Aikuiset äijät möykkäävät median edessä kuka on se kovin parikin tuntia, vuotellen, istuen jakkaralla persus puuduksissa, minä se olen, ei kun minä ja tuijottavat toisiaan kuin hölmöt. Ja sitten aletaan kehässä mättämään toisia. Niinkuin pikkukakarat.
Hiihtokin on paljon aikuisempi laji ja uimahyppy ja kuash.
Nyrkkeily yksi lapsellisimmista lajeista.
6
52
Vastaukset
- 904595555junior
Älä sinä täällä kuule yritä, Toppolakin suosittelee lajia lapsillee ja sanoo pojujen kasvana miehiksi lajissa.https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-nyrkkeilija-juho-tolppola-karsii-muistikatkoksista-kaden-tarinasta-ja-tasapainohairioista-saatan-soittaa-kaverille-tunnin-sisaan-samasta-asiasta/7294342
- Boksari
Eli tuossa on Juho Tolppolan ongelmista. Ammattilaisotteluja tolppolalla oli 31 ja amatööriotteluja tietysti paljon enemmän. Juhohan on otellut hyvin kevyissä sarjoissa, häntä ei ole koskaan tyrmätty, eikä ottelumäärät nyt aivan valtavia ole. Ongelmat tulossa jo nyt (nuorena) jne jne. Ei varmasti kaikki ole pelkästään nyrkkeilystä aiheutuvaa, toki silläkin osansa on.
Yksilöllisiähän nämä vaikutukset ovat. Joillakin on otteluja huimasti enemmän, tullut tyrmätyksi urallaan, raskaammat sarjat jne. Eikä koskaan ole ollut muisti tms. ongelmia.
Yhtä kaikki, en väitä, että iskut päähän olisivat mitenkään terveellisiä, mutta paljon on sitten tuurista näköjään myös kiinni. Fakta on, jos Juholla on nyt jo tuollaisia dementiaan, alzheimeriin viittaavia oireita, niin ei hyvältä vanhuus näytä.
- juupelisjuuh
Nykylapsille ei taida oikein sopia enään kuin e-urheilu tosin mitä voi odottaa jos suurin osa elämästä on vietetty "äly" puhelimessa ja tabletissa tuijottaessa.
- Valdemar.KOOTA
Käden tärinähän on hyvä. Jos käsi tärisee ja heiluu hämäykseksi kokoajan, ei vastustaja tiedä onko sieltä tulossa isku vai ei.
Tasapaino ei tosiasiassa ole nyrkkeilyssä tärkeä, koska enemmän hyötyä on holtittomuudesta, sen avulla voi väistellä hyvin alas ja ylös iskuja.
Ja nykypäivänä ihmisiä joutuu muutenkin muistuttelemaan tunnin välein asioista.
Tolppola siis ihan iskussa. - No_eiii
"Aikuiset äijät möykkäävät median edessä..."
Noh... Itse pistän tuon uhoamisen markkinoinnin ja mainonnan piikkiin ihan täysin. Samaan tapaan kuin wrestlingissä luodaan näytelmää hyviksistä ja pahiksista... Kun masinoidaan näytelmä, jossa kaksi selkäpiitä karmivaa karpaasia suunnilleen uhkaavat repiä toisensa, niin varmastikin saadaan myyvämpi show pystyyn. Joshua: "Revin Milleriltä sielun..."
Vastaavasti, jos kaksi siloleukaista ja kohteliasta herrasmiestä kättelevät kumarrellen, ja lupaavat tehdä ottelussa parhaansa, mutta samalla kunnioittavat ja kumartavat vastustajaansa, niin onko luvassa muuta kuin pistehanskamatsi...?
Mä en ottaisi ihan vakavasti niitä alkuhehkutuksia varsinkaan punnituksissa - Voittaja
Oma mottoni on ollut aina, että hakkaan vihollista niin paljon kuin ikinä pystyn. Näin toimimalla viholliselle ei jäänyt mahdollisuutta iskeä päähäni ja oma voittoni varmistui aina. Urani ainaka en ole koskaan hävinnyt ainuttakaan ottelua, siksi pää toimii vieläkin kohtuulliseti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324694
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233192Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132624- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591743Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471679- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201496- 281480
- 951211