yläosasta kahdella langanpätkällä vyötärönauhaan. Lappu ei kunnolla edes peittänyt pientä kiitorataani. Olin siis käytännössä ja todellisuudessa myös alapäästäni alasti.

      Sitten ohjelmassa olikin kaikkien naisten esittelykierros lavalla. Jokaisen piti vuoronperään nousta lavalle esittäytymään kaikkien nähtäväksi. Juontaja osasi sopivasti johdatella ja jos joku yritti peitellä rintojaan, tai paremmin kietoutua esiliinaa, niin huudettiin uusi kierros. Myös lavan valaistusta oli lisätty.

      Jännitin vuoroani ja yritin keksiä perääntymismahdollisuutta, mutta ystäväni pitivät huolen, etten päässyt pakenemaankaan.
      Havaintojeni mukaan kenelläkään ei ollut niin paljastavaa asua kuin minulla. Lopulta tuli minun vuoroni. Yritin painaa esiliinan helmaa alemmas, mutta eihän se onnistunut. Käsi edessä suojana ja toinen takana nousin lavalle. Yleisö vihelsi ja juontaja siirtyi luokseni puhuttaen ja viivästyttäen minua ja jouduin sitten tepastelemaan lavalla pitkään, eikä auttanut, vaan kädet oli vietävä sivuille ja lopulta ylös, jolloin essun helma nousi jo navan lähelle.

      Minulle vihellettiin ja taputettiin ja huudeltiin kannustushuutoja. Tiesin paljaan pyllyni ja pimpini olevan se erityishuomion kohde.
      Lopulta pääsin kiihtymyksestä hengästyneenä pois ja seurasta toisten vuoro.

      Olit super seksikäs hihkuivat toiset.

      Esittelykierroksen jälkeen tanssit jatkuivat näissä vajavaisissa asuissa. Minulla oli vientiä ja lukuisia kertoja minua pyydettiin siirtymään salin perällä oleviin intiimipiin tiloihin.
      Tähän en kuitenkaan suostunut. Minulle selvisi, että takahuoneissa oli mahdollisuus kahdenkeskiseen seurusteluun. Aivan riittävästi miesten kädet viipyilivät rinnoilla, pyllyni ja jalkovälini kimpussa jo tanssiessa ja tunkeilevimpia käsiä sai väistellä.

      Lopulta oma porukka alkoi väsyä ja päätimme poistua hotellille. Niinhän siinä kävi, ettei aikuisviihdeliikkeen seikkailuni pysynyt salassa.

    • Anonyymi

      Kutkuttavaa, kerro lisää.

    • Anonyymi

      Namu kokemus Berliinissä. Miten jatkui.

    • Anonyymi

      Paras kertoen äkkiä lisää.

    • Anonyymi

      Tämä tapahtui ei sinällään tarkoituksella. Hyväilin haarat levällään sängyssäni ainakin puoliska tuntia. Sitten sain ihkun kovan orkun koko vartalo hytkyi ja varmaan ynähtelin kovalla äänella ja samalla huomasin oven raollaan ja joku katsoi...muuta mahollisuutta ei ollu kuin isä tai äiti...aattelin että kumminki oli kiihottava kokemus

    • tykkään katselin pienenä kun sisko työnsi kätensä pikkuhousujen sisään oli kiihottavaa

    • Anonyymi

      Berliini.

      Hotellille hoippuessamme paljastui, että ystäväni olivat molemmat kertoneet miehilleen minun sauvoneen ja sovitellen asuja seksiliikkeessä niin, että sessioni olikin filmattu.

      Nyt porukat halusivat mennä liikkeeseen katsomaan esitystäni. Minä löin tiukat tenät. Sitä ei tehdä.
      Toisia nauratti ja hinku oli kova seksiliikkeen kohdalla. Sitten joku keksi, että saankin esitellä hotellihuoneessa hankintamme. Halusivat kaikki nähdä millainen iso sauva oli ostettu, varsinkin kun sauvan nähnyt mainosti sen olevan valtavan ison.

      Ajattelin sen olevan pienempi paha. Mennessä otettiin vielä vauhtia hotellin baarista. Tunsin olevani melkoisesti huppelissa ja vähän kaikki nauratti, myöskin keikistelymme illan aikana klubilla vähissä vaatteissa.

      Toiset kiirehtivät huoneeseemme siirtymistä ja vähän humalaisen rehvakkaana otin sauvan esiin.
      Mieheni käynnisti sen moottorin ja sääteli toimintoja naureskellen.

      Oho, iso, oikea jööti. Ei tuo voi millään mahtua. Tälläkö sauvoit kun sinua filmattiin. Minä en edes ehtinyt mitään vastata kun mieheni humalaisen rehvakkaana kertoi näin olleen ja myyjän avustaneen sisään laitossa ja yksi asiakaskin oli katsellut myyjien lisäksi touhujani. Minä lähinnä hihittelin vähän kiihottuneenakin ja sanoin kyllä hävettävän ja menneen humalan ja mieheni yllytyksen piikkiin.

      Nyt kyllä näytät meille hihkaisi joku ja siitä se hulabaloo alkoi. Minä pistin hanttiin, enkä voinut mitään, että myös nauratti. Minulle tarjottiin vielä rohkaisua ja kovan yllytyksen jälkeen, kun miehet olivat todenneet jo nähneensä paljaat tissini ja melkein paljaan pilluni johti tilanne siihen, että erityisesti toisten rouvien yllyttämänä olinkin pian sängyllä selälläni toisten istuskellessa sohvalla ja tuoleilla ja jouduin antamaan täyden sauvashown helmat korvissa. Toiset olivat lisäksi riehakkaina luvanneet, että jos minä ensin, niin he hankkivat myös sauvat ja pitävät esityksen samalla reissulla muille.

      Eikä siinä voinut orgasmeilta välttyä. Koko ilta oli ollut yhtä kiihotusta ja nyt työntelin tuota hyrisevää, tärisevää ja kiemurtelevaa jättisauvaa syvällä sisälläni tuttujen ihmisten edessä heidän kommentoidessa ja antaessa ohjeita.

      Aamu olikin sitten pahoinvointia ja morkkista. Nyt olin sitten samalla reissulla masturboinut julkisesti kahdesti.

    • Anonyymi

      Mitäs toiset tuumivat aamulla ja pitikö toiset rouvat lupauksensa esityksistä?

    • Anonyymi

      Paas kertoen loputkin.

    Ketjusta on poistettu 574 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe