Auto hajonnu tunneliin

mikämerkki

Liikenne ruuhkautui torstaina Tampereella Rantatunnelin tuntumassa lännen suuntaan vievillä kaistoilla. Ruuhka hellitti kello 17:n jälkeen.

Syynä ruuhkaan oli se, että tunnelissa suljettiin yksi kaista rikkoutuneen ajoneuvon takia. Hajonnut henkilöauto saatiin puoli viiden aikoihin haettua hinausautolla pois, mutta ruuhkan purkautuminen otti aikansa.

Ruuhkan takia pääsyä tunneliin jouduttiin sääntelemään, koska autoja ei päästetä seisomaan tunneliin.

Aamulehden tietojen mukaan liikenne seisoi ja pysähteli ainakin Teiskontien liittymästä lähtien.

Hajonnut ajoneuvo jäi osittain tunnelin vasemmanpuoleiselle ajokaistalle. Punainen ruksi osoitti suljetun kaistan.
Traffic Management Finland

Kaista jouduttiin sulkemaan turvallisuussyistä, sillä vaikka rikkoutunut auto oli ajettu tien sivuun, se jäi osittain tunnelin vasemmanpuoleiselle kaistalle.

Tieto kaistan sulkemisesta tuli torstaina kello 16.17.

Minkä merkkinen auto hajonnu pahimpaan ruuhkaajoon ?
saksalainen vai ranskalainen ?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susituli

      Ei päivääkään etteikö tunneli sekota koko kaupungin liikenteen, kyllä sitä toitotettiin että kun tunneli valmistuu niin ei ole mitään ruuhkia, Nyt liikenne on kaaosmaista.

      • hyvätuli

        Tunnelista tehtiin kaistan verran liian kapea.


      • se.on.kauhee

        Niinpä! Nyt se perkule hajotti jonkun auton...


      • SähköäEhkä

        Täällä Oslossa tuo onlähes joka päiväistä, mutta olkaa onnelisia että se ei ollut palava sähköauto koska se vasta kestää ja sitä ei sammuteta. Sähköautoja muuten norjassa ei saa ajaa talvella vuoristo alueella ja erittäin moni tie on niiltä suljettu talvisin, ne hyytyvät ja niistä on todella vaivaa pelastusväelle ja ovat suorastaan vaarallisia käyttäjälle.


    • Kaivajat

      Pitäiskö tunnelin alle kaivaa toinen tunneli, jotta saataisiin lisää kapasiteettia?

    • Saaaaastettaaa

      Hukka putki.

    • Seohyvä

      Hehhee ,putki päällä.

    • tunnelidemari

      Eikä ruuhkautunut! Ei mitään ruuhkia! Älä öyhötä tai persu.

    • kukatietää

      Minkä merkkinen auto hajonnu pahimpaan ruuhkaajoon ?
      saksalainen vai ranskalainen ?

      • varmaatietoa

        Dacia


    • ruuhkat.tuli.ja.kauas

      Lähdin eilen autolla Kaupista n. klo 16.30, mutta koko Kuntokatu oli tukossa. Ajoin 15 min 500 metrin matkaa. Tamkin kohdalla pääsin vasemmalle kaistalle ja kääntymään valoista Teiskontielle. Oikea kaista oli edelleen tukossa, kun eivät päässeet kääntymään Teiskontielle.

      Ihmettelin tätä ruuhkaa, jota ikinä ennen ei ole ollut. Selvisihän se syy. Tunneli. Uskomaton hukkaputki kun seisauttaa liikenteen Kaupin urheilukentälle asti.

      • Erdgred

        Täysin kotikutoinen ilmiö


      • mä.oon.tosi.vihanen

        Sanos muuta. Ennen ei autoja hajonnut minnekään. Nyt jatkuvasti. Ja se on tunnelin syy.


      • tunneli.aina.hyvä
        mä.oon.tosi.vihanen kirjoitti:

        Sanos muuta. Ennen ei autoja hajonnut minnekään. Nyt jatkuvasti. Ja se on tunnelin syy.

        Hajos ne autot ennkin, mutta ei tukkinut liikennettä Kauppin asti. Tuskin tämä nyt parannusta on. Vaikka joku pian niin tulee väittämäänkin.


      • kgxkg
        tunneli.aina.hyvä kirjoitti:

        Hajos ne autot ennkin, mutta ei tukkinut liikennettä Kauppin asti. Tuskin tämä nyt parannusta on. Vaikka joku pian niin tulee väittämäänkin.

        Paitsi että tukki.


      • Ttf
        kgxkg kirjoitti:

        Paitsi että tukki.

        Jos tukki, ne vedettiin hyvin äkkiä auton lavalle ja vietiin pois


      • Prrt
        Ttf kirjoitti:

        Jos tukki, ne vedettiin hyvin äkkiä auton lavalle ja vietiin pois

        Ninhän ne nykyäänkin.


      • Ttf
        Prrt kirjoitti:

        Ninhän ne nykyäänkin.

        Missä se ongelma sitten oli?


      • Prrt
        Ttf kirjoitti:

        Missä se ongelma sitten oli?

        Miksi sitä minulta kysyt?


      • äly.hoi
        mä.oon.tosi.vihanen kirjoitti:

        Sanos muuta. Ennen ei autoja hajonnut minnekään. Nyt jatkuvasti. Ja se on tunnelin syy.

        Oletko hieman hidasjärkinen? Kysymys oli retorinen. Tiedän jo vastauksen. Katso sanakirjasta mitä retorinen tarkoittaa.

        Ei se auton hajoaminen johtunut tunnelista vaan ruuhka.


      • korjataas.virhe
        äly.hoi kirjoitti:

        Oletko hieman hidasjärkinen? Kysymys oli retorinen. Tiedän jo vastauksen. Katso sanakirjasta mitä retorinen tarkoittaa.

        Ei se auton hajoaminen johtunut tunnelista vaan ruuhka.

        Ei se ruuhka johtunut tunnelista, vaan auton hajoamisesta.


      • Ttfjlif
        korjataas.virhe kirjoitti:

        Ei se ruuhka johtunut tunnelista, vaan auton hajoamisesta.

        Hajoili autot ennenkin mutta Maanoja vei ne kuljetusautolla heti pois. Tunnelissa se ei käy, kun savunhallintapellit on tiellä


      • mäen.usko
        Ttfjlif kirjoitti:

        Hajoili autot ennenkin mutta Maanoja vei ne kuljetusautolla heti pois. Tunnelissa se ei käy, kun savunhallintapellit on tiellä

        Onko se hajonnut auto siellä vieläkin?


      • Hgy
        mäen.usko kirjoitti:

        Onko se hajonnut auto siellä vieläkin?

        Se on purettu ja viety osina pois


      • Tutkijainssi
        mä.oon.tosi.vihanen kirjoitti:

        Sanos muuta. Ennen ei autoja hajonnut minnekään. Nyt jatkuvasti. Ja se on tunnelin syy.

        Veikkaan että tunnelin paine hajoittaa moottorit kun pakokaasut ei pääse moottorista vapaasti pihalle. Tampereen kaupunki pitäisi velvoittaa ostamaan kaikille tunnelia käyttäville sähköauto.


      • Ei.huolta
        Tutkijainssi kirjoitti:

        Veikkaan että tunnelin paine hajoittaa moottorit kun pakokaasut ei pääse moottorista vapaasti pihalle. Tampereen kaupunki pitäisi velvoittaa ostamaan kaikille tunnelia käyttäville sähköauto.

        Onnistuu tunnelissa piereminenkin


      • törkeää
        Tutkijainssi kirjoitti:

        Veikkaan että tunnelin paine hajoittaa moottorit kun pakokaasut ei pääse moottorista vapaasti pihalle. Tampereen kaupunki pitäisi velvoittaa ostamaan kaikille tunnelia käyttäville sähköauto.

        Noin siinä käy. Joka päivä hajoaa monta kymmentä autoa. Ne viedään ajaa pois. Ja veronmaksajien piikkiin.


    • Kaljarahti

      Putki päällä, auto niin täynnä kaljaa ja viinaa, että laitteisto ei yksinkertaisesti enää kestänyt kuorman aiheuttamaa rasistusta.

      • Tajuo

        Rasistus finlandus, myös Tampereella pesivä kantajuoppo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4634
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      248
      2314
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1730
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1467
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      318
      1435
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1141
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1110
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      995
    Aihe