Alahärmään on suunnitteilla 300 paikkainen vastaanottokeskus, tietää Ilkka.
Vastaukset 9
- Hyvä_juttu
Saadaan härmän geenipooliin vähän väriä ja hajontaa.
- väkimääräkasvuun
Onko kysymys sijoituspaikasta Härmäntornista vai tyhjistä kerrostaloista?
- Kysynvaan
Linkki on missä?
Kyllä tämä rovo juttu on kun not ei ole avausta tehnyt. Kannatakauhavalaiset vain härnäävät. Mutta tarkemmin ajateltuna, Sopisihan tänne nyt ne suomalaiset i.sisin taistelijat jotka vapautuu, ja palaavat tässä lähiaikoina. Varmaan kesätöihin ehtisivät ja sitten kesätöissä tapaisi näitä meidän ennakkoluulottomia prinsessoja, Kyllä jäis arjalainen rodunjalostus toiseksi, kun tälläinen viidennen polven Härmäläisen ja isis taistelijan astomisen jälkeläinen tulisi maailmaan. sehän olisi peto. Samanlaista rodunjalostusta olisi pitänyt suomen hiihdon tulevaisuutta ajatella, silloin kun aikanaan Juha Mieto olisi astunut Kalina Kulakovan Siinä olisi suomen hiihdon tulevaisuus turvattu. Nyt tulevaisuutta ajatellen, kaipa me näitä uusia jälkeläisiä kuitenkin tarvitsemme.
- sielläseseisoo
Tilatkaa Ilkka niin tiedätte jostain jotain.
- Loksu
Kauhalaasten haaveita jotka eivät vaan toteudu pitäkää vaan omanne sehän on teidän voitto te saatte sinne omia asukkeja jolla pienentää muuttoa poistamme
- aaettäaaettä
Ihme sakkia, ollaan niin asialla niin asialla muka että aa että eikä ole varaa edes tilata maakunnan uutislehteä.
- vaikiaaonse
On justiisa sama mihin näitä köpästetään, kaikissa paikoissa on yrmiä vastaanotto,eikä näitä missään sierreeetä-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881303Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu37853- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.41795Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697- 46688
- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27637- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan86600- 42586
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56565Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 43534
- 9515
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495