näyttely puoluekokoukseen

muori

Kun meistä moni on puoluekannaltaan entinen SMP:LÄINEN ja monesti sitä jo toisessa sukupolvessa,meillä saattaa olla esineistöä tallessa siltä ajalta.
Emmekö voisi pitää näyttelyn niistä puoluekokouksessa?
Luin tuossa juuri puolueohjelmaa vuodelta-67 ja
kappas vaan,sehän olisi ihan toimivaa sanomaa nykypäivänäkin !

5

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkeli

      Toivon,että Arska näyttelisi... jääköön sanomatta. Se olisi kuitenkin fantastista ja hyvin savolaista! Hänellä on puolueen pelastus, arvaa missä...!?

    • Tervet Arskas

      Helpoin olisi järjestää näyttely:
      "SMP - Perset saavutukset Suomen historiassa"!

      Sitä kuvaavan tyhjän paperin voisi saada halvalla.
      Vai olisiko Poudiaisen Einarin mopo löydettävissä.
      Tietysti voisitte laittaa yhden johtolangan Vennamo-Dynastin varojen salaisille lähteille. Vaikka punaisen villaisen narun...

      • tosisellanen

        Sopii herjata SMP:TÄ.sILLÄ OLI AIKOINAAN 18 KANSANEDUSTAJAA,ENNENKUIN SILLOINEN MAALAISLIITTO
        OSTI SKYPPILÄISET ULOS,KOSKA PELKÄSI vENNAMON VALTAA.kYLLÄ vENNAMO TODELLA HOITI IHMISTEN ASIOITA,IHAN KOKREETTISESTI.jÄRJESTI MAITA VETERAANEILLE,KUN TALOLLISET EIVÄT OLISI LUOVUTTANEET SENTTIÄKÄÄN OMISTAAN.
        mISTÄ MOINEN TÖRKYTYYLI ?Taidat olla niitä stasilaisia .

        -


      • kaikki
        tosisellanen kirjoitti:

        Sopii herjata SMP:TÄ.sILLÄ OLI AIKOINAAN 18 KANSANEDUSTAJAA,ENNENKUIN SILLOINEN MAALAISLIITTO
        OSTI SKYPPILÄISET ULOS,KOSKA PELKÄSI vENNAMON VALTAA.kYLLÄ vENNAMO TODELLA HOITI IHMISTEN ASIOITA,IHAN KOKREETTISESTI.jÄRJESTI MAITA VETERAANEILLE,KUN TALOLLISET EIVÄT OLISI LUOVUTTANEET SENTTIÄKÄÄN OMISTAAN.
        mISTÄ MOINEN TÖRKYTYYLI ?Taidat olla niitä stasilaisia .

        -

        jotka ei suostu ihailemaan ja kumartamaan perussuomalaisten meininkiä


      • kaikki kirjoitti:

        jotka ei suostu ihailemaan ja kumartamaan perussuomalaisten meininkiä

        Perussuomalaiset, joista on hauska ja huurorin kylläinen lyhennys tännekin lanseerattu: Perset, on Hyvin varteenotéttava Poliittisen Voiman osoitus suomalaisessa demokratiassa!
        Sen kannattajakuntaa ovat (puolueettomien tutkimusten mukaan) turhautuneet maalta kaupunkeihin muuttaneet, omissa asioissaan epäonnistuneet lähiöiden asukkaat. Heitä puuttuu usein luntevat sosiaalisen kanssakäymisen muodot ja halu (motivaatio) opiskelemiseen edes politiikan peruskäsitteisiin.
        Siitä syystä paatoksellinen, muiden syiksi lukemisia ilmaisuja käytetään, kuten: Rosvot kiinni, seteleselkärankaiset, kyllä kansa tietää jne. Vaikka nämä ovatkin jo edesmenneen Vennamon lanseeraamia ajatuksia, sama ilmiö tehoaa heihin, kuten nyttemmin Tony Halmeen toistuva puhe muiden politiikkaan kansan valitsemien valehteleminen, sotaveteraanien "unohtaminen" yms jolle ei edes haluta totuudellisia pohjia.
        Sitä samaa tyhjää populismia on julistukset "vanhojen puolueiden" tahallisista väärinkäytöksistä, "Vain me puhumme totta!"
        "Halme - ainoa rehellinen" jne jne

        Summa summarrum:
        Perussuomalaiset tulevat ryminällä tulevissa kaikissa vaaleissa saamaan runsaan enemmistön Suomen kansan äänestäjien kannatuksen. Soinista tulee Suomen Presidentti, Halme poliisi- ja asevoimien ministeriksi, Vistbacka pääministeriksi, se mikäsenytolikaan Ylöjärveltä valtionvarain ministeriksi, Saarakkala saa johdettavakseen kauppa- ja teollisuusministeriön,
        JKa nimitetään SuoPon johtoon, Mirja vantaalta opetusministeriksi, jne

        Näin on Suomella Loistava Tulevaisuusus!
        Onnea valitsemallaan tiellä!

        Eikös ollutkin positiivisesti tukevaa tekstiä?
        Tsemppiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe