minusta eläinten kiduttaminen on tyhmää eikö niin vastatkaa kamut siis ne jotka eivät tykkää eläinrääkkäyksestä
kiduttaminen
5
488
Vastaukset
- minttu-porvoosta
ei eläimiä saa rääktä mitenkään tai missään sillä ne ovat eläviä olentoja joilla on tunteet
- miss kultahelmi
Eläimiä EI saa rääkätä. EI KOSKAAN EIKÄ MITENKÄÄN. Olen ollut eläinsuojelijana ja koe-eläinsuojelussa mukana.
- Nimetön
Juuri tänään törmäsin tällaiseen sivuun ja yrjö meinasi lentää. En itse ole vegetaristi. Mutta uskon ja tiedän ettei Suomessa ole tällaista.
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=mym2002&Player=wm&Speed=_med- Sapriina
Uteliaisuudesta kävisin katsomassa....ei saisi laittaa tuollaisia linkkejä... Voin taata ettei suomessa tuollaista todellakaan ole! En katsonut alkua pidemmälle, mutta niillä tiloilla jossa itse olen työskennellyt, ei tuonne päinkään mene!
- eläinten ystävä
oikeasti rupesi niin v***ttaan kun näki tuollista! tuli tosi paha mieli nuiden viattomien eläinten takia.miksi ihminen on niin suoraan sanottuna itsekäs kusipää?! nuokin tyypit sais hirttää munista kattoon ja rääkätä kuoliaaksi,se on minun ja varmaan monen muunkin mielipide.nuista epäinhimillisistä eläintenkohteluista pitäis puhua enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206