Eduskunnan kyselytunnilla keskusteltiin toisen asteen koulutuksesta.
Toivola ja Andersson kannattavat maksutonta koulutusta kaikille. Petyi kumpaankin puolueeseen. Miksi maksukykyisten perheiden pitäisi saada maksuton koulutus jälkikasvulleen? Ei ainakaan sillä perusteella ettei ole haluja sijoittaa itse hankkimiinsa lapsiin. Haluttaisiin ohjata rahat muuhun! Lomamatkoihin , kulutustavaraan vai mihin? Outoa ajattelua. Jos tuo menee läpi niin vastaavasti hyväosaisten/ tuloisten verotusta on kiristettävä kattamaan koulutus menot.
Ihmettelen miten voi olla niin itsekkäitä ihmisiä . Kukaan ei pidä huonompiosaisten puolta. Hyvin toimeentulevien etuja kyllä ajetaan. Ei se ettei ole paksu rahapussi tarkoita että on älyllisesti heikko. Monasti päin vastoin. Vai miten ajattelisitte hyvä/ keskituloisen pärjäävän sillä millä nämä pienituloiset pärjää.
Tosin heikompi ravitsemus voi johtaa myöhemmässä vaiheessa terveyteen. Ei saa tarpeeksi välttämättömiä ravintoaineita joka kostautuu jossain vaiheessa.
Hyvin toimeentulevien lapset eivät tarvitse ilmaista toisen asteen koulutusta.
Tästä olen samaa mieltä Terhon kanssa. Tosin se ei välttämättä riitä vaan tarvittaisiin huomioida mahdolliset matka tai asumiskustannukset opiskelupaikka huomioiden. Hyvä alku kuitenkin tästä jatkaa.
Toisen asteen koulutus?
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712