Eiköhän nämä otsikon kohdevalittajat ole saaneet liikaa palstatilaa paikallislehdessä.
Jakavat väärää tietoa ja urputtavat joka asiasta. Menisivät vaikka töihin.
Sitten on tämä freelancer toimittaja, joka näkee kotikunnassaan vain surkeutta.
Sen juttuja on raskas lukea. Pitäisköhän senkin tarkastella joskus jotain positiivisella asenteella .
Vassari kyykky valittajat
7
165
Vastaukset
- Yläripois
Pitäisikö sun lopettaa paikallislehden lukeminen?
- hiphuu
Muistan kun olin työelämässä olin katkera toisille kun luulin ja kuvittelin olevani korvaamaton. Voipi olla tällä juppajuulla mielessä että toiset pääsee helpommalla kuin hän
reppuoikeistolainen työmies. - Niinpäkai
Juu, toisaalta kai sitä valittaa saa. Mutta pitäis olla annettavaksi sitte joku vaihtoehto esim. terveydenhuolto tuntuu näiden mielestä olevan
per.... stä. Mutta eivät kumminkaan osaa sanoo miten se muulla tavalla hoidettais. Ja millä rahalla. - Anonyymi
Vai vaihtoehtoa. No, pannaan näille Nalle-tyypeille sopiva omaisuus- ja tulovero niin saadaan vähän paremmin tasajakoa yhteiskuntaan. Ei muutaman harvan tarvi rohmuta itelleen kaikkea toisten selkänahasta. Jos joku tekee ilmaiseksi työtä niin aina joku toinen siitä rikastuu. Kapitalismin pääperiaate.
- Anonyymi
Joo, heitetään lössiksi ja ruvetaan eleleen toisten piikkiin. Hieno ideologia.... Jäis aikaa harrastuksille. Hitto kun en itte keksiny....
- Anonyymi
jumala tulee jolloin pelaajien pöytä kaadetaan ja varat menevät lattioiden rakoon jukra
- Anonyymi
Elikkä Clapton? ("Clapton is God!")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691