Tuntuu, että hän pitää tunteitani pilkkanaan

Vilahduksia

Hän välttelee, vaikka voisi ohimennessään pysähtyä. Voitaisi puhua asiat halki, poikki ja pinoon. Sattuu, ahdistaa, vituttaa. Ei, en syytä häntä. Syytän itseäni, miksi olen tälläinen? En tarvitse tähän sen kummemmin vastauksia, oli pakko purkautua. Kiitos, anteeksi ja näkemiin.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkoitse

      Edes yrittänyt aloittaa keskustelua?

    • ahdistustailmassa

      Oletko mies vai nainen? Olisin voinut kirjoittaa ihan saman tekstin.

      • Vilahduksia

        Nainen.


    • vaioletkokertonut

      Ehkei tiedä että on tunteita?

      • Vilahduksia

        Ei varmaksi tiedä.


      • eimulle
        Vilahduksia kirjoitti:

        Ei varmaksi tiedä.

        En pidä pilkkana. En oo missään vaiheessa pitänyt.


      • Vilahduksia
        eimulle kirjoitti:

        En pidä pilkkana. En oo missään vaiheessa pitänyt.

        Voi kun se olisi noin. Tilanne on kestämätön. Jos olisi sulle, haluaisitko puhua ajattelemasi henkilön kanssa ja voisitko viestiä halustasi jotenkin?


      • eimulle
        Vilahduksia kirjoitti:

        Voi kun se olisi noin. Tilanne on kestämätön. Jos olisi sulle, haluaisitko puhua ajattelemasi henkilön kanssa ja voisitko viestiä halustasi jotenkin?

        Miten viestiä? Suoraan en enää laita viestiä. En tavallaan edes voi.


      • Vilahduksia
        eimulle kirjoitti:

        Miten viestiä? Suoraan en enää laita viestiä. En tavallaan edes voi.

        Jollain toisella tapaa, ymmärrän, että suoraa viestiminen on hankalaa. Niin se on minullakin. Pysähtymällä kohdatessa tai tervehtimällä? Minusta on ikävää, että niin monella asiat on näin, eikä muutosta tule.


      • eimulle
        Vilahduksia kirjoitti:

        Jollain toisella tapaa, ymmärrän, että suoraa viestiminen on hankalaa. Niin se on minullakin. Pysähtymällä kohdatessa tai tervehtimällä? Minusta on ikävää, että niin monella asiat on näin, eikä muutosta tule.

        Niin. Onhan tuo ikävää.


      • eimulle
        Vilahduksia kirjoitti:

        Jollain toisella tapaa, ymmärrän, että suoraa viestiminen on hankalaa. Niin se on minullakin. Pysähtymällä kohdatessa tai tervehtimällä? Minusta on ikävää, että niin monella asiat on näin, eikä muutosta tule.

        Miksi sinun tilanteesi on sellainen ettet voi?


      • Vilahduksia
        eimulle kirjoitti:

        Miksi sinun tilanteesi on sellainen ettet voi?

        Se saattaisi mutkistaa asioita entisestään. Jos hän pysähtyisi tai osoittaisi muutoin, että voin lähestyä, pystyisin kyllä siihen.


      • eimulle
        Vilahduksia kirjoitti:

        Se saattaisi mutkistaa asioita entisestään. Jos hän pysähtyisi tai osoittaisi muutoin, että voin lähestyä, pystyisin kyllä siihen.

        Miten se saattaisi mutkistaa?


      • Vilahduksia
        eimulle kirjoitti:

        Miten se saattaisi mutkistaa?

        En halua tänne avata enempää. Sanotaanko näin, että väärinkäsityksiä on riittänyt.


      • eimulle
        Vilahduksia kirjoitti:

        En halua tänne avata enempää. Sanotaanko näin, että väärinkäsityksiä on riittänyt.

        Eikait sitten.


      • pilkahduksia
        Vilahduksia kirjoitti:

        Jollain toisella tapaa, ymmärrän, että suoraa viestiminen on hankalaa. Niin se on minullakin. Pysähtymällä kohdatessa tai tervehtimällä? Minusta on ikävää, että niin monella asiat on näin, eikä muutosta tule.

        Tottakai aion kohdatessa sinua tervehtiä. Pysähtyminen sitten riippuu siitä millainen tilanne siinä nähdessä on kyseessä.


      • uskallatkosensanoa
        Vilahduksia kirjoitti:

        En halua tänne avata enempää. Sanotaanko näin, että väärinkäsityksiä on riittänyt.

        Milloin oli viimeisin "väärinkäsitystapaus"?


      • Vilahduksia
        uskallatkosensanoa kirjoitti:

        Milloin oli viimeisin "väärinkäsitystapaus"?

        No riippuu minkä laskee, mutta vuonna 2017. Eli kauan sitten.


      • jostain.vaan
        Vilahduksia kirjoitti:

        No riippuu minkä laskee, mutta vuonna 2017. Eli kauan sitten.

        Käsitin, että minulla oli meistä kahdesta ainoana tunteita. Ei siinä jäänyt mielestäni mahdollisuutta väärinkäsitykselle.


      • Vilahduksia
        jostain.vaan kirjoitti:

        Käsitin, että minulla oli meistä kahdesta ainoana tunteita. Ei siinä jäänyt mielestäni mahdollisuutta väärinkäsitykselle.

        No käsitit väärin. Itku ja sinä et tiedä, että olen miettinyt, surrut, rakastanut, kaivannut...


      • jostain.vaan
        Vilahduksia kirjoitti:

        No käsitit väärin. Itku ja sinä et tiedä, että olen miettinyt, surrut, rakastanut, kaivannut...

        En oikein voi uskoa, että olisit hän. Minä kuitenkin sinkkuna olen koko ajan ollut helposti lähestyttävissä jos hän olisi kaivannut myös.


      • Vilahduksia
        jostain.vaan kirjoitti:

        En oikein voi uskoa, että olisit hän. Minä kuitenkin sinkkuna olen koko ajan ollut helposti lähestyttävissä jos hän olisi kaivannut myös.

        Hän ei ole kovin helposti lähestyttävissä. En varmaankaan ole kaipaamasi. Kaikkea hyvää sinulle.


    • eimuuta

      EI varmasti pidä pilkkanaan. Taidat vain kuvitella.

    • entiedähänentunteistaan

      Itse en todellakaan pidä pilkkanani. En tosin edes tiedä onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan, tuskin on. Siksi en pysähdykään. Vaikka en haluaisi mitään muuta kuin pysähtyä.

      Olen joskus sentään hidastanut hänen kohdalla. En osaa yhtään lukea tilannetta, että onko hän ilahtunut vai toivooko minun jatkavan matkaa. Sen takia usein myös poistun nopeasti paikalta, Vaikka en haluaisi mitään muuta kuin jäädä.

    • Pilkkaomanilkka

      Tuskin pitää pilkkanaan, voiko olla pelkoa esim. miten reakoit tilanteessa? Historiassa voi olla kipeitä kokemuksia, joiden takia on varovaisempi lähestymisissä? Toisilla voi olla ikäviä tapoja, joissa joutuu tahtomattaan noloihin tilanteisiin? Siksi ei uskalla pysähdellä? Terve ihminen ei pilkkaa toista.

      Voi olla yhtälailla harmissaan siitä, ettei teidän jutussa tapahdu lähentymistä? Jos hänellä vähänkin on hyviä tuntemuksia sinua kohtaan, tuskin haluaa sinulle pahaa mieltä tuottaa. Tämä syytä muistaa. Pilkka osuu yleensä myös omaan nilkkaan lopulta (pelko). Eikä anna toisesta kovin hyvää mielikuvaa, jos sille tielle lähtee.

      • Vilahduksia

        Noin se voi olla. Tiedä sitten. Olen nyt kuitenkin saanut kasattua itseni taas ja jatkan elämääni kuten ennenkin. Oikeastaan kaikki on ihan hyvin. :)


    • Eitullatoimeen

      Sä siis haluat maskuliinisen metsästys, kalastus, luolamiehen joka ottaa naisensa jos sille päälle sattuu.
      Mutta kun minä olen kukkasten kerääjä, hoivaaja, luontoa ihaileva mies.
      Kunnioitan naisia ja heidän toiveitaan.

    • voisisopiameihin

      Oletko aloittaja itse pysähtynyt ja koittanut keskustella? Ja onko mies kertaakaan yrittänyt kanssasi sitä samaa?

      • Vilahduksia

        Tilanteita, joissa minä olisin voinut toimia ei ole tullut eteen hetkeen.


    • toivotonta

      Minusta tuntuu ettei se nainen huomaisi vaikka tanssisin alasti. En sitten tiedä jos olisin ainoa ihminen siellä ehkä huomaisi.

      • toionykstapanäyttää

        Tuota sun kantsii kokeilla, mutta siis paikalla missä on muitakin ihmisiä. Kyllä tollasella vedolla itekin huomaisit onko se nainen kiinnostunut.


    • aloittajalle_tämä

      Näettekö toisianne töissä?

      • Vilahduksia

        Emme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe