Millaista on asua Raaseporissa?

Muuttaisiko

Aika hiljainen tämä palsta. Onko Raasepori yhtä hiljainen asua. Kesällä se on kiva paikka lähinnä Tammisaari. Mutta onko kovin hiljainen talvella. Entä onko paljon työpaikkoja.? Millainen kaupunki? Voi olla liiankin ruotsinkielinen. Entä puhuuko kukaan Suomea? Saa nähdä vastaako kukaan, toivon niin.

15

2651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raastavaa

      Tosi tylsää ja raastavaa!!!!!!!

    • Tammine

      Suomenruotsalaiset eivät puhu suomalaisille, he ovat keskenään. Suomenkielinen on aina ulkopuolinen Raaseporissa. En suosittele asumista Raaseporissa tai ainakaan Tammisaaressa.

    • nils-birgit

      ihana paikka homoiluun ja anaalifistaukseen !! kaikki ovat kivoja

      • Anonyymi

        fiskarsissa liikkuu vaarallinen transu mua kopeloitiin torin vessassa. luulin naiseksi mutta pikkuhousujen alta paljastuikin penis...


    • Anonyymi

      Riippuu tietysti missä päin Raaseporia asuu. Siellä on kaks pikkupunkia muutama pienempää taajamaa ja tietysti maaseutua.
      Tammisaari on lähes täysin ruotsinkielinen, Karjaa fifty-fity.
      Näissä olen molemmissa asunut, ja suomella kyllä pärjää molemmissa.
      Oli se loppusyksystä Tammisaareen suomenkielisenä muuttaessani ekaks vähän outoa: heti puolen vuoden päästä tutustuin naapureihin. Tosin näin pikkukaupungeissa usein on. Mut kun tutustuu yhteen, pian oppii tuntemaan enemmän,
      Riippuu tietenkin ihan henkilöstäkin.

      Muita osia en Raaseporista juurikaan tunne.

      • Anonyymi

        Kävin Tammisaaressa ystäväni luona ja mentiin istuun iltaa ja tanssimaan.Kun tanssittajat kuulivat mun olevan suomenkielinen,loppui tanssiin haku siihen!Kovin on suomenkieliset sinne tervetulleita!!Kaksikielinen ystäväni oli järkyttynyt asiasta.
        En siis enää sinne tunge itseäni,senverran potuttaa kohtelu.


    • Anonyymi

      Vältä Pohjaa (Pojo) kuin ruttoa. Sympaattinen, jopa idyllinen ja kaunis kylä. Asukkaat pääosin aivan idiootteja. Tärkeintä on auto- ja moporälläys sekä julkisten tilojen ja paikkojen sotkeminen. Joka pihassa kouluttamattomia koiria, jotka haukkuvat 24/7 kuorossa tai vuorotellen. Ei hetken rauhaa tai hiljaisuutta, paitsi joskus aamuyöstä tai ydintalvella. Lenkillä vastaantulijat mulkoilevat ojanpohjia eivätkä vastaa tervehdyksiin, poikeuksena ruotsinkieliset, jotka ovat muutenkin luonnostaan sosiaalisia.

    • Anonyymi

      Puolen vuoden kokemus Karjaasta,suomenkielisenä ei pahaa sanottavaa,minä ainakin olen viihtynyt hyvin.

    • Anonyymi

      Jos rauhaa haluut öisin Kesällä, Alku syksyllä ja loppu keväällä niin älä vaan Muuta tammisaareen.
      Mopopjonnet on aivan vitun mahottomii niitten viritettyjen pelien kanssa.
      Ei silleen että se ajaminen häiritsisi mutta kun he seisovat paikallaan ja revittävät niitä vehkeitä niin että varmasti kaikki työelämässä olevat ihmiset herää siihen.

    • Anonyymi

      karjaa on paska paikka, älä muuta jos et halua ikuisia traumoja

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      Ihan hirveetä jos puhut vain suomea. Kysyt kassalla tai sairaalassa tai naapurilta jotain suomeksi, ne jähmettyy mykäksi ja liukuu sanaakaan sanomatta takahuoneeseen josta tulee joku huonosti suomea ymmärtävä.

    • Anonyymi

      Kuntaliitos oli iso virhe, josta alkoi alueen alamäki. Tammisaari on vanha historiallinen kaunis kaupunki ja keskusta kaupunkimainenkin . Pohja pieni velkaantunut kunta ja 60-luvun lähiötä muistuttava Karjaakin ehti olla kaupunkina lyhyen aikaa. Pohjan olisi voinut yhdistää Lohjaan ja Karjaan Inkooseen. Ehkä yhdistelmänä Hanko ja Tammisaari toimisi paremmin. Siten, että Tammisaari olisi hallinnollinen keskus.

    • Anonyymi

      rumpnissar år vi allihopa

    • Anonyymi

      Raasepori ex tammisaari osama siis sama kunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe