Perussuomalaiset pitäkää linja

Havainto

Kaikki muut puolueet nuoleskelevat ilmastokysymyksessä olettamiaan äänestäjiä Ei riitä, että Suomi tekee osansa, vaan Suomen on tehtävä muidenkin osuus ja pelastettava koko maailma.

Huutokauppa lisätoimista käy kuumana. Sinun pitää syödä kasviksia, kun minäkin syön jotta maailma pelastuu. Nalkuttavat kasvissyöjät saavat oikein luvan kanssa saarnata ravintotottumisistaan ja vaatia muita tekemään kuin he.

Et saa ajaa autolla, et saa tehdä sitä, etkä tätä. Pohjoinen hiilijalanjälkemme on niin suuri. Se ei tosin estä roudaamasta päiväntasaajalta massoittain väkeä vähäisten hiilidioksidipäästöjen alueelta kylmään pohjolaan.

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perzkuly

      Sitä tuskin voi katsoa äänestäjän nuoleskeluksi, jos äänestäjälle kertoo, että tämän pitäisi vähentää autoilua ja lihansyöntiä? Se on paremminkin äänestäjän nuhtelemista.

      Persut nuoleskelevat pahimpaan populistityyliin tässäkin asiassa äänestäjiä. Ilmastonmuutos? Ei ole meidän ongelma!

      • Totuuskomissio1

        Minä kehoittaisin persuja pitämään erityisesti linjansa haittamaahanmuuttoon liittyen.

        Ilmastokysymystä ei näin pieni kansakunta voi yksinään ratkaista, tyhmät päättäjät voivat toki verottaa meidät ruvelle, mutta suurimmat ilmanpilaajat ja saastuttajat jatkavat aina vaan, kunnes saadaan pitäviä ,kaikkia sitovia sopimuksia, joita valvotaan kansainvälisen komission avulla.

        Nythän tuo ilmaston pelastaminen on ollut anekauppaa, täysin tehotonta, mutta onhan sillä tappisilmäiset ahneet kauppiaat vissiin netonneet ja hyvin?

        Omassa elämässään toki kannattaa pyrkiä ympäristön säästävään käyttöön ja välttää turhaa saastuttamista, eli järki täytyy olla edellä.

        Ilmastotalkoot sopii aloittaa turhan ja erittäin saastuttavan lentomatkailun kohdalta, ylhäällä suoritettu ilman pilaaminen on moninkertainen kurjuus ja ympäri vuorokauden kymmeniä tuhansia lentoja.


      • Raja

        Tekipä Suomi sitä tai tätä se ei hidasta tai edistä ilmastonmuutosta edes yhtä päivää. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettemmekö silti voisi olla maailmanlaajuisissa talkoissa mukana. Mutta sitä se tarkoittaa, että lihansyönnin lopettamista ilmastosyistä vaativa on täysiverinen idiootti.


      • 95prosenttiajää
        Totuuskomissio1 kirjoitti:

        Minä kehoittaisin persuja pitämään erityisesti linjansa haittamaahanmuuttoon liittyen.

        Ilmastokysymystä ei näin pieni kansakunta voi yksinään ratkaista, tyhmät päättäjät voivat toki verottaa meidät ruvelle, mutta suurimmat ilmanpilaajat ja saastuttajat jatkavat aina vaan, kunnes saadaan pitäviä ,kaikkia sitovia sopimuksia, joita valvotaan kansainvälisen komission avulla.

        Nythän tuo ilmaston pelastaminen on ollut anekauppaa, täysin tehotonta, mutta onhan sillä tappisilmäiset ahneet kauppiaat vissiin netonneet ja hyvin?

        Omassa elämässään toki kannattaa pyrkiä ympäristön säästävään käyttöön ja välttää turhaa saastuttamista, eli järki täytyy olla edellä.

        Ilmastotalkoot sopii aloittaa turhan ja erittäin saastuttavan lentomatkailun kohdalta, ylhäällä suoritettu ilman pilaaminen on moninkertainen kurjuus ja ympäri vuorokauden kymmeniä tuhansia lentoja.

        Tuosta olisi suurin ja nopein säästö päästöihin, 5% yksityis autoilijat päästöt suomessa niin niistä se maksaja väännetään aina.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/16/lentaminen-saastuttaa


    • qåaäzm

      Uskon että persujen linja pitää. Jos ei pidä, en luota enää ihmiseen. Sellaista "enkeliä" ei eteeni tule johon silloin luottaisin. Mutta uskon kuitenkin siihen, sillä Jussi ei varmaan enää ilkeäisi näyttää naamaansa jos pettää - olisi se sellainen vuosituhannen petos.

    • ilman.persuja---

      Ilman persuja keskusteluissa ei olisi mitään järkeä persun pelko pitää dem ja vihr sekoboltsit vielä maan tasalla

    • Linjaton

      Mikä linja?

    • suvakkianneli

      Kyllä kansa kerkiää yrpiintymään moneen kertaan tuohon ilmastojankutukseen.Tällä yritetään ainoastaan peitellä matujen groomaukset ei onnistu.

    • ValvontaSinne

      Koko ajan tulee hapituksesta tornio n kautta lisää uussuomalaisia

    • Ilmasto teemalla ei ääniä saa. Ilmasto on aina muuttunut ja niin se tekee myös tällä hetkellä. Jos jostain pitää päästöjä vähentää niin suurista saastuttaja maista. Siinä tähän ratkaisu.

      • ilmastoteema

        On olkiukko ammunsen alas, moneenkertaan.

        Chemtrail
        26.2.2019 6:53

        Aamu Chemtrail: ruikut pois päältä on päällä.. vaikuttaa säätilaan, sateisiin, lämpötiloihin myrskyihin,jne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe