Olen saanut luotettavalta taholta tietoja, että vanhoillislestadiolaisuudessa on yleisenä tapana liikkeen maallikkosaarnaajien harjoittama lasten ja nuorten naisten hyväksikäyttö. He kuulemma "avaavat" murrosikää lähestyvät tytöt yhtymällä heihin. Yhdynnät tapahtuvat useimmiten peräaukkoon. Toimenpidettä kutsutaan "siunaamiseksi".
Lasten hyväksikäyttö vanhoillislestadiolaisuudessa
ni4igi4n4i
1
61
Vastaukset
- rewqsa
Olen kuullut erään neitosen suusta että oli ollut takahuoneessa seurojen jälkeen ja 2 pappia puhuneet synneistä hänelle . Asettaneet tytön pöydälle ja toinen pappi oli alkanu pumppaamaan syntejä ulos toinen oottanu vuoroaan vieressä ja tämä vuoroaan odottava pappi oli silitelly kulliaan ja todennu, annathan jumala anteeksi kun osoitan sinua tällä ladatulla aseella. Tämä oli tapahtunu -60luvulla ja likka oli 16v . kaiketi ihan lain puitteissa meni kun muisteli jopa lämmöllä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229