Omituista käytöstä asiakkailta

ViidenTähdenAI

Asiakas tilasi Vantaalla taksin, esitti rasistisen toiveen kuskista

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006006163.html

Itse ainakin preferoin ulkomaalaisia kuskeja. Käyttäytyvät paremmin ja takapenkillä ei tarvitse kuunnella luentoa Suomen poliittisesta järjestelmästä, Berneristä (en ymmärrä miten Berner Oy liittyy taksialaan) tai hyvistä hierontapaikoista mistä saa onnellisen lopun.

Ulkomaisten kuskien kanssa ainut ongelma on välillä katujen nimien kanssa, mutta se on pieni ongelma varsinkin sovelluksissa missä kohdeosoitteen voi syöttää itse sovellukseen. Navigaattori löytää hyvin perille pk-seudulla.

Ennakkoluulot pois ja ulkomaisen kuskin kyytiin. Siihen on pakko tottua, koska suomalainen ei näytä olevan kiinnostunut töiden tekemisestä. Näkeehän sen joka paikassa. Eilenkin asioin kahden virolaisen kanssa tavallisissa asiakaspalvelutilanteissa. Kyllä kuka tahansa Suomen yli 300.000 työttömästä niihinkin töihin olisi kelvannut. Omituista.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo696

      Jos puhuttais asiasta oikeilla tiedoilla. Nämä mestarit ovat itse pilanneet maineensa rahastamalla varsinkin vanhuksia ylisuurilla hinnoilla.

      • ViidenTähdenAI

        Mielestäni dramaattisinta tässä on, että tuo toiveen esittäjä ei ole yhdeksässä vuodessa oppinut alkeellisia sääntöjä välimerkkien käytöstä. "Vain suomalainen" ja "ei n-sana..." väliin tulee välimerkki. Tämä opitaan ehkä ensimmäisellä luokalla. Miten ihmeessä tässä maassa on mahdollista olla noin tyhmä?


    • Dr.Doom

      "Itse ainakin preferoin ulkomaalaisia kuskeja...."

      Miksi olet tuollainen rasisti ja välttelet kantasuomalaisia kuljettajia?

    • Nazitaxit

      Täähän on ihan perus arkee.. Siksi tietyillä tolpilla noustaan autosta, että poka näkee minkä värinen kuski on! En nyt itse koe rasisti olevani, mutta kyllä tällä valkosella naamalla hyvin kyytejä saa jonon ohi. Matkalla saa vielä kehut ja tipit kun kuuntelee ja myötäilee miten hienoa on, kun on valkoinen suomalainen kuski. Mutta en kyllä itsekkään menisi mihinkään uberin tai yangokuskin ryöstettäväksi, voi kuulemma raiskata ja saa hivin.. Hyh

    • Oosososososos

      Toisilla vaan on oikeus preferoida ihonvärin perusteella.

    • eipuhelintamatkanaikana

      Hyvä asiakas, mikä sinua estää sanoa kohteliaasti ettet halua keskustella matkan aikana? Minulla on taas kokemusta ulkomaisista kuljettajista että he puhuu todella usein puhelimeen matkan aikana ja se myös tuntuu ajotyylissä.- äkkijarrutuksia ja liian sivulle ajautumisesta sekä esim suuriin monttuihin ajamista... Olen kerran sanonut kuljettajalle etten halua hänen keskustelevan puhelimessa koska pelkään kun hän moottoritiellä ajautui liian reunaan josta tuloksena äkkijarrutuksella ja sain siitä sellaiset huudot että!

    • sevaanonniinn

      Asiakas saa valita auton ja kuljettajan. Asiakas sanoo minne mennään. Asiakas maksaa. Asiakas on aina oikeassa.

    • Vanukki

      Miksi hän käyttää valopilkkua vantaalla prkl

    • Nykistä

      Perseaukiset rasistit voi hommata, hovi kuljettajan!

    • PelleLopetaImppaaminen

      " Eilenkin asioin kahden virolaisen kanssa tavallisissa asiakaspalvelutilanteissa."

      Salli mun nauraa, sinulla rahaa/työpaikka. Mielikuvituksesi laukkaa taas hurjaa kyytiä. Mitä mielikuvituslakitiimisi toteaa tästä entä mitä mielikuvitusministeriösi kommentoi? Annatko taas mielikuvitusasiantuntijana lausuntoja ja myötäväikutat mielikuvituksessasi tähänkin asiaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe