Mikähän tuo lienee suomeksi? Vanhinten salainen kirja?
Minä olen nainen, hipelöin tuota kirjaa, en pidä sitä minään. Tulostan tuosta sivuja ja koskettelen sitä ;)
Voisin asetella sen jalkojeni alle, sillä sinne se kuuluu. Se on hyvä sotkupaperi naisen kenkien alle eteiseen.
KS-10, SHEPHERD THE FLOCK OF GOD
10
<50
Vastaukset
- japiearaisen
Pari sivua taidan laittaa tuolille kankun alle ja istun päälle ;]
Toi on 2010-versio laumaopuksesta, eli paimentakaa jumalan laumaa tjsp. Opuksesta on englanninkielinen 2019-versio jo liikkeellä.
- seksistisetsiat
Naiset eivät kuulemma saa edes koskea kirjaan.
seksistisetsiat kirjoitti:
Naiset eivät kuulemma saa edes koskea kirjaan.
<>Naiset eivät kuulemma saa edes koskea kirjaan.><
Vastaavasti siihen ei saa koskea suurin osa jt-miehistäkään.- Eivastaavuutta
Hasta_luego kirjoitti:
<>Naiset eivät kuulemma saa edes koskea kirjaan.><
Vastaavasti siihen ei saa koskea suurin osa jt-miehistäkään.Jos kyse olisi vastaavuudesta, silloin jotkut naiset saisivat koskea kirjaan. Tuo on varmaan jotain miehen logiikkaa.
- Annoinpois
Eivastaavuutta kirjoitti:
Jos kyse olisi vastaavuudesta, silloin jotkut naiset saisivat koskea kirjaan. Tuo on varmaan jotain miehen logiikkaa.
Kun minulla oli tuo kirja luin sitä vaimolleni kuin Aku Ankkaa ja sitten yhdessä nauroimme.
No,eipä se sitten minulla ollut kuin 10 vuotta ja annoin sen sitten pois. - toivossaonhyväelää
Annoinpois kirjoitti:
Kun minulla oli tuo kirja luin sitä vaimolleni kuin Aku Ankkaa ja sitten yhdessä nauroimme.
No,eipä se sitten minulla ollut kuin 10 vuotta ja annoin sen sitten pois.Naiselle? Pliiis, annoithan sen naiselle?
Toi on suomeksi: Laskekaa henkistyttettytisti isoäänisesti, kuuman kosteasti peräilmaa. Mutta älkää innostuko liikaa, ettei käy kuten laupiaalle samariinialaiselle Emmauksen tiellä Ketsemaanessa. Ai mitäkö samariinialaiselle kävi? Ettekö te ole lukeneet raamattua, kun kyselette. Lukekaa tarkemmin, niin ei tarvitse kysellä.
- mainosvaltuutettu
Jeesuskin kirjoitteli salasia ohjeita apostoleille?
Niin kukahan ne kaikki paljati Raamattuun?
Salailu ja luottamus ei kulje käsi kädessä.Niin kirjoitti. Mm. vielä löytymätön kilipukin venytetylle esinahalle kirjoitettu kaanon maailmanlopun enteistä. Voin paljastaa sen olevan kätketyn Kärsämäen kirjaston varastoon. Siellä on vielä muitakin vielä löytymättömiä Jeesuksen kirjoittamia ohjeita ja neuvoja opetuslapsille. Mm. kuinka tehdään pikakiljua rukouksen voimalla ja loitsuja kuinka lähetysreissuilla saadaan yösija sekä pilluva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013875BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62495Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2752387- 692190
- 761824
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3991563MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321351Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001218Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156- 661153