Sytykkeeksi tarkoitettu risukasa oli liian märkä eikä yritys onnistunut kunnolla.
Uhri oli yritetty polttaa
karvanoppa--
6
<50
Vastaukset
- Ttheik
Kummalta puolelta asemaa tämä ruumis löytyi, Etelä vai Pohjois?
- kura.pyllystä
Risukasa kyllä syttyisi jos sinne laitettaisiin myös kuivaa puuta ja polttoöljyä kunnolla niin että se ehtisi imeytyä hyvin risuihin.
- Vanhapolttaja
Märkiä puita on turha poltella koska käryävät vain. Kunnolla vanhaa moottoriöljyä ja trasseleita niin palaa.
- tulta.munille
Kumma etteivät hakeneet kunnon värkkejä sytytykseen. Vaikka sitte vasta uutena vuotena olisivat tehneet kunnon kokon.
- tuhkis
Kuinka iso valkee tarvitaan että ihminen palaisi ihan kokonaan, niin ettei jäis kun tuhkaa?
- Kremaattori
1800-2000 astetta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358