Venäjä vasurien aatemaailman ykkönen

hahahahhhahahaah

kuten ennen neukkula. Kannattaa välillä seurata esim. usarin puheenvuoron blogeja, siellä sekä kommarit että vasurit ovat kirjoitelleet blogeja joissa estoitta kehuvat venäjää. Sen sijaan persut ei.

Hörhöille tiedoksi.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lavrovitsi

      Ei vasurien aatetta ilman nostalgista ja historiallista vasurin hajua.
      Sehän oli niin, että kaikkien vasurien henkinen ja hengellinen isä, V.I. Lenin ei liiemmin välittänyt vedellä peseytymisestä, vaan luotti aatteen aromin puhtaana pitävään voimaan. Missä ikinä Lenin liikkuikin - ja hänhän liikkui paljon, kaikkialla aatteen isän ympärillä hehtaarin kokoisella alueella kansa kääntyi kommunismiin, suuren vasurin henkäyksien seurauksina.

      Vasurin hajun kemiaa yritettiin aikoinaan selvitellä ja pääteltiin sen sisältävän 40% hien- ja 60% kalman hajua. Viime mainitun sanottiin tulevan aatteen tuhoisista seurauksista.

      • Abrahamm

        Jos noin tyhmiä ajatuksia päästät ja vielä siihen itse uskot, voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että todellisuudessa parasta auttajaasi parjaat, jos tarkkana olet !?
        Kaikilta ei voi vaatia, jos ei täyttäymmärrystä !?


      • 09ik7yt
        Abrahamm kirjoitti:

        Jos noin tyhmiä ajatuksia päästät ja vielä siihen itse uskot, voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että todellisuudessa parasta auttajaasi parjaat, jos tarkkana olet !?
        Kaikilta ei voi vaatia, jos ei täyttäymmärrystä !?

        Neuvostokommunismi otti sotavoimillaan meiltä Viipurin läänin lisäksi hengen 100 000:lta suomalaiselta. Että tässä on paras auttajamme, on aika erikoinen havainto !


      • TappajaVasurit
        09ik7yt kirjoitti:

        Neuvostokommunismi otti sotavoimillaan meiltä Viipurin läänin lisäksi hengen 100 000:lta suomalaiselta. Että tässä on paras auttajamme, on aika erikoinen havainto !

        Vasemmisto kutsui vuonna 1939 500 000 itämatua Suomeen!

        90 000 sotaveteraania kaatui sen takia.

        En koskaan äänestä vasureita, isänmaamme pettureita!!


    • SairasRasistiVasuri

      Ahkera tämä aloittaja-vasuri kyllä on, kun jaksaa joka päivä tehdä uuden aloituksen, jossa hän toistaa sairaan rasistista viha-teemaansa persuja kohtaan.

      Tuolla ahkeruudella voisi mennä töihinkin, vaikka siivoojan harjankantajaksi Itikseen.

      • jeeeesss

        Palstahäirikkö vassu ei töitä tee.


    • ooooohhhh

      Kommarit ovat onneksi kuolemassa pois.

    • turha.kiistää

      Se on ihan faktaa.

    • Yyyyystävä

      Venäjä on persun ystävä. Kysykää vaikka miliisi paskalenilta (narratiivitompalta).

      • OlenPersu

        Liityin persuihin ja paranin!
        Nyt minäkin olen venäjämyönteinen narratiivi.
        Olen myös ryöstänyt käsilaukun, kirkon ja kaupan. Asun saunassa. Minulla on lehtolapsia.
        Ajan taksilla veronmaksajien piikkiin. Juon paljon, nain vieraita, syön hapankaalta.
        Olen persu!


    • kallelillu

      Onko nämä ihan OK, onko heillä ihan oikeasti ns. kaikki kotona?

      Kun vuosikymmen ja vuosi toisensa jälkeen kiertävät tätä samaa jankkauskehää yhteiskunnassa.
      Tyypillisen katteettomasti ja huomiotaherättävän ummehtuneeseen tapaan liittää Suomen vasemmistoa ja sen puolueita naapurimaan meininkeihin. Esimerkiksi maan vasemmistopuolueet johtivat aikoinaan yhteiskuntaa ns. Keynesiläisellä talousopilla, sopii kaikkien epäilevien tarkistaa, ellei usko, jossa yhteiskunta turvaa väestölleen vain tärkeimmät elämän, arjen perustarpeet tietyllä tasolla ja markkinat saavat aivan vapaasti huolehtia lopuista palveluista.

      ja kun tarkastelee tätä yltiömarkkinavoimavetoista yhteiskuntaamme, jossa hoivalaitoksissa ihmisiä kuolee huonoon hoitamiseen ja paljon muuta pahaa yhteiskunnassa havaitsee, tapahtuu kokoajan ympärillämme, vaikka ei tahtoisikaan havaita, ei liene millään tavalla, että pikkuhiljaa palataan taas entiseen, ei ole väärää yhteiskunnastamme välittämistä, jos laitetaan tälle kopealle, tympeälle oikeistolaiselle jatkuvaan kasvuun, kuluttamiseen, ihmisten pompottamiseen, pakottamiseen ja uudelle yksityistämisbisnes - uskonnolle hiukka rajaa. Ei ole yksin oikeistosta koko kansan hyvinvoinnista huolehtimiseen....

      Maksetaanko muuten näille oikeistojankkaajille tästä SOME . päivystämisestä?

    • hdjgjfjdjddj

      Putin on vasureiden kaveri.

      • Pakkaleena

        Persu on Putinin renki.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe