Kuka kaipaa nimim. jarin hotelli yksipuheluita, itsekehua, "neitsyyttä" ja massapostitusta?
Kuka järkevä adventisti edes haluaa keskustella jarin hotellin kanssa?
Yksinpuhelut ja massapostitus
78
<50
Vastaukset
- 12345678-
Sinä ainakin näyt olevan kiinnostunut. Vertaisiasi on varmaan paljon muitakin. Onnea asialle!
- asfjiooiyyui0987654321
Oletko järkevä adventisti vai jarisealainen?
asfjiooiyyui0987654321 kirjoitti:
Oletko järkevä adventisti vai jarisealainen?
Mitä vikaa Jarissa? Miksi vihjailet jotan? Mitä on mielestäsi "jarisellainen"?
- 5.tähden.hotelli
Yksi_usko kirjoitti:
Mitä vikaa Jarissa? Miksi vihjailet jotan? Mitä on mielestäsi "jarisellainen"?
"Mitä vikaa Jarissa?"
No ei mitään vikaa Jariss...ei kun siis Jarinhotellissa.. >>>huom. yritätkö leikkiä esimiestä tai johtajaa Jarinhotellille. Hotellissa on jo johtaja. Syyllistyit liialliseen tuttavallisuuteen, sillä tällä palstalla ei ole ketään Jaria nimimerkkien takana. Ota tämä nyt vakavasti !
Ei siis mitään vikaa Jarinhotellissa, ihan täydellinen on. Ei mitään rempan tarvetta. Kateuttaan täällä vaan vihjaillaan kaikenlaista...mutta ei siis pienintäkään aihetta...
- hotellinaikuisviihdettä
Ote tämän päivän yksinpuhelusta nimim. jarinhotelli4:
"Olisin 40- vuotiaana saanut upo uuden Mercedes Benzin alleni ja lääniä ja rakennuksia missä liikkua, jos olisin huolinut 15- vuotta vanhemman pyylevän evp rouvan."
Adventisteille parasta aikuisviihdettä jota he janoavat jarinhotellin poikuudesta/neitsyydestä.- kateus.ruokkii
Yksi_usko kirjoitti:
Etkö pysty kommentoimaan suoraan Jarille? Miksi kirjoittelet ikään kuin takana päin?
Häntä jurppii, kun ei ole kykenevä Jarin olevaiseen elämään. Taitaa kulkea bussilla ja manailee itsekseen. Eli on yrittäjä ja ainoana puhuu itsekseen, kun on palaverissa yrityksessään. Sellaisia nää veikot ovat.
ts. hyyyyvin kateellisia Jarille. - Vatipäänhotelli4
kateus.ruokkii kirjoitti:
Häntä jurppii, kun ei ole kykenevä Jarin olevaiseen elämään. Taitaa kulkea bussilla ja manailee itsekseen. Eli on yrittäjä ja ainoana puhuu itsekseen, kun on palaverissa yrityksessään. Sellaisia nää veikot ovat.
ts. hyyyyvin kateellisia Jarille."Häntä jurppii, kun ei ole kykenevä Jarin olevaiseen elämään. Taitaa kulkea bussilla ja manailee itsekseen."
Hyvinhän hänellä menee, sillä Vatipää polkee pyörällä.
Tai nyt makaa sohvan pohjalla, kun on hartiat ihan vinksallaan.
Ja nyt meni "kateus.ruokkii" liian tuttavalliseksi, sillä täällä ei ole ketään "Jaria" nimimerkkien takana. Ottakaa nyt kaikki vakavasti tämä asia! - Vatipään.monologiketjut
kateus.ruokkii kirjoitti:
ts. hyyyyvin kateellisia Jarille."Eli on yrittäjä ja ainoana puhuu itsekseen"
No Vatipää myös kirjoittelee monologiketjuja ja keskustelee keskustelupalstalla itsekseen, joten eipä siinä juuri kadehtimista ole.
Miksi teit tällaisen aloituksen? Jos et ole kiinnostunut keskustelemaan Jarin kanssa, niin anna hänen olla sitten rauhassa. Tällainen aloitus saattaa kerätä toisiakin arvostelijoita, jolloin kiusaamisen raja ylittyy varmasti. Pidän tällaista aloitustakin kiusaamisena.
- osallistu
Ote tämän päivän yksinpuhelusta nimim. jarinhotelli4:
"Olisin 40- vuotiaana saanut upo uuden Mercedes Benzin alleni ja lääniä ja rakennuksia missä liikkua, jos olisin huolinut 15- vuotta vanhemman pyylevän evp rouvan." - Vaki_kirjoittelija
Jarin kanssa on kyllä keskustelru tästä asiasta. Mies on melko itsepäisesti kuitenkin jatkamut tätä spämmäämistään.
Jari on mieleltään järkkynyt. Hän toistelee näitä samoja juttuja pitkinä itsepuheluina joka vuosi useita kertoja vuodesta toiseen. Ei ole tervettä julkisesti julistaa näitä juttuja tuntemattomille toistamiseen.
Parasta olisi kun kukaan ei reagoisi Jariin näissä tapauksissa millään tavalla. Valitettavasti Jarin käytös ärsyttää monia. Tässä siis lopputulos. Jari on saanut tästä palautetta kymmeniä kertoja tällä palstalla. Kysymys kuuluukin, tekeekö Jari sen tahallaan saadakseen huomiota. Kuka fiksu ihminen kaivaisi tahallaan verta nenästään? Minä ainakin rukoilen Jarin puolesta. Vaki_kirjoittelija kirjoitti:
Jarin kanssa on kyllä keskustelru tästä asiasta. Mies on melko itsepäisesti kuitenkin jatkamut tätä spämmäämistään.
Jari on mieleltään järkkynyt. Hän toistelee näitä samoja juttuja pitkinä itsepuheluina joka vuosi useita kertoja vuodesta toiseen. Ei ole tervettä julkisesti julistaa näitä juttuja tuntemattomille toistamiseen.
Parasta olisi kun kukaan ei reagoisi Jariin näissä tapauksissa millään tavalla. Valitettavasti Jarin käytös ärsyttää monia. Tässä siis lopputulos. Jari on saanut tästä palautetta kymmeniä kertoja tällä palstalla. Kysymys kuuluukin, tekeekö Jari sen tahallaan saadakseen huomiota. Kuka fiksu ihminen kaivaisi tahallaan verta nenästään? Minä ainakin rukoilen Jarin puolesta.Täällä ei ole "Jari" nimistä nimimerkkiä.
Luonnollisen yksityishenkilön nimiä ei voi julkisilla foorumeilla kirjoittaa.
- Minun kanssani ei ole ainuttakaan kertaa "keskusteltu" siitä mistä mainitset.
Adventtikirkon jäsenille on oma ko. kirkon sisäinen foorumi.
Suomi24.fi on kansalaisten viihtymiseen tarkoitettu perustehtävästään -kaupallinen lehtiyhtiö ylläpitää foorumia, jolla saa mainostuloja ja media- sanoma- ja aikakauslehtitoimintaa tukevia tuloja -myynti- ja mainos- kanavia.
Yksinäiset ihmiset kirjoittavat paljon foorumeilla ihan yksinäisyyttään.
KO. foorumi on kansalaisille -viihtymiseen suunnattu.
Adventtikirkolla ei ole täällä mitään. Adventtikirkolla on jäsenien sisäinen keskustelu-foorumi.
Mene tiskaamaan akallesi tai jotakin muuta mitä osaat, -en ryhdy alaiseksi eläkepäivilläni.- universumin.napa.Vatipää
Vaki_kirjoittelija kirjoitti:
Parasta olisi kun kukaan ei reagoisi Jariin näissä tapauksissa millään tavalla. Valitettavasti Jarin käytös ärsyttää monia. Tässä siis lopputulos. Jari on saanut tästä palautetta kymmeniä kertoja tällä palstalla. Kysymys kuuluukin, tekeekö Jari sen tahallaan saadakseen huomiota. Kuka fiksu ihminen kaivaisi tahallaan verta nenästään? Minä ainakin rukoilen Jarin puolesta."Jari on saanut tästä palautetta kymmeniä kertoja tällä palstalla. Kysymys kuuluukin, tekeekö Jari sen tahallaan saadakseen huomiota. Kuka fiksu ihminen kaivaisi tahallaan verta nenästään? Minä ainakin rukoilen Jarin puolesta."
Toivottomien kahjojen vuoksi ei kannata tuhlata aikaansa rukoiluun. On varmasti tärkeämpiäkin kohteita kuin tuo pösilö.
Ja Vatipää ymmärtää palautteesta yhtä paljon kuin sika satelliitista. Fiksuuden taso on siis -10 asteikolla 1-5.
Sen lisäksi se on huomiota kerjäävä, oman napansa ympärillä pyörivä, alituiseen valehteleva egoisti, joka keskittyy lähinnä siihen, mitä se itse kirjoittelee. Ei sitä kiinnosta yhtään muiden mielipiteet, paitsi siinä tapauksessa, jos joku kehuu sitä. Pääasia että se saa ite olla äänessä.
Vatipään elämän ainoa kiinnostuksen kohde on siis "Minä itte, jag, minä J***" (=Vatipää, koska nimeä ei saa käyttää).
- nainenihmettelee
Mitä juopunut mersunainen näki hotellinjarissa?
Täällä on nyt tämä kirkkokandidaatti tai sorvaustaitoinen paappa jotka kuuluvat kiusaajien ykköskaartiin aloituksillaan etsimällä jokaisen rahvaanomaisen sanani ja tekee niistä keskusteluketjujen aloituksia, ja luulevat kasvattavansa minua uskossa. Usko jo etten riennä alaiseksi.
Raukka luulee tekevänsä Jumalalle palvelusta.<<Raukka luulee tekevänsä Jumalalle palvelusta.>>
Ehkä olet oikeassa. Joka tapauksessa nämä kiusaajat eivät uskalla keskustella kanssasi, siksi kommentoivat näin, ikään kuin "takana päin" omassa ketjussaan. Minusta erittäin vastenmielistä. Olen puolellasi.- sisko.ja.sen.vatipääveli
Yksi_usko kirjoitti:
<<Raukka luulee tekevänsä Jumalalle palvelusta.>>
Ehkä olet oikeassa. Joka tapauksessa nämä kiusaajat eivät uskalla keskustella kanssasi, siksi kommentoivat näin, ikään kuin "takana päin" omassa ketjussaan. Minusta erittäin vastenmielistä. Olen puolellasi."Joka tapauksessa nämä kiusaajat eivät uskalla keskustella kanssasi"
Hui hirveetä...mitähän se Jari...tarkoitan siis Jarinhotelli mahtaisikaan tehdä, jos sen kanssa suoraan uskaltaisi keskustella...!!!
Ei uskalla edes ajatella....
"Minusta erittäin vastenmielistä. Olen puolellasi."
On se niin väärin, etteivät kunnon uskovaiset saa rauhassa spämmätä videoitaan tai törkypuheitaan palstalle! Heti aletaan kiusaamaan syyttömiä... - sisko.ja.sen.vatipääveli
Yksi_usko kirjoitti:
<<Raukka luulee tekevänsä Jumalalle palvelusta.>>
Ehkä olet oikeassa. Joka tapauksessa nämä kiusaajat eivät uskalla keskustella kanssasi, siksi kommentoivat näin, ikään kuin "takana päin" omassa ketjussaan. Minusta erittäin vastenmielistä. Olen puolellasi." Olen puolellasi."
Hyvä, että joku on!
Uskonveljesi Vatipää huokailee tuolla tuskissaan "Ah- kun sais vielä pystytissistä-....", joten muistathan Yksi_aivopesty_usko rukouksissasi rakasta uskonveljeäsi Vatipäätä ?
Sanassakin luvataan: "vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras." Jaak.5:16
Ainoa tietotaitokyky on rahvaanomaisten sanojen erottaminen muiden sanojen joukosta paapoilla.
Olen 60- kesäinen paappa, en riennä alaiseksi, enkä pidä edes paskan arvoisena Sinun tärkeilyä.
Vietä eläkepäiväsi, äläkä hetkeäkään kuvittele itseäsi minulle päälliköksi.
.Minä en ainuttakaan päällikköä päästä lähellekään. Potkaisen perseeseen ja sanon sitten vasta päivää. Usko jo etten ole solminut sopimuksia eläkepäivilleni tärkeilijöiden suuruudenhulluudesta luulla minulle itseään johtajaksi.- LääkäriLettu
"Potkaisen perseeseen ja sanon sitten vasta päivää."
Niin sitä pitää. Tätä nahistelua on hauska lukea työpäivän päätteeksi. Ihan tosi, välillä naurattaa.
Kuule, - Minun oli pakko huolehtia siitä että muutama asia olisi muutamalla korvalla kuultu. Minusta valittaja kuuluu niihin jotka syyllistivät syyttömän, ja ryhtyivät ihmisten johtajiksi, mutta eivät ihmisten johtamisesta mitään ymmärrä.
Intuitiivinen nenä pitäisi lykätä joka paikkaan paheksunraa tai hyväksyntää varten, jossa ei mitään ymmärrystä ole ihmisten johtamisen asioissa, mm. lain käytöstä.
Olen niin kauan pitänyt puhetta että ko. muutama intuitiivinen nenä käsittää.
Minusta ei tullut alaista eläkepäivilläni.
Minusta ei tullut rikollista - ei minua ole voitu rikoksen suorittamisesta syyttää ja tuomita 1960-2010 60 vuoden aikajaksolla 1985-1986 rattijuopumusta enempää.
Nuorisosekdin kansss ei harrastusta, olen useita vuosikymmeniä torjunut jokaisen nuoren seksitarjoilun esim. viimeisen 30 vuoden aikana 30. Varmaankin 40- vuotta on kulunut kun olen viimeksi nuorelle seksiehdotusta tehnyt.
Minun elämäni jokaisen vuosikymmenen jokainen seksikintakti on 50- villityksessään vähintään ikävuosiltaan tänään 2019.
Ovat kaikki jokainen olleet pitkään isovanhemman ikäisiä ihmisiä.
Kusipäisiä ihmisiä ryhtyy ihmisten johtajiksi uskon asioissa ja tekevät syyttömistä syyllisiä.
Armaassa oikeusvaltiosss ei syyllisiä ole, jos ei tuomioistuin pysty sakkolappuakaan kirjoittamaan.
Syyttäjän läpikään ei pääse siinä missä ei syytettävää ole.
Kusipäitä tarttuu innokkaasti puikkoihin ihmisten johtajiksi.
Ensi töikseen tekevät syyttömistä syyllisiä,
Toiseksi työkseen tuhoavat pyhittyneen hengellisen uskon.
Olen antanut hyvät neuvot toiminnan rationalisoimiseksi ja kusiisten johtajien poistamiseksi keisarin vallan tavoista.Suomessa kaikkein raskain mahdollinen ihka oikea rikoskin vanhenee viimeistn 20 vuodessa ja ihminen on pidettävä syyttömänä. He kirikoksdt syytetään ja tuomitaan aina.
Saatanat ovat niin mahtavia johtajia ettei syntisen syntikään tule koskaan armahdetuksi .Jarinhotelli4 kirjoitti:
Suomessa kaikkein raskain mahdollinen ihka oikea rikoskin vanhenee viimeistn 20 vuodessa ja ihminen on pidettävä syyttömänä. He kirikoksdt syytetään ja tuomitaan aina.
Saatanat ovat niin mahtavia johtajia ettei syntisen syntikään tule koskaan armahdetuksi .Korjaus puhelimen näppäilyvirheisiin; Po. Kaikkein raskain mahdollinen rikos on villanvalkoinen viimeistään 20 vuodessa ihka oikea kaikkein raskainkin rikos. Ihminen on syytön.
Henkirikokset syytetään ja tuomitaan aina.
Minua ei ole voitu syyttää ja tuomita rikoksen suorittamisesta 1960, 1970, 1980, 1990, 2000, 2010 lukujen aikana.Rattijuopumus 1985-1985 on ainoa poikkeus.
On kulunut 35- vuotta kun olen nuorelle viimeksi seksiehdotusta tehnyt.
Olen torjunut joka ainoan varhaisnuoren seksitarjoilun usean vuosikymmenen ajan siis.
Nuorisoseksisedät ovat aivan eri miehiä kuin minä aina olleet.
Minulle on kauhistus setien sekaantuminen varhaisnuoriin.
Nuori saa minullekin olla, mutta ei varhaisnuori.
Kuitenkin kaikkein nuorin minua nuorempi kaikissa mahdollisissa elämäni seksikontakteissa on osapuoli vähintään 50- villitystään viettävä henkilö 50- nyt 2019, 2019.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Suomessa kaikkein raskain mahdollinen ihka oikea rikoskin vanhenee viimeistn 20 vuodessa ja ihminen on pidettävä syyttömänä. He kirikoksdt syytetään ja tuomitaan aina.
Saatanat ovat niin mahtavia johtajia ettei syntisen syntikään tule koskaan armahdetuksi ."Minusta ei tullut rikollista - ei minua ole voitu rikoksen suorittamisesta syyttää ja tuomita 1960-2010 60 vuoden aikajaksolla 1985-1986 rattijuopumusta enempää."
Jos osaan kenties laskea dementoitunutta paremmin, tai laskimeni osaa, niin laskutoimitus 2010-1960 antaa vain 50 vuotta, eikä 60 vuotta.
"Suomessa kaikkein raskain mahdollinen ihka oikea rikoskin vanhenee viimeistn 20 vuodessa ja ihminen on pidettävä syyttömänä. "
No tässäkin olet väärässä. Oletko harkinnut lakata kirjoittamasta tänne ja lopettaa itsesi tekemisen naurunalaiseksi ?
Teologisen tiedekunnan väestä ei ole minulle työkavereiksi, eikä johtajiksi, ei ystäviksi.
Sama tahtoo olla ihmisten johtajiksi ryhtyneiden suhteen yleensä.
Vietän eläkepäiviäni ilman alaistaidon vaatimuksia.
Organisaatiojohtajien ainoat alaiset ovat organisaatioiden palkkahenkilöstöissä.
Olen opettanut hyvin miten yhdistystoiminnassa menetellään päätöksenteossa.
100-150 kg keijuista ja ikäneidoista, 50-60 kesäisistä evp- rouvista mamselleista ei ole minulle puolisiksi. Ei miehenpuolestakaan-
Ymmärtäkää kaikki tämä mitä tässä ketjussa sanon.korjaus.... 50-60 vee evp rouvista eikä miehistä, ei 100-150 kg keijuista puolisoksi minulle.
Suomessa ei kirkoille eikä uskonnon järjestöille ole myönnetty lain valvonta- eikä tuomiovaltaa, ei mitään valtaa kansalaiseen, ei mitään sanktio oikeutta.
Kunnallispoliitikko ei muutu koulutetuksi lain valvontavallaksi, eikä tuomariksi, vaan itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Kansanedustajatkin käyttävät itsenäisenä toimivaltanaan äänestysnappulansa.Rikosnimikkeitä ei ole laillista sepittää mistä ei rikoksista ole voitu maan perustuslaillisessa tuomioistuimessa tuomita.
Rikosnimikkeitä ei ole laillista sepittää siitä missä oikeusvaltiossa on syyteoikeus päättynyt, ja asia poistunut olevaisten asioiden joukosta.
Raskain mahdollinen rikos Suomessa on syyllisyys päättynyt viimeistään 20 vuodessa, henkirikoksia lukuunottamatta - henkirikokset syytetään ja tuomitaan aina ajassa jos ei ole jo tuomittu ja tuomioita syytetty.Aloitusviestien laatija joka on jo yli kymmenen vuotta katsonut minua ja lainannut minun lauseita irti asiayhteydestään, - minusta on ihan omaa vikaasi ko. - sorvaa vaikka kynttilänjalkoja tai tiskaa akalle, tms. mitä osaat paremmin
- vatipää.jäseneksi
Jarinhotelli4 kirjoitti:
En ole tylppäaisaisten yhdistyksenkään jäsen.
Voisit kyllä hyvin hakea jäsenyyttä.
Voisit jopa päästä kunniajäseneksi... "Aloitusviestien laatija joka on jo yli kymmenen vuotta katsonut minua ja lainannut minun lauseita irti asiayhteydestään,"
Jari hyvä, ei sinun viestesi lainauksia tarvitse erottaa asiayhteydestään tajutakseen kuinka kaukana ne ovat tämän adventismi -otsikon aiheesta. Adventismiin uskonnollisena aiheena ei kuulu perseneitsyys tai torjutut nuorison seksiehdotukset. Sinne eivät myöskään kuulu synkät yksinpuhelusi, joissa lainaat omia kirjoituksiasi, eivätkä selittelyt siitä miten et halua pomoja itsellesi.
Ne voit säästää psykologeille."Käytännössä ihminen joutuu uskonelämänsä tai jonkun uskonnollisen yhteytensä vuoksi arvosteluun, joka on minunkin kohdallani arkipäivää ollut"
Täällä ei kukaan ole sinua haukkunut uskonkäsitystesi vuoksi, vaan noiden alapääjuttujesi vuoksi. Juuri niiden, joita taas tuossa tänne suolsit.
Onko tämä liian vaikea käsittää ?
Lopuksi;
Syyttäminen pitää tapahtua asianomistajan taholta.
Esim. vuotta 1989 koskevana oltaisiin jo neljännesvuosisata liian myöhään-.
Kohtuullisessa ajassa kohtuullisen asian kuluessa oikeusvaltiossa.Tarkoitan; Kohtuullisessa ajassa oikeusvaltiossa....kohuullisen ajan kuluessa.
Syyttömyyden alkaminen Suomessa ihka oikeiden rikoksien suhteen on porrastettu siten että ihka oikean rikoksen maksimirangaistus katsotaan lakisäädöksestä, ja porrastus on sen mukaan
Käytännössä kaikkein raskain rikos on syyllisyys päättynyt viimeistään 20:ssa vuodessa, henkirikoksia lukuunottamatta jotka ovat aina tutkinnan ja syyteoikeuden alaisia
Lykätkää intuitiivinen nenä vaikka perseen reikään, mutta ei ihmisten syyttämiseen ja syyttömien syylliseksi tekemisen pyrkimyksiin.
.
Aamen.Ne sanat missä minua mahdollisesti on syyllistetty ovat nekin jo noin 13 vuoden takana, eli vanhentuneita.
Informaatio on päättynyt.
En ole puhunut tai kirjoittanut kenenkään haarojen väleistä eläissäni.
En riennä enkä ryhdy ilman minulla olevaa työsopimusta alaiseksi minnekään koskaan.
Loppu.- harhainen.vatipää
"Informaatio on päättynyt."
Hah hah...oletpa hupiveikko...
"En ole puhunut tai kirjoittanut kenenkään haarojen väleistä eläissäni."
No omista haaroväleistäsi on tullut puhuttua sitten senkin eestä...
"En riennä enkä ryhdy ilman minulla olevaa työsopimusta alaiseksi minnekään koskaan."
Älä pelkää, ei noin harhaista kaveria kukaan voisi palkata...
Loppu. - Vatipäätä.onnitellen
"Loppu."
Jälleen tuli yksi valhe lisää elämäsi valheiden helminauhaan.
Paljon Onnea Vatipäälle!
Eli he va så jotta
Kirkkokandidaatti, mommot ja käsityöläispaapat suu kiinni minun nuoruuteni 1970-1980 lukujen 30 vuoden takaisista ajoista.
Rikoksia on tapahtunut rattijuopumus 1985-1986 josta on voitu lakisäädösmassalla syyttää ja tuomita.
Olen ollut luterilaisten kirjoilla 1985 saakka, sitten kirkosta eronnut. Uudelleen 1995 luterilaisen kirkon jäsen uskon myötä. Adventtikirkon jäsen 2000 alusta 7 vuotta 7-, josta erossa 2006 lukien 1.6.2006.
Adventtipiireissä riittävän moni sai tämän infon tätä kauttaVaroitan puhumasta missään aikamiesten naimisesta..
Minunkaan tunteet eivät ole päätettävissä missään muualla kuin minun päässäni.
Minä en nai 60- korvilla olevia aikuisten lasten äitejä, enkä naisia jotka eivät liiku seurassani..
Miesten on hankalaa huoneilmaa naida ja nussia. Jotakin konkreettista helemojen pauketta pitää olla että miehet pidempään tunteitaan polttavat - jaksavat polttaa-.
Ei akkojen eikä ukkojenkaan henkilökohtaisia ihanteita miehet nai ja nussi eivätkä voi täyttää akka ja ukkolaumojen jokaisen toiveita ja aikatauluja.
Tekstiviesti kännykkääni minullekin tiedoksi vähimmäisvaatimus todistettavalla tavalla jos minulle jotakin tarjolla. -.- vatipään.tyhjät.puheet
"Varoitan puhumasta missään aikamiesten naimisesta.."
No älä sitten puhu !
Toivottavasti otat omasta varoituksestasi vaarin...
Lainkuuliaisena kansalaisena toimin laillisesti myös ihmisten yksityisyyttä koskevissa asioissa.
Pidän suuni kiinni- Yksityisyys-katosi
"Pidän suuni kiinni"
Et ole näköjään osannut pitää suutasi kiinni, vaan olet retostellut tällä palstalla Jari Laurila-nimisen henkilön yksityisasioista. Nyt kaikki palstalla tietävät, millaisesta reppanasta on siis hänen kohdallaan kyse. - juoruileva.vatipää
"Pidän suuni kiinni"
Hah hah...sen päivän kun näkis...
Toimielimiin kuuluu sääntöjen toiminnan mukaiset asiat, -ei 40 vuoden takaiset akan nussimiset, eikä 50-60 vuotiaiden rouvien seksuaalisen tyydytyksen taso.
Yms. - Juridisesti koolle kutsutuissa kokouksissa kutsutut saapuvat kuulemaan ja päättämään kokouksien asialistan asiat, -ei akkojen juoruamista yksityisasioista, joita ei sitten pysty eikä ehdi edes kuulemaan saati kommentoimaan.
Katsokaa että valmiiksi naidut naiset saavat edelleen hyvää seksuaalista tyydytystä puhumatta ja pussaamatta.
Minä en ole väärää vertailupohjaa naisten todellisiin rakkauksiin -elämänkumppaneihin nähden -suhteessa minun nuoruuteni vuosiin, joissa en ehtinyt rakastua moneenkaan töiltäni ja opinnoiltani.
Minulla on ollut parhaat miehuusvuoteni myös ajallaan, ja niihin joihin tunteeni paloivat -rakkautta ja potentiaalia tyydyttävästi, hyvin, kiitettävästi ja erinomaisesti potentiaalia, -enemmän kuin täydellinen mies parhaina päivinäni jag minä itte.
Kiitos kuulemisesta.
Menkää tiskaamaan akalle, tai jotakin muuta mitä osaatte, -ei enää minun lauseita lainaten viestiketjujen aloituksia, pleace.
Minä en ole kenenkään seurakuntaa- että minua on turhaa yrittää kasvattaa, niin kuin huomasitte.
Omassa himassa oma Raamattu, teen laillisesti syntiä jos syntiä teen, en vastaa siitä kenellekään.
Olen omassa suhteessa Jumalaan jos olen, enkä vastaa siitäkään kenellekään.
PL 11-12§.
Aamen.
Loppu.
The end.
Aamen.
Loppu.- No_häh
Ei ole loppu. Lyödäänkö vetoa?
- vatipään.valheet
"Loppu."
VALEHTELIJA !
"The end."
A LIAR !
"Aamen."
Totisesti, takuulla ei pidä paikkaansa !
"Loppu."
ÄLÄ VIITTI VALEHDELLA !
Minua kutsuu nyt eläkepäivieni sellainen vaihe, että mietin ryhdynkö oppimaan taivaan rannan maalaamista, ja keskushermoston lepuuttamisen kokonaan em. valistukselta.
Henkilöitä en ole koskaan missään puhunut tai kirjoittanut, en yhtiöitäkään tms.
On se nyt riitettävä em. opettaminen minulta.
.
Alan toipua menneistä rasituksesta.
Ikää alkaa kertyä- eläkepäivät-
Nämä em. opetus on nyt päättynyt.
Tavoitin kohtuullisesti tuttuja takavuosilta tätä kautta..- vatipään.seikkailut
"On se nyt riitettävä em. opettaminen minulta."
Samaa mieltä.
Tosin ethän sinä sanojesi mukaan ole mikään opettaja ollut, vaan ainoastaan keskustelija palstalla???
"Nämä em. opetus on nyt päättynyt."
Kunpa tähän voisi nyt uskoa...??? Ei... ei pysty millään...
"Tavoitin kohtuullisesti tuttuja takavuosilta tätä kautta.."
Oletko nyt aivan varma? Kyllä joku saattoi jäädä väliin...
Parasta olisi, että varmuuden vuoksi aloitat koko elämänstoorisi alusta...ja mieluiten sieltä sikiöasteelta lähtien, niin ei jää sitten mitään väliin...
En ole elämäni heiloista, enkä ex- heiloista puhunut ajan saatossa
Olen hiljaa mielessäni itseni syyllistänyt korkeintaan, enkä näitä ole syytellyt.
Terveisiin vaikuttimiin ei kuulu 1980 luvun 20-30 ikävuosieni moralisoiminen.. On 30- vuoden takana kaikilta tapahtumafaktoiltaan.
Olen iloinen ex- neitojeni onnesta tietysti suhteissaan ..
Aamen]Ah- kun sais vielä pystytissistä-....
- pystytissistä.vatipäälle
Toteutukoon hurskaan uskovaisen harras toive...
>>>> Uskonsisaresi Yksi_aivopesty_usko rukoilee puolestasi. Amen!
Loppu.
- Tiedän-uskovaisten-tavat
"]Ah- kun sais vielä pystytissistä-...."
Kun sinulla Jari on kerran fetissi niihin pystyihin tisseihin, niin yleensä sen mallisten rintojen naiminen on lähes mahdotonta. Parempi olisi sinun siis haaveilla sellaisista riippuvista muhkeista"puutarhoista", joiden väliin voisit edestakaisin liikkein hinkata melaasi. - vatipään.fetissi.tissit
Tiedän-uskovaisten-tavat kirjoitti:
Kun sinulla Jari on kerran fetissi niihin pystyihin tisseihin, niin yleensä sen mallisten rintojen naiminen on lähes mahdotonta. Parempi olisi sinun siis haaveilla sellaisista riippuvista muhkeista"puutarhoista", joiden väliin voisit edestakaisin liikkein hinkata melaasi.Vatipäällä on kauhea frustraatio, kun niitä pystyjä tissejä on kaikkein todennäköisimmin 10-16 vuotiailla ja laki kieltää paappoja toteuttamasta fetissejään näiden kanssa.
Siitä johtuen on raukan pää mennyt aivan sekaisin. - Vatipäänhotelli4
Tiedän-uskovaisten-tavat kirjoitti:
Kun sinulla Jari on kerran fetissi niihin pystyihin tisseihin, niin yleensä sen mallisten rintojen naiminen on lähes mahdotonta. Parempi olisi sinun siis haaveilla sellaisista riippuvista muhkeista"puutarhoista", joiden väliin voisit edestakaisin liikkein hinkata melaasi."Kun sinulla Jari "
Tso tso...syyllistyit liialliseen tuttavallisuuteen! Varoitan sinua Vatipään puolesta. Ota tämä nyt vakavasti, mitä sanon!
- vierailia
Olavi Paavolan synkkä yksinpuhelu tuli mieleen ,kun tämä hotelli mies täällää höpöttää.
- 09875
Korjaus. Siis Olavi Paavolaisen.
Pääsin lihasvaivoistani.
Pyöräilyssä hankittu selkähartiakeamppi oli tosi lujassa. Kävin hierojalla pari viikkoa sitten, ja kaksi viikkoa joka päivä tuntitolkulla avasin selkähartiaa päälle. Tänäkin aamuna sain itse lisää vielä auki.
Olen avaamisen aloittanut 1,5 vuotta sitten selän puolelta, mutta varsinainen vika on ollut rinnan lihaksissa. Hartia oli kuitenkin nyt aivan kiero, ja hieroja osasi pitkään, määrätietoisesti ja hartaasti painaa niin että rusahti, ensimmäisellä kerralla.
Kaksi viikkoa tuntitolkulla avasin itse sitten taas hartioita, ja ajattelin että kädet tippuu irti.
Tänään hieroja paineli kaikki loput. Kävelin kotiin ja havaitsin että hartiaselkä on kunnossa. Kävelin nurkalle pizzalle onnesta juhlan kunniaksi ja havaitsin että selkä avautui lisää.
Nilkat, vyötärö, selkä ja hartia kramppasi kivikovaksi.
Olin kuolla. Ensin nousi verenpaine yläpaine öisin 200: sataan.
Pompin sängystä kauhuissani öisin repimään hartiaa auki.
Sydän oli pydähtyä 2-4 kertaa kun retuutin isoja lihaksia irti. Siellä on sydän, valtasuonet ja hermot. Henki oli lähteä ja halvaantuminen lähellä.
Selvisin.Niin, Polemiikki on käyty.
Olen sitä mieltä, että on syytä oppia se mitä opetin organisaatioiden ( kaikkien uskonnollisten-) rationalisoimiseksi,
lukekaa ne hyvin.
Minun tällainen urputus sitten muu on ollut vaan huomautus, että en pidä sopivana parjata minua nuoruuteni 1974-1985 aikajakson tiukkojen pimujen aikakauden pilluperseen lipomisissa ja yhdessä 1980 luvun loppupuolen käytöshäiriössä.
Ovat 30 vuoden takana 30.
Kenenkään pillun nuolemista koskevissa naittajaisissa minulla ei tekemistä, ei ihmisten yksityiselämän laittoman hallinnon eikä laittomien johtajienkaan-
Neuvon tiedustelemaan mielisairaslahoitoa itselleen jos pitää moralisoida minun 1874-1989 nuoruuteni 30-45 vuoden takaista alapääseksiä; 16-30 ikääni. Ainoa rikoksen tunnusmerkit täyttävä on ollut rattijuopumus 1985-1986 on 35 vuotta vanha sekin.
Minä en ole valtuuttanut laittomia mahdollisia
ihmisten yksityiselämän hallintoja....Jonkunlaista toistaiseksi esim. 3 kk hoitojaksoa itselleen tiedustella mielisairaalasta ajatuksien tervehdyttämiseksi syyttömien syyttämisestä pois.
Minua ei koske mikään syyllisyys 30- vuoden takaiseen aikaan 30 vuosikymmeniin.
- Lainkuuliainen kansalainen jag vuosikymmenet.minä.
Ventovieraille ihmisille minulla ei ole minuun eikä keneenkään liittyvää yksityiselämää.
Tämä oli tällainen anonyymi integriteetti asia.- Vatipäälle.neuvoksi
Törky-paska Jumalan kuvotuksen ääliöhorinat sen kun vaan jatkuu...
Sinun tapauksessasi ainoa tepsivä hoitokeino taitaa olla se Sveitsin eutanasia-klinikka...
Nyt kun se selkäsi ei ole enää vinksallaan (pää on), niin voisit ottaa päämääräksesi polkea sinne Sveitsiin, niin säästyisi matkakuluissa.
Tavoitteeksi voisit ottaa polkea sinne parissa vuorokaudessa, niin säästyisi hoitokuluissakin.
Hyvää matkaa! Vatipäälle.neuvoksi kirjoitti:
Törky-paska Jumalan kuvotuksen ääliöhorinat sen kun vaan jatkuu...
Sinun tapauksessasi ainoa tepsivä hoitokeino taitaa olla se Sveitsin eutanasia-klinikka...
Nyt kun se selkäsi ei ole enää vinksallaan (pää on), niin voisit ottaa päämääräksesi polkea sinne Sveitsiin, niin säästyisi matkakuluissa.
Tavoitteeksi voisit ottaa polkea sinne parissa vuorokaudessa, niin säästyisi hoitokuluissakin.
Hyvää matkaa!Neuvo Sinulle; Foorumit ovat kansalaisten viihtymistä varten.
Tämä on Suomi24.fi kansalaisfoorumi.
Adventtikirkon tai ko. kirkon jäsenille foorumi ei ole tehty.. Adventtikirkolla on oma keskustelufoorumi jäsenilleen. Siellä voit moittia muutamaa rahvaanomaista sanaa, - et täällä.
Täällä Sinun on opittava sivuuttamaan.
Minä en ole Adventtikirkon enkä adventtiseurakuntien jäsen.
Kirkossa ei pidä luulla johtajan virkaa minuun.
En eläkepöivilläni sellsisia pidä, eikä laillisia johtajan paikkoja minuun ole.- Vatipäälle.neuvoksi
Jarinhotelli4 kirjoitti:
Neuvo Sinulle; Foorumit ovat kansalaisten viihtymistä varten.
Tämä on Suomi24.fi kansalaisfoorumi.
Adventtikirkon tai ko. kirkon jäsenille foorumi ei ole tehty.. Adventtikirkolla on oma keskustelufoorumi jäsenilleen. Siellä voit moittia muutamaa rahvaanomaista sanaa, - et täällä.
Täällä Sinun on opittava sivuuttamaan.
Minä en ole Adventtikirkon enkä adventtiseurakuntien jäsen.
Kirkossa ei pidä luulla johtajan virkaa minuun.
En eläkepöivilläni sellsisia pidä, eikä laillisia johtajan paikkoja minuun ole."Täällä Sinun on opittava sivuuttamaan."
SINÄ et ole mikään johtaja tai esimies kenellekään tällä palstalla, että voisit ketään käskytellä. Kenenkään ei tarvitse ryhtyä Sinulle alamaiseksi, vaan jokainen saa aivan vapaasti kirjoittaa, mitä mieltä on sinun törky-paska-ääliöjutuistasi.
Ota nyt vakavasti tämä, mitä sanoin.
Toistan vielä: >>> Sinä ET ole tämän palstan johtaja tai esimies!
Olin äärettömän huonovointinen viimeiset kaksi vuotta mainitsemani koko ukkoa minua koskevan kokovartalolihaskrampin johdosta.
Tietenkin on tuota pahoinvointia hermoillut kirjoittamalla kiukkujani.
Minulla oli aikaa monia asioita pohtia kun viime kauniin kesän makasin sohvallani selkähartiavaivani vuoksi. Vointi oli kehno.
- Olen vakavissani että ei ole laillista puuhaa vainota kymmeniä vuosia vanhoista nuorten alapääsekseistä.
Minulla ei ole moraalista eikä juridista syyllisyyttä kymmeniä vuosia vanhoihin alapääsekseihin joissa minun16-30 ikävuoteni 2010 luvun hienojen perheiden kersojen naittajaisten ja paapparaisten perikuntien vuoksi.
Tuskin olen mitään mistään pyytänyt-.- Vatipäälle.nuhteeksi
"Olin äärettömän huonovointinen viimeiset kaksi vuotta mainitsemani koko ukkoa minua koskevan kokovartalolihaskrampin johdosta."
Et tainnut sitten muistaa levätä sapattina?
Sanassakin nimenomaan muistutetaan:
2. Moos.20
8 MUISTA pyhittää LEPOpäivä.
9 Kuusi päivää polje hampaat irvessä niin kuin viimeistä päivää;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin lakkaa polkemasta ja heitä pyörä mielestäsi älä välitä vaikka muut polkisivat
11 Sillä kuutena päivänä Herra polki maapallon ympäri, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
- tikkatorvelo
Minä tiedän tuon nimimerkin henkilöllisyyden ja voin kertoa halukkaille ketä hän on.
- tikkatorvelolle
Et voi paljastaa kenenkään toisen henkilöllisyyttä, se on sääntöjen vastaista.
Omasi voit toki paljastaa. tikkatorvelolle kirjoitti:
Et voi paljastaa kenenkään toisen henkilöllisyyttä, se on sääntöjen vastaista.
Omasi voit toki paljastaa.Jeps. Minäkin tiedän, mutta näin ne säännöt vain sanoo. ja ihan hyvä niin. Nimimerkit on nimimerkkejä, jostakin syystä...
Viestiketjun aloittajalle;
>>>> Olet avannut minun lauseitani lainaten viestiketjuja, -jo yli kymmenen vuotta varmaankin, -
ja itse niitä valitat sitten, -luulet ja kuvittelet Jumalalle palvelusta tekeväsi.
Ainoa asia mitä osaat käytännössä on että osaat erottaa rahvaanomaisia sanoja muiden sanojen joukosta.
Minä en ota uskonnollisista etujärjestöistä johtajia, ja riemumielin nuo kirjaavat ulos jäseniä jos näiden viihtyvyys tuntuu itsestä rajoitetulta, tms.
>>> Tämä foorumi Suoni24.fi on kansalaisfoorumi kansalaisten viihtymiseksi. Yksinäiset ihmiset varsinkin kirjoittavat foorumeilla paljon. Mene tiskaamaan akallesi, tai jotakin sorvaamaan kynttilänjalkoja tms. mitä nyt vain osaatkin paremmin.
Foorumilla foorumin ylläpitäjä kerää mainostuloja, ja käyttää kanavanaan monin tavoin myynnin edistämiseen media yhtiönä mm. aikakausilehtien- ja sanomalehtien uutisten- Allers on suuri media yhtiö jolla on paljon kaupallista toimintaa.
Tärkeilevät ja saivartelevat paapat kuuluvat Adventtikirkon oman keskustelufoorumin piiriin ja pariin sisään parempana vaihtoehtona, jos missio luonnollisiin henkilöihin suoraan kohdistuva arvostelu ja tai laittomien johtajuuksien pitämisen vaikutin.
Täällä ei nyt kukaan joudu kirkkokandidaatin tai käsityöläispaappojen -mommojen alaiseksi.- Vatipäälläkin.toivoa
"Täällä ei nyt kukaan joudu kirkkokandidaatin tai käsityöläispaappojen -mommojen alaiseksi."
No HIENOA, jos sen vihdoinkin olet ymmärtänyt !
- pyöräkelitlähestyvät
Se on ymmärrettävää kun hotellijarille suositeltiin eroa Adventtikirkosta.
Todisteenä tästä ovat adventistinaiset jotka eivät halua olla enää kymmeneen vuoteen lähimmäisiä hotellijarille ja tuskin tulevaisuudessakaan.
Ottaisitteko uudestisyntymättömän hot.jarin takaisin Adventtikirkon jäseneksi?
Hot.jari on tavallaan adventismin uhri.
Taitaa olla ainut adventisti Yksi_usko joka samaistuu hot.jariin.- Vatipään.feromonit
Vatipää on yhtä "hot" kuin paskaliejussa möyrivä vanha sika.
Vanhat lihavat ämmätkin kiertää sen kaukaa. - Vatipään.rukous
Vatipään.feromonit kirjoitti:
Vatipää on yhtä "hot" kuin paskaliejussa möyrivä vanha sika.
Vanhat lihavat ämmätkin kiertää sen kaukaa."Vanhat lihavat ämmätkin kiertää sen kaukaa."
Lukuunottamatta tietenkin rakasta Yksi_aivopesty_uskonsisarta, joka rukoilee hurskaan Vatipään puolesta, että tämä saisi vielä edes yhden kerran pystytissistä.
Ehkä Herra täyttää hurskaan Vatipään toiveen ja järjestää matkarahat Filippiineille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761