Oudot profetiat

Jargoni

Muutaman.vuoden ajan tul en nustuksia joissa naapurimaa ottaa maamme sotien. Nyt on oikein uhkaavia ennusteita joissa veri roiskuu ja raajat irtoaa. Maa sortuu ja soditaa. Kuollaan monen kerta an. On huoruutta Somorraa ja Gonorraa erityisesti homouden ja transgendisuuden SYNTI. Tauteja ja tuskaa.

On kilpaikubkukabtuottaa riettaimmain ja raaimman profetian. Usein naiset tekee ne. Muutamassa nutussa oli 95 prosenttia raakaa tuhon kuvasta ja ei ollenkaan positiivusta.

Miten nuo ennusteet voi olla rakennukseksi uskovalle. Onko ne hellarijargonia.

20

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustJoopa

Ihan hyvä jos tulisi venäläiset, vois jotain rotia tulla tähän suomen tilanteeseen.

• vego

Saisiko pyytää että tarkastatte kirjoituksenne ulkoasun. Ihmeellistä kirjainsotkua. Kännykästä on vaikea iso sormisten saada kirjain näpytettyä kohdalleen, mutta jos sittenkin tarkastus tulisi tehtyä, kiitos.

• Kirjoitaoikein

Virheet

Sivulause erotetaan pilkulla.
      Isosorminen on yhdyssana.

Olisi tarpeen tarkistaa.

• ettäsilleesti

Vai että muutaman vuoden ajan? Tuollaisia oli jo minun lapsuudessani, eli kauan kauan sitten. On luultavasti ollut aina. Profetioissa vastuu on raamatunkin mukaan kuulijalla: "Koetelkaa kaikki (raamatun sanalla).

Tällaiset profetiat kertovat enemmän "profeetan" oman pään sisuksesta, kuin mistään muusta. Pelko ja pelottelu eivät kuulu kristinuskoon. Ne eivät todellakaan rakenna ketään.

Johanneksen kirje 4:
      "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan."

"Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa."

• Aattelepa.Ite.Iha.Ite

Että "muutaman vuoden"? Tämä on helluntailaisuuden koko pääsanoma, jota he ovat suoltaneet valheprofetioin koko olemassaolonsa ajan Suomessa! Yli 100 vuotta!

Itse olen kuullut tuota yhtä ja samaa, jenkkien poliittista sotapropagandaa "profetioiksi" naamioituina (Pyhän Hengen pilkkaa) koko elämäni ajan ja se on jo muutamakin vuosikymmen. Sain tästäkin omat traumani, tuolloin lapsena.

Näillä valheilla on, uskontoa lumeena käyttäen, pidetty suomalaisia varpaillaan. Vaikka helluntailaisuus Suomessa on melko pieni yhteisö, sen levittämät pelot Itänaapuria vastaan ovat tehneet omaa työtään suomalaisissa kodeissa. Etenkin kun nuo valhevaroitukset on ilmoitettu Itsensä Pyhän Hengen ilmoituksiksi profetia-armolahjojen kautta!

Olen ihka suomalainen, joskin jo nuoresta pitäen saanut vaikutteita myös muista kulttuureista. Itseni on samoin lapsena peloteltu "kohta ryssä tulee!" -profetioilla ja toisaalta Lännen muilla varoituksilla ihan suomalaisten, asialle vihkiytyneiden, luotettaviksi luultujen päivälehtien kautta. Kuka osaisi epäillä Hesaria ja esim. Kari*n hauskoja, poliittisia piirroksia?

Etsikääpä ihan itse tietoa esim. ministeri ja Sanomatalon päätoimittaja Eljas Erkosta esim. hakusanalla "Erkon sota".

Vasta internetin tultua, on monille meille valjennut, kuinka meille suomalaisillekin on historiaa valehdeltu. Voi sitä valheiden ja muunneltujen totuuksien määrää, mitä Suomessa ihmisille syötetään, edelleenkin!

Ja Venäjä itse on hiljaa. He tietävät mitä Suomessa ja Euroopassa, myös esim. USA:ssa on heistä puhuttu ja heistä puhutaan. He tajuavat, että nyt maailmalle alkaa valjeta oikein iso kusetus. Yhdessä viestissä ei voi sitä kaikkea luetella.

He ovat hiljaa ja huomaavat, että monien rehellisten, Lännen ihmisten katseet liikkuvat nyt idän ja lännen väliä. Ihmiset kuuntelevat, ihmiset itse katsovat, ihmiset itse tekevät valintansa mielessään siitä, mikä on ollut oikein ja mikä väärin, mikä on ollut historian totuus ja mikä on ollut valhe.

Venäjän sympaattinen, samalla vahva presidentti Putin on jo nyt maailman vaikutusvaltaisin poliitikko. Toisin kuin Länsi toivoisi, häntä kunnioitetaan. USA:n presidentille maailma jo ääneen nauraa.

Katsotaan tosiasioita. Millään huijarilahkon poppaukoilla ei ole mitään merkitystä. Jokainen meistä voi ITSE ottaa asioista selvää, katsoa TOSIASIOITA, mitä todella tapahtuu ja MITÄ EI TAPAHDU.

Näiden TOSIASIOIDEN kautta, ilman muiden manipulointia, teemme ITSE päätöksemme mitä uskomme, mitä emme. Mitä kannatamme, mitä emme. Keiden joukoissa seisomme. Keiden joukoissa emme varmasti!

Tässä venäläinen "Rakkauslaulu Putinille":
      https://www.youtube.com/watch?v=JHfFdJgNMAo

Kaikin mokomin, jos joku tahtoo, esittäköön itse oman rakkauslaulunsa vaikka Trumpille tai Sipilälle.
      *

• IltakaffeeNäppikselle

"Venäjän sympaattinen, samalla vahva presidentti Putin on jo nyt maailman vaikutusvaltaisin poliitikko."

Kas kun ei Kim Jong-un? Tuollainen yltiöpropganda sopisi vähän paremmin P-Koreaan. Suomessa tuollaisen esittäminen Venäjää johtavasta despootista on naurettavaa.
        Tosin yhtä naurettavia ovat ryssäpelolla mässäilevat "profetiat".

• TiedoksiHurrillePåFenno
        IltakaffeeNäppikselle kirjoitti:

"Venäjän sympaattinen, samalla vahva presidentti Putin on jo nyt maailman vaikutusvaltaisin poliitikko."

Kas kun ei Kim Jong-un? Tuollainen yltiöpropganda sopisi vähän paremmin P-Koreaan. Suomessa tuollaisen esittäminen Venäjää johtavasta despootista on naurettavaa.
        Tosin yhtä naurettavia ovat ryssäpelolla mässäilevat "profetiat".

Vai niin. Joko olet muutoin vain tyhmä ja tietämätön tai sitten itselläsi on valheagenda.

Maailmalla presidentti Putinin ihan yleisesti tunnustetaan olevan maailman vaikutusvaltaisin poliitikko. Tämä on fakta, ei propagandaa. Tämän voi lukea ulkomaisista medioista.

Tosiasian kieltävä oma viestisi sen sijaan on suomenruotsalaisuuden hengessä esitettyä, säälittävän suomalaista valhepropagandaa.

Medianne, jo vuosia todistetuilla valheillanne ja Venäjän vastaisilla vihakirjoituksillanne, olette menettäneet kaiken uskottavuutenne, päättäjämme kaiken auktoriteettinsa. Edes pres. Niinistöön ei enää luoteta. Päämin. Sipilästä nyt puhumattakaan.

Venäjä-uhasta te kyllä paasaatte ja huudatte NATOa apuun, vaikka Venäjä ei ole meitä uhannut, vaan osoittanut meille kaikkea ystävyyttään. Mutta te syljette päin Venäjän kasvoja!

Mutta monikymmentuhantiset islamistiraiskaajat, -kurkunleikkaajat ja lasten pään irtisahaajat te rkp:läiset hurrisuvakit toimititte Ruotsista meidän suomalaisten riesaksi! Te olette itse itsenne todistaneet. Kehtaattekin! Ohjailette naruista jopa suomalaista vasemmistoa, vielä edelleenkin liittolaisenne, pres. T. Halosen avulla ja tuella!

Suomi on jälleen jaettu kansa, kuten oli vihapunikkien jakamana jo 1918. Tänäpäivänä jako ei kuitenkaan mene täsmälleen samoin perustein.

Noin tyhmälle ei pitäisi alentua edes vastaamaan.

• herätkää

Esittäisin rakkauslaulun Jeesukselle.

Venäjäläiset tuloo. Neuvostoliitossa vainottiin muiden muassa helluntailaisia. Nykyvenäjällä vainotaan eritoten jehovalaisia. Se, koska venäjäläiset tuloo on vain ajan kysymys. Putin on diktaattori joka aiheuttaa pahoja traumoja. Ikävä ihminen, jolle tekisi mieli nauraa. Ha ha. Minä naurankin nyt. Kylläpäs ryhtyi hekotettumaan.

Kohta vaan saamme kuolla joukkoinsa edessä. Kaunis on kuolla joukkoinsa edessä, kaunis kuolla, kaunis kuolla. Ajatella. Pian on taas kärpästen juhlat.

• Myös.itse.uhri

Tosiasia NL:sta on, että sen loivat juutalaiset, kristinuskon vastaiset ateistit, perustaen sen juutalaisen Karl Marxin luomalle kommunismille. Kommunismi on ateistinen talousoppi.

Venäjän kristityn keisarikunnan romahtamista ja kristinuskon hävittämistä johtivat ja suunnittelivat juutalaiset. He julmasti tappoivat koko tsaariperheen. Pienen pojan ja yhden tyttären ruumiita ei koskaan löydetty.

Isoäidin he heittivät palvelijansa Varvaran kanssa tyhjään kaivoon, josta kyläläiset kuulivat useiden päivien ajan "ylimaallista laulua", kunnes se vaikeni.

Juutalainen NL vainosi kristittyjä, näön vuoksi he sallivat Ortodoksikirkon maallistuneemman siiven jossain määrin toimia. Vanhauskoisia ortodokseja vainottiin.

Vanhaa Venäjän keisarikuntaa on joskus aiemmin pidetty maailman suurimpana juutalaisvaltiona. Siellä Venäjän omat alkuperäiskansat olivat pulassa juutalaistensa kanssa.

Kristittyjen, ortodoksisten venäläisten kansojen muistot juutalaisten antikristillisistä vainoista elävät yhä.

Venäjälle muualta tulleet juutalaiset kasaarit tekivät omia myyräntöitään kristillistä kirkkoa vastaan, johon Kirkko vastasi pogromein.

Meille on kerrottu juutalainen versio maailman historian tapahtumista.

Olisko jo aika kuulla myös heidän uhriensa versiot?

Ukrainaa muuten johtaa juutalaisten hallussa oleva Maailman valuuttarahasto IMF. Tässä selitys Kievin natsihallituksen jatkuville venäläisväestön vainoille itä-Ukrainassa. Jopa venäläisortodoksien pikkulapsia ristiinnaulitaan äitiensä silmien edessä. Kun sitten eräskin lapsi kuoli, äitiä ammuttiin päähän. Juutalaisessa Ukrainassa. Mm. Golda Meir oli alkujaan Kievin juutalaisia.

Tässä on pelkkä totuus.

• herätkää

Totuus löytyy Siionin viisaiden pöytäkirjoista. Ei löydy, sillä ne on erittäin väärennetyt.

Alkuperäisiä bolsevikkeja oli toki myös kaksi Leeviä. Troski ja Kamenv. Lienee ollut niin, että juutalaisia innosti vallankumoukseen jatkuvat vainot, ne iänikuiset pogromit. Kävi vaan niin, että vallankumoukselliset olleet sen juutalaisystävällisempiä kuin vanhavenäläisetkään.

Stalin tapatti nopeasti molemmat Leevit. Että se siitä juutalaispitoisesta vallankumouksesta.

Juutalaisten väitetyt lapsien uhraaminen, ja kristittyjen verenjuonnit ovat totta vain todella harhaisen ihmisen päässä. Kaikesta muusta huuhaasta puhumattakaan.

Vain yksi asia askarruttaa mieltäni. Miksi George Soros niin innokkaasti muslimoittaa Eurooppaa? Tosin uskon, että tässäkin tapauksessa henkilön juutalaisuus on vain sattumaa.

• BroidiNathanaelKertoo
        herätkää kirjoitti:

Totuus löytyy Siionin viisaiden pöytäkirjoista. Ei löydy, sillä ne on erittäin väärennetyt.

Alkuperäisiä bolsevikkeja oli toki myös kaksi Leeviä. Troski ja Kamenv. Lienee ollut niin, että juutalaisia innosti vallankumoukseen jatkuvat vainot, ne iänikuiset pogromit. Kävi vaan niin, että vallankumoukselliset olleet sen juutalaisystävällisempiä kuin vanhavenäläisetkään.

Stalin tapatti nopeasti molemmat Leevit. Että se siitä juutalaispitoisesta vallankumouksesta.

Juutalaisten väitetyt lapsien uhraaminen, ja kristittyjen verenjuonnit ovat totta vain todella harhaisen ihmisen päässä. Kaikesta muusta huuhaasta puhumattakaan.

Vain yksi asia askarruttaa mieltäni. Miksi George Soros niin innokkaasti muslimoittaa Eurooppaa? Tosin uskon, että tässäkin tapauksessa henkilön juutalaisuus on vain sattumaa.

Juutalaisia sattumia on ollut ja on edelleen maailmanpolitiikassa uskomattoman paljon, heidän luonnolliseen väestömääräänsä suhteutettuna. Juutalainen sattumasoppa, kosherkeittiön parhaimmistoa.

Ilman pöytäkirjojakin minä kuten moni muukin totuuteen uskova nettitarkkailija kyllä tiedän vastauksen myös kysymykseen mitä ihmettä Soros puuhaa.

Mutta herranjestas, jos sen tähän kirjoittaisin!

"Totuus on tuolla jossakin." Ehdotan etsimään etenkin Brother Nathanaelin youtubeilta. Hommaforumkin käy.

• herätkää

No on sinulla soossit hallussa. Lähteet. Rakastakaamme juutalaisia. Olemmehan heille niin paljosta velkaa.

• TotuuttaEiValhetta
        herätkää kirjoitti:

No on sinulla soossit hallussa. Lähteet. Rakastakaamme juutalaisia. Olemmehan heille niin paljosta velkaa.

Meillä ei ole mitään syytä ryhtyä erityiseen, sokeaan ihmispalvontaan jotain kansakuntaa kohtaan. Ystävyyttä voimme kokea, kuka keitäkin kohtaan ja kunnioitusta. Se on jokaisen oma asia.

Kukin ihminen on täysin vapaa pitämään tai ei pitämään ihmisistä, maista, kansoista, aivan oman mielipiteensä mukaan. Juutalaiset eivät ole mikään ylirotu, kuten helluntailaiset opettavat. Tällainen oppi on ruotsalais-arjalais-tyylistä natsismia. Kaikki ihmiset ovat Jumalalle täysin saman arvoisia ja rakkaita.

On totta, että Jumala antoi lupauksensa Aabrahamille ja hänen jälkeläisilleen, mutta moniko, ensin kasaareihin ja sitten muihinkin maailman kansoihin sekoittunut juutalainen todellakaan enää on Aabrahamin jälkeläinen? Samalla mittapuulla itsekin olen, perustuen erään kantaisäni joskus toissavuosisadan aikoihin tänne saapumiseen. Löysi niityillä, koivujen keskellä haaveksivan suomineitonsa, pisti paksuksi ja tässä olen! Koukkunenänsä ja pyöreät kasvonsa tuokin iso-ukkimme sukuumme jätti, jotkut enoni ovat kasvoiltaan kuin Shlomo Carlebach.

Mutta juutalaisuus uskontona on rabbiininen, antikristillinen uskonto, ei pelkästään mikään etninen jaakobilais-juttu enää aikoihin.

MIzmor Le'david - Rabbi Shlomo Carlebach - מזמור לדוד - רבי שלמה קרליבך
        https://www.youtube.com/watch?v=fqYoFMxaOx8

Kaikkia ihmisiä ja tekojamme saa arvostella, eikä totuuden tuominen esiin ole rasismia. Totuuden esiintuomisen estäminen ja siitä syyllistäminen, se on sekä "rasismia" ja rikollista.

Juutalaisissa on paljon hyviä piirteitä, mutta missään kiitollisuuden velassa, ainakaan itse, oman elämäni kokemusten kautta heidän kanssaan, en varmasti ole.

He taas eivät koskaan ole kiitollisia gojimeille, vaikka tyhmä goj heitä kuinka kumartelisi ja pokkuroisi. Olemme heille aasin arvoisia. Kyllä, tämä lukee heidän pyhissä kirjoituksissaan. Tunnustamme Herranamme Jeesusta, jonka äiti, Maria, oli huora (samaa pyhää tekstiä).

Tämän juutalaispiirteen elämässään oppineet, älykkäämmät gojimit, varmasti mielellään jättävät heidät omaan rauhaansa, ainakin pitämään rahansa, joka heille niin rakasta on ja joka on heidän jumalansa, ei suinkaan Elohim, kuten huijarihellarit väittävät. Monet juutalaiset itse lähinnä nauravat kaikelle uskonnolle, jopa omalleenkin!

Mutta, jättävätkö he meidät rauhaan?

No, tässä kiharakorva antaa kuulua mitä kristityistä ja Jeesuksesta noin yleensä ajattelee (itseäni ovat kiharakorvat, huutojensa säestyksellä, muutamankin kerran, mm. kivittäneet Israelissa):
        https://www.youtube.com/watch?v=IX9Tk2TMA6Q

Israelin tv:ssä pilkataan Jeesuksen ristinkuolemaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=HytrKvXGljc

Brother Nathanael youtube:
        Videon alussa on varoitus, että nyt tulee rankkaa kuvaa. Katso ja ihmettele:
        https://www.youtube.com/watch?v=yle_qeeOIMA&bpctr=1551169660

Jätetään me kristityt heidät omaan arvoonsa, kaikesta ystävyydestä he vain yltyvät, pitävät vihollisiaan tyhminä ja osoittavat sen sitten, monien, herkkäuskoisten kristittyjen joutuessa heidän uhreikseen. Näin kävi itsellenikin nuorena Israelissa.

Te, helluntailaiset, ette olleet antaneet heistä totuudenmukaista kuvaa nuorelle sinisilmäiselle, vaaleatukkaiselle uskovalle tytölle. Tuo tyttö sai oppia kaiken ja paljon oman kantapäänsä kautta.

En uskontoonne, kotona pahoinpideltynä, pakkokäännytettynä uhrina koskaan itse sisimmältäni ollut ihan oikea helluntailainen, en koskaan uskonut valheeseenne, kuten te itse ylimielisesti uskotte.

Uskon Totuuteen. Olen kristitty. Olin jo tuolloin pienenä lapsena, sydämeltäni ja sitä te yrititte hakkaamalla lyödä minusta ulos.

• herätkää

Kollektiivinen syyllisyys. En ota vastaan, koska en ole sinua hakannutkaan. Sain minäkin kakarana turbaanin, mutta en sitä helluntaiherätyksen kontolle laskenut.

Mitä taas tulee juutalaispalvontaan, niin siinäkin on pidettävä järki tallessa. Itse tunnustaudun suureksi juutalaisfaniksi, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö tunnistaisi mainitsemisia ongelmia. Ortodoksijuutalaiset ovat kautta aikain vastustaneet Pyhää Henkeä. Tämän totesi apostoli Paavalikin. Juutalaisuuden hyvinä puolina pidän kuitenkin jatkuvaa väittelyä opista, ja kaikista muistakin asioista. Vanhan sanonnan mukaan kussa kaksi juutalaista kokoontuu, siellä on kolme mielipidettä. Itselleni kauhistus on islam. Kaikenlainen arvostelu ja väittely on kielletty kuolemanrangaistuksen uhalla.

Mitä loppujen lopuksi jäi jäljelle Euroopan juutalaisille aikoinaan? Maan omistaminen oli kielletty ja ainoa vaurastumuskeino oli kaupankäynti ja koronkiskonta. En tiedä, mutta voisi kuvitella että pörssikin on juutalaisten keksintöä.

Lahjakasta kansaa ovat hebrealaiset ainakin olleet, kautta aikain. Rahaa ovat osanneet tehdä, ja ovatpa yliedustettuina tieteessä, taiteessa ja politiikassakin. Luulen, että Nobel- palkituistakin enemmät puolet on juutalaisia.

• Joo. Velkaa ollaan. Ja tyhmät suomalaiset maksavat nämä velat.

-------------

Härski Tinder-huijari petkutti kolmelta suomalais­naiselta peräti 200 000 euroa

Rakkaudennälkäiset suomalaisnaiset joutuivat pettymään. Ja se tuntui myös heidän lompakoissaan.

ISRAELILAISTAUSTAINEN Shimon Yehuda Hayut on vikkelä liikkeissään.

is.fi/kotimaa/art-2000006007331.html

• herätkää

Serena Boa yritti ostaa naamakirjan avustuksella käytetyn iPhone - puhelimen. Myyjä oli suomalainen joka sai rahat ja antoi paketin. Paketissa olikin pillimehua. Ihan hirveetä.

• nootit.kohti.sotaa

Uskon että pyhä jumala siunaa omaa venäjän kansaansa ja antaa venäjälle lisää elintilaa lännestä mikä tarkoittaa suomen tuhoa ja miehitystä. Suomalaisten tulee katsoa itseään peiliin kuin talvisodan päivinä, jumala siunasi omaisuus kansaansa venäjää satumaisilla rikkauksilla ja sotaonnella suomea vastaan. Suomen tulee alistua jumalan pyhän omaisuus kansan venäjän edessä jälleeen lähivuosina.

• SuomalKosherSoppaa

Miksi sinä pilkkaat venäläisiä? Itse suollat valheellista paskaa. Venäläiset itse eivät tuollaista puhu.

Jälleen todistettu, että jos Venäjästä alkaa joku suomalainen puhumaan totuudenmukaisesti ja kunnioittavasti, heti alkaa Suomen puolelta myös pilkkalaulu.

Venäjä ei ole levittäytymässä länteen, mutta Länsi itse on rikkonut kaikki NL:n ja Venäjän kanssa tehdyt rauhansopimukset ja levittäytynyt itään.

Osoita faktoilla väitteesi todeksi.

NL miehitti Baltian. Venäjä 1990-lubun alulla antoi heille itsenäisyyden.

Venäjä / NL antoi Suomelle itsenäisyyden 1917.

Suomi halusi Hitlerin avulla levittäytyä NL:oon, Uralille asti (Suur-Suomi), ei onnistunut kuin hetkeksi miehittämään itä-Karjalan.

NL EI miehittänyt / valloittanut Suomelta Karjalaa kuten suomalaisia manipuloidaan uskomaan, vaan Lännen = Liittoutuneiden (= myöh. NATOn) ja YK:n päätöksellä Karjala pakkoluovutettiin takaisin NL:lle, jolta olimme sen saaneet ja jonka luottamuksen me tuolloin jo petimme = hallituksemme, päättäjämme, ministeri Erkko oli pettänyt.

Erkko tiettävästi oli myös juutalainen.

• nootit.kohti.sotaa
        SuomalKosherSoppaa kirjoitti:

Miksi sinä pilkkaat venäläisiä? Itse suollat valheellista paskaa. Venäläiset itse eivät tuollaista puhu.

Jälleen todistettu, että jos Venäjästä alkaa joku suomalainen puhumaan totuudenmukaisesti ja kunnioittavasti, heti alkaa Suomen puolelta myös pilkkalaulu.

Venäjä ei ole levittäytymässä länteen, mutta Länsi itse on rikkonut kaikki NL:n ja Venäjän kanssa tehdyt rauhansopimukset ja levittäytynyt itään.

Osoita faktoilla väitteesi todeksi.

NL miehitti Baltian. Venäjä 1990-lubun alulla antoi heille itsenäisyyden.

Venäjä / NL antoi Suomelle itsenäisyyden 1917.

Suomi halusi Hitlerin avulla levittäytyä NL:oon, Uralille asti (Suur-Suomi), ei onnistunut kuin hetkeksi miehittämään itä-Karjalan.

NL EI miehittänyt / valloittanut Suomelta Karjalaa kuten suomalaisia manipuloidaan uskomaan, vaan Lännen = Liittoutuneiden (= myöh. NATOn) ja YK:n päätöksellä Karjala pakkoluovutettiin takaisin NL:lle, jolta olimme sen saaneet ja jonka luottamuksen me tuolloin jo petimme = hallituksemme, päättäjämme, ministeri Erkko oli pettänyt.

Erkko tiettävästi oli myös juutalainen.

Tilanne on alunperin ollut kuvailemasi ja venäläiset ovat rauhallisia ja ystävällisiä ihmisiä. Suomi on kuitenkin itse provosoinut tilannetta karkoittamalla venäjän suurlähettilään, tunnustamalla olemattoman kosovon itsenäisyyden, kaappamalla lapsen lähetystöstä venäjällä, keksimällä valheen dps häirinnästä nato sotaharjoituksen aikana, langettamalla pakotteita venäjää vastaan, listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.. Naapurimme on ollut kärsivällinen mutta suomi ilmeisen tahallisesti haluaa provosoida tilannetta kohti sotaa

• Rauhan.puolesta
        nootit.kohti.sotaa kirjoitti:

Tilanne on alunperin ollut kuvailemasi ja venäläiset ovat rauhallisia ja ystävällisiä ihmisiä. Suomi on kuitenkin itse provosoinut tilannetta karkoittamalla venäjän suurlähettilään, tunnustamalla olemattoman kosovon itsenäisyyden, kaappamalla lapsen lähetystöstä venäjällä, keksimällä valheen dps häirinnästä nato sotaharjoituksen aikana, langettamalla pakotteita venäjää vastaan, listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.. Naapurimme on ollut kärsivällinen mutta suomi ilmeisen tahallisesti haluaa provosoida tilannetta kohti sotaa

Olen erittäin yhtä mieltä kanssasi. Tuossa sitä olikin listaa, itse kunkin suomalaisen muisteltavaksi.

Tuo NATO-harjoitusten väitetty häirintä Kuolan niemimaalta... Asiaa tuntemattomana, en tiedä.

Mutta luotan ulkoministeri Lavroviin ja jos hän sanoi, että häirintää ei heidän taholtaan tapahtunut, uskon häntä.

Toisaalta, jos niin olisi tapahtunutkin, olisi Venäjällä kyllä ollut siihen moraalinen oikeuskin! NATOhan avoimesti, lähellä Venäjän rajoja harjoitteli sotaa Venäjää vastaan!

Valitettavasti suomalaiset poliitikkomme ja mediamme ihan omilla toimillaan ovat menettäneet uskottavuutensa. En usko enää mitään, mitä suomalaisista päämedioista luen.

Sanomatalo, etenkin IS jatkavat samalla Venäjä-vastaisuudellaan minkä Erkko medialleen jätti.

Kaikkia mielipidekirjoituksia sensuroidaan, ei julkaista. Sanomatalo on myynyt Suomen ja totuuden Lännen propagandalle. Muutkin mediamme ovat tehneet saman yhteissopimuksen.

Medioitamme johtaa Huvudstadsbladet, joka ottaa käskynsä Ruotsista. Kyseessä siis Ruotsin ja USA:n yhteinen painostus.

Itse kantasuomalaisten mielipidettä ei kysytä, eikä sallita, sillä meistä valtaosa olisi rauhantahtoisia Venäjää kohtaan.

Viimeksi Hitler, tänään Trump. Me suomalaiset itse voimme kuitenkin yrittää toimia rauhan puolesta.

On selvää, että Venäjää ei tällainen sota hyödytä. Mutta, jos Venäjä pakotetaan sotaan, no Suomesta ei sitten siinä riidassa jää jäljelle kuin rauniot ja tuhottu maa ja kansa. Sillä Venäjä ei varmasti aio hävitä Trumpille.

Tämän sanoo terve järkikin.

Siksi:
        Rauhan puolesta! 🕊

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1721
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1422
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      864
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe