https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/turvapaikanhakija-ei-tiennyt-juristiaan-oikeustaistelun-aikana-abraham-kertoo-joutuneensa-pakkopalautetuksi-hengenvaaraan-vaaralla-nimella/7296492
Yhteiskunnan eläteiksi haluavat kertoilevat tarinoita, joden totuudenmukaisuutta ei voida tarkistaa.
He tarjoilevat minkä tahansa kansallisuuden , iän ja poliittisen vakaumuksen, minkä katsovat edukseen.
Vihervasemmiston juristit hoitavat näitä lukemattomia valituksia € kuvat silmissään.
Valtiolta tulee rahaa, kuin rännistä ja valituksen teko ei juurikaan työtä vaadi.
Suomi on hölmöläisten maa, jossa rahaa saa, kun osaa lypsää.
DEMAREIDEN JURISTIT AUTTAVAT SATUSETIÄ!
3
83
Vastaukset
- unohtakaaäänestys
Ja sitten vielä toiset idootit äänestää demareita jotka haluaa raiskaajien ja terroristien saada turvapaikka suomesta.
- HölmölässäOllaan
Jos nuo juristit oikeasti uskovat tuon tumman satusetän juttuihin, niin heillä on oikeasti päässä melko paha vika! :D
Oli sellaista kuraa tuo koko uutinen, että ei tienny pitäiskö itkeä vai nauraa! :D Miksi ihmeessä joku viitsii edes kirjoitella tuollaisia nyyhkyuutisia näistä koijareista?
Ainoa asia mikä minua tuossa koko touhussa säälitti on se, että kuinka paljon yhteiskunnan rahoja tuonkin kusettajan valituksiin ja uusintahakemuksiin on poltettu! Todella järkyttävää sontaa! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fccc9e9e-9d3a-4651-91e1-c33be25fb7dc
Demari kertoo olleensa pakkonukutettuna 3 viikkoa ja kova hinku pääministeriksi.
On huomattava, että demari on ollut unessa, koko aikuisikänsä. Nyt se haluaa estää ihmisiä autoilemasta.. Ei ole ihan tolkussaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
