https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/turvapaikanhakija-ei-tiennyt-juristiaan-oikeustaistelun-aikana-abraham-kertoo-joutuneensa-pakkopalautetuksi-hengenvaaraan-vaaralla-nimella/7296492
Yhteiskunnan eläteiksi haluavat kertoilevat tarinoita, joden totuudenmukaisuutta ei voida tarkistaa.
He tarjoilevat minkä tahansa kansallisuuden , iän ja poliittisen vakaumuksen, minkä katsovat edukseen.
Vihervasemmiston juristit hoitavat näitä lukemattomia valituksia € kuvat silmissään.
Valtiolta tulee rahaa, kuin rännistä ja valituksen teko ei juurikaan työtä vaadi.
Suomi on hölmöläisten maa, jossa rahaa saa, kun osaa lypsää.
DEMAREIDEN JURISTIT AUTTAVAT SATUSETIÄ!
3
59
Vastaukset
- unohtakaaäänestys
Ja sitten vielä toiset idootit äänestää demareita jotka haluaa raiskaajien ja terroristien saada turvapaikka suomesta.
- HölmölässäOllaan
Jos nuo juristit oikeasti uskovat tuon tumman satusetän juttuihin, niin heillä on oikeasti päässä melko paha vika! :D
Oli sellaista kuraa tuo koko uutinen, että ei tienny pitäiskö itkeä vai nauraa! :D Miksi ihmeessä joku viitsii edes kirjoitella tuollaisia nyyhkyuutisia näistä koijareista?
Ainoa asia mikä minua tuossa koko touhussa säälitti on se, että kuinka paljon yhteiskunnan rahoja tuonkin kusettajan valituksiin ja uusintahakemuksiin on poltettu! Todella järkyttävää sontaa! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fccc9e9e-9d3a-4651-91e1-c33be25fb7dc
Demari kertoo olleensa pakkonukutettuna 3 viikkoa ja kova hinku pääministeriksi.
On huomattava, että demari on ollut unessa, koko aikuisikänsä. Nyt se haluaa estää ihmisiä autoilemasta.. Ei ole ihan tolkussaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022