Tämän käsityksen sain kun katselin Veitolan Tv ohjelmaa. Olisi mieluummin jäänyt AY-liikkeen pomoksi, ja nostanut kaksi kertaa enemmän palkkaa kuin kansanedustajana. Eikä rouvakaan vaikuttanut kovin kiinnostuneelta pääministerin rouvan pestistä. Mahtaako se Antin terveyskään kestää pääministerin rankassa hommassa? Terveys pitäisi asettaa nyt etusijalle.
Antti Rinne ei halua pääministeriksi?
11
<50
Vastaukset
- LUULOeioletietoa
Voi voi Pattis! Miten voit kirjoittaa, ettei Antti Rinne halua pääministeriksi, kun JOKA SANA ON AINOSTAAN SINUN AIVOJESI TUOTETTA!
- Toipuminen.vie.aikaa
Eiköhän Antti ole sivussa siitä pestistä.
Voi olla ettei edes toivu Antti ennalleen.
Rinteen kunto ei kestä rankkaa pääministerin hommaa. Onkin arpapeliä äänestää SDP:tä, et voi tietää kuka on puheenjohtaja ja mahdollinen pääministeri. Pahin skenaario demari miehelle olisi, jos Sanna Marin johtaisi puoluetta. Mies ei voi äänestää demaria.
- Botirpussaatimoa
Jospa se tekee Soinit ja rupeaa ulkomininisteriksi.
- Terveys.tärkeää
No se ulkoministerin homma on melkein yhtä raskasta. Jatkuvaa reissaamista, aikaeroista toipumista jne. Kaikki ministerin hommat on raskaita jos on vähänkin sydänvikaa.
- jotainpuuttuunyt
Demareissa ei ole tällä hetkellä pääministeriainesta.
- EhdotontaMinisteriAinest
Miten olisi Maria Guzenina??
- Tawja75v
EhdotontaMinisteriAinest kirjoitti:
Miten olisi Maria Guzenina??
Guzenina ei pääse eduskuntaan.
Mutta sille löytyy pesti YLEltä, se pääsee toimittajaksi "Huvila ja paskamaki" ohjelmaan.
- Voivoivoi
Ei ole Antilla helppoa jos osa pumpusta on sidekudosta.
- Vesimeloni50
On siitä ollut jo pidempään havaittavissa pumpun vajaatoimintaa. Ei ole happi päässyt päähän asti, semmoista horinaa ollut jo useamman vuoden.
Elintavat elintavat, ei ole enään nuori. Ay-hommissa ei eroa huomaisi kun normaalijyrältä odotetaan kaljoittelua ja änkyröintiä.
- PetosPahin
". Eikä rouvakaan vaikuttanut kovin kiinnostuneelta pääministerin rouvan pestistä."
Rva on rikollinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433