Edesmennyt muotiguru Karl Lagerfeld inhosi "lyhyitä rumia miehiä"!

Hippiäiset-hemmettiin

Tästä päätellen hän oli samoilla linjoilla kuin Suomen kansalaiset laajasti ( poislukein vähäinen joukko kokoomuskannattajia) - ettei pieni hippiäinen sovi Suomen kansan kaltaisille pääministeriksi, jo valtionvarojen hallinnassa epäonnistunut "pikkumies Orpo - on juuri sellainen jota vieroksuu muotguru ja maailmankansalainen kuten me Suomen kansa!
Nyt myös Hesarin "muotihippiäinen" joka mediassa kehuskelee itse tavanneensa muotigurun - kuuluu niihin "siipeilijöihin" joita Lagerfeld inhosi!
Tämä oli Sami Sykerölle aivan valtava shokki, ja menee pitkä aika kun taas toipuu tästä asiasta!
_!!!_
https://www.is.fi/viihde/art-2000006007535.html

Karl Lagerfeld tunnettiin terävästä kielestään: ”Koen vastenmielisyyttä rumia lyhyitä miehiä kohtaan” ja 19 muuta ikimuistoista tokaisua
- muotilegenda Edesmennyt Karl Lagerfeld muistetaan varsin erikoisena henkilönä, mutta hänen lausuntonsa vasta erikoisia olivatkin.

Edesmenneen Matti Nykäsen tavoin myös 85-vuotiaana menehtynyt muotisuunnittelija Karl Lagerfeld muistettiin varsin värikkäistä lausunnoista. Miehen kuolemattomia sitaatteja ovat koonneet muun muassa uutistoimisto AFP ja Daily Mail.

Tässä artikkelissa jaamme niistä 20.
• Lue lisää: Muotisuunnittelija Karl Lagerfeld on kuollut
Sitaateista paljastuu muotisuunnittelijan rakkaus muotiin ja tyyliin: jopa siinä määrin, että hän otti asiakseen arvostella ihmisten ulkonäköä varsin raadollisesti. Hän suomii omintakeiseen tyyliinsä myös teknologiaa ja urheiluvaatteita.

Sitaateista paljastuu myös erityisen tiivis ja osin ankaralta kuulostava äitisuhde. Silti mies painotti äidinrakkauden olevan ainoa rakkauden muoto, johon hän oikeasti uskoo.

11

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurikan_kropsu

Tämäkin oli naulan kantaan:

–Maailmassa, jossa syödään lihaa, käytetään nahkakenkiä ja jopa nahkavaatteita, koko keskustelu turkiksista on lapsellista.

• polttohautaus

Eipä ollut ukolla paljon maailmalle annettavaa, teennäinen anorexia mallin maailman luonut tyyppi ei kyllä ole mikään hyväntekijä millään mittarilla katsottuna.

Olisi ryhtynyt teatteri alalle tosin koko muoti bisnes onkin pelkkää teatteria mutta rahaa siinä liikkuu joten mallien uhraukset anorexiaan ovat kyllä anteeksiantamattomia temppuja maailmalle.

• Mämmisuu

Sama kyllä pätee monenmoisiin urheilusankareihinkin , mitä nämä pallonpompottajat ja keppien huitojat ovat muka antaneet maailmalle sen kummemmin??
        Ei Selänne tai Tiger Woods, ynnä muut ole sen kummempia, alallaan,...niin se vaan menee!

• VeiVei
    • Arvosteluapukkaa

Eipä ole hurraamista muotigurunkaan naamataulun ulkomuodossa.

• Rthgcc

Onko kissa nyt orpo vai leski?

• Kyrvistä-Kyrvin

Kenties jopa molempia...

• Ggcc

Tuolla ulkomuodolla ja persoonalla mies olisi sopinut jonkun maailmankuulun rock-bändin keulakuvaksi. Olisi ollut iso stara ja legenda, jonka tyyliä äijät Suomessakin olisi kopioineet.

Olisi vaan pitänyt britti tai amerikkalainen ja vähän osata karjua mikkiin tai poseerata kitaran kanssa. Mick Jagger ja muutama muu olisi tyyliltään jäänyt toiseksi.

• ei-jatkoon-

Täysi kahjo jo ensimmäisessä sanonnassa. "Minulla on jalat tukevasti maassa. Ei kuitenkaan tämän maapallon pinnalla." Miten voi olla jalat maassa, jos ne eivät ole maassa. Esim. Kuussa ei voi olla jalat maassa.

• Ghhh

Oman alansa lahjakkuus varmaan. Vaikea arvioida sellaisen, joka ei ymmärrä oopperankaan päälle oikein ymmärrä.

• jouti.mennä.jo

Mikäs ihme se on, jos homo noin sanoo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe