Thimaan adyboy

villianus

Lähdössä Thaimaaseen . Kertokaas kokemuksia ladybois,shemale.Onko heillä kookkaat kalut ja ovatko halukkaita panemaan takapuoleen.?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo3

      Thaimaaseen. Ahvenanmaaseen pääsee halvemmalla panetuttamaan itseään ruotsalaisilla.

      • villianus

        Ei kiinnosta ruotsalaiset homot.


      • Villianus

        No joo ! Soon minun perseessä,älä himoitte toisen omaisuutta.


    • Yksilöllisiä ovat. Toisia kiinnostaa kovasti. Olin sedän sponsoroimalla matkalla. Hankki kolme Shemalea leikkimään mulla että sai itse katsella.

      • Tavallaan, oli se perseessä ja toinen suussa.


      • Niin setä maksoi mun matkan. Niille Shemaleille setä maksoi niiden kullien pituuden mukaan, paksuudesta sai sitten vielä lisää.


    • äläkuseta

      muista maksaa ettet tipu hotellin parvekkeelta

    • thaikuissanyt

      Aika huonoja,thaikuissa nyt ja kolmea kokeillut,yksikaan ei pystynyt ottamaan mun kalua peraansa...20 cm oli kuulemma liian iso,rahaa pyysivat silti mutta en maksanut tyhjasta.

      • Fggghhy

        Hähää pikku nysä se taas isottelee työnnä lopuksi löylykauha perseesees runkkari pelle 🤡


    • thaikuissanyt

      Taa kirjainhirvio fgghyy jotain kirjoittelee perakammarista kateellisena kun ei oo edes ruotsinristeilylla ikuna kaynyt....ja pinsetin ja sokeripalan kanssa touhuu yksikseen...voi naita vanhojapoikia...

    • Jurvankynttyrä

      Ne muutamat mitkä ovat samoihin seurueisiin päätyneet on ollu näköhavaintona onnettomia kissankikkeleitä. Ihan ok ryypiskelyseuraa mutta pidemmänpäälle rasittavaa sakkia. Net on enämpi tai vähempi sekasin sen ladyboy kuvionsa kanssa kun eivät ole kikkeleistään huolimatta miehiä mieleltään. Kyllä ovat pyytäneet panemaan perseeseen mutta en ole sontaluukun miehiä. Kerran sattui vähän isommalla köörillä tapaus jossa leidari nappas kullin poskeen baarin pöydän alla. Sit kerran saatiin ukotettua vähän vanhempi herra kokeilemaan kerran elämässä leidaria. Ei tykänny ja häpes seuraavana päivänä. Lohdutettiin vaan et seuraavalla kerralla otat sitte perseeseen sitä nysää. Ain hauskaa olla pittää.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe