Vaimoni tykkää strippaamisesta...

DoWife

vieraille miehille. Onko tämä fetissi vai vain ominaisuus, halu esitellä itseään alasti. Hän on myös harrastanut seksiä noissa tilanteissa, minun katsellessa vierestä.

56

3237

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poekanen

      saapiko kattommaan tulla

    • iivari64

      Toihan kuulostaa upealta....Tervetuloa vaan....

    • kivaolisi

      Saako myös kosketella, voisin jopa siementää!

    • Pääsiskö joskus katsomaan. Olen 23 -vuotias mies

      • VainAsiallisille

        Ei lattapäille. Ainoastaan asiallisille ja kunnolla käyttäytyville.


    • FetishMaister

      Kyllähän tuo fetissiltä vaikuttaa.

    • Meillä sama. Ei tuota vaimoa pysty estelee. Hyvä että onnistun peittelemään oman innostukseni.

    • näyttely

      Sama meillä. Vaimo tykkää olla alasti kun toiset miehet katsoo. Se tykkää käydä saunassa, paljussa, uimassa tai vaihtaa vaatteita toisten miesten katsellessa. Mua kiihottaa jo valmistautuminen, karvojen ajelu ja muu. Kaikki varmaan huomaa, että tykkään vaimon touhusta.

    • Iloasilmälle

      Mun vaimo strippailee humalassa, eikä siinä paljon estoja ole seuran suhteen.

    • sevaan

      Minulle se on fetisissi kun vaimo on livechat sivuilla ja esiintyy vieraille miehille ja itse seuraan sivusta. Olen myöskin huomannut miten vaimo kiihottuu riisuessaan jonku pyynnöstä siellä. Myöskin se että hänestä on eräillä sivuilla seksikuvia ja miehet kertoo runkkaavansa hänen kuville. Itse on joskus pakko runkata kun seuraa tätä strippaamista. ps omasta mielestä on nautinto kun näkee miten hänkin nauttii ja kiihottuu tästä.

      • uhaa

        Mun vaimo harrastaa tuota skypessä, tosin naamio kasvoilla, mutta ihan paljaaksi. Siellä ruudun toisella puolella on sitten joku jannu runkkaamassa. Ja kun "pekka"lentää, vaimo on onnellinen ja kiimassa. Pitäis varmaan päästääs eihan oikeesti paneen noiden kanssa.


      • Anonyymi

        Mitähän nickiä vaimosi käyttää livechatissä? Oisi kiva päästä "juttusille"


      • uhaa kirjoitti:

        Mun vaimo harrastaa tuota skypessä, tosin naamio kasvoilla, mutta ihan paljaaksi. Siellä ruudun toisella puolella on sitten joku jannu runkkaamassa. Ja kun "pekka"lentää, vaimo on onnellinen ja kiimassa. Pitäis varmaan päästääs eihan oikeesti paneen noiden kanssa.

        Waimon Skype?


    • Polttis

      Mun isän uusi "hoito" tulee tänään polttareihin trippamaan. Meitä on neljä kaveria katsomassa ja sulhanen, joka ei tiedä, että avantouinnin jälkeen hänelle annetaan ihan pieni käsipyyhe vyötäisille ja sitten sylitanssi... Sitten nähdään mitä tapahtuu.

      • uiuiuii

        No joopa, olis kiva olla kärpäsenä katossa. Voi näillä keleillä olla nakki aika pieni :D


    • Runkkupoika

      Meidän naapurissa asuu juuri sellainen nainen. Heille tuli jälleen vieraita ja ryyppääminen heillä oli pää asijana. Minä olin silloin 14 ja veljeni minua vuoden nuorempi poika. Siis me olemme kumpikin poikia. Ne saivat sitä viinaa sisälleen ja se nainen meni heidän eteensä strippaamaan. Minä veljeni kanssa vain pikkarit koivissa ja ikkunaan polville vahtimaan heitä. Ja veljeni sanoi mulle sulla seisoo nyt toi. niin sullakin otetaan housut pois kun olemme kotona. Ja me pojat vain paita päällä ja ala pää
      paljaana sekä kummallakin pojalla sen pili ylhäällä. Se nainen oli saanut vaatteensa pois päältä ja se otti jonkun nuoren pojan lähelleen. Se on Lasse seuraavalta luokalta mun veljeni tunnisti sen pojan.
      Ja se nainen riisui sen pojan sekä rupesi sille opettamaan mihin sen siitintä käytetään. Ja minä sekä veljeni teimme omille pilille saman kuin se nainen teki Lasselle. Meiltä oli tullut spermaa siihen lattialle jo jonkun verren kun meidän takapuolta lyötiin hyvin lujaa. Lyöjänä oli meidän äitimme ja se otti poikiensa niskasta kiinni vei kummatkin pojat isän eteen. Meidän pojat vakoilee kun Saara opettaa pojille seksiä. Ne ovat ruiskineen lattialle nestettä itseltään. Nyt sinä kyllä annat kummallekin pojalle sitä sun remmiä kunnolla. Ja sitten oli meidän poikien vuoro parkua kunnolla.

      • Dxcccvv

        Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees satusetä


    • Vpu

      Hei ois kiva nähdä ja nauttia rouvan seurasta

      • Dfffggt

        Nauti löylykauha perseeseen hiivaviiva pershorolle


      • Anonyymi
        Dfffggt kirjoitti:

        Nauti löylykauha perseeseen hiivaviiva pershorolle

        Olet outo


    • vierailia

      Löylykauha on vapaana taaaaaas eläköön löylykauhhhhhhha. Kiitos sinun viisaudestasi Dxccvv Marko setä. Elämäni on jälleen elämisen arvoinen kiitos Marko setä.

    • Minua kiinnostaisi noin kuin "Miehen työ" elokuvassa

    • Anonyymi

      Tuota noin, onhan tuollaisia naisia. Pikkujouluissa viime viikonloppuna pomon huvilalla yksi nainen oli aikalailla humalassa. Ja oli pukeutunut ihan oikeasti tilaisuuden vaatimalla tavalla, siis tonttulakkikin oli päässä. Nainen tanssi musiikin tahdissa ja riisui hameensa ja sitten pikkarinsa. Ja piti kaiteesta kinni ja levitti säärensä, niin että vako oli raollaan.

      • Anonyymi

        Nuorena ujona opiskelijapoikana ajauduin erään insinööriperheen luo jatkoille. Meitä miehiä oli siellä neljä-viisi, naisia kaksi. Tämä toinen nainen oli tullut sinne miehen kanssa, joka ei ollut hänen aviomiehensä, nainen kuitenkin naimisissa, minulle jostain puheista selvisi. Jossakin vaiheessa iltaa tämä nainen innostettiin strippaamaan, jonka hän veikin reippaasti loppuun asti, liikuskeli sitten huoneistossa tussu paljaana. Miehet sitten tanssittivat häntä vuoron perään, mutta ujona en tietenkään minä. Myöhemmin illalla hänet vietiin alakertaan, ja kohta uudemman kerran. Se oli jo aika totista puuhaa, vaikka asiaa leikiksikin lyötiin. Keittiössä kuulin kuinka insinöörin rouva kuiskasi miehelleen, että "siellä on nyt kahden miehen spermat".


    • Joo, kiimaista olisi nähdä kun vieras rouva esittelee itseänsä. Tykkäisikö jos yllättäen ottaisin kullini käteen ja alkaisin runkkaamaan häntä katsellessa ;-)

    • Anonyymi

      Tästä nyt jo tovi aikaa mutta tuleepahan muisteltua. Hesassa oli tuohon aikaan ravintola kirja, jossa vaimonkin kanssa tuli poikkeiltua oluilla. Ravintolassa esiintyi lähes nonstop tyyliin neljä -viisi stripparia illan aikana ja vaimokin tykkäsi katsella. Kotiin päästyämme vaimo joka kerran esitti minulle oman strippiesityksen ollen varsin kuumana ja sitä seurasi aina hyvät panot.
      Vaimo hankki seksihepeneitä joita puki päälle jo ennen ravintolaan menoamme ja myöhemmin sain aina nauttia kotona omasta esityksestä. Rakastellessamme vielä puhuimme hänen strippaavan yleisön edessä hitaasti nauttien.

      Useamman kerran kirjassa käytyämme oli kerran myös jonkinlainen teemailta, jossa asiakkailla oli mahdollisuus stripata. Valokeila kierrätettiin naisten joukossa ja lopulta yksi nainen uskaltautuikin riisuuntumaan korokkeelle. Tosin arvelin tämän olleen sovittu juttu ja riisuuntuvan olevan talon väkeä.
      Yllytyksestäni huolimatta vaimo ei mennyt lavalle, mutta oli ihan villinä kotona.
      Viikko pari tämän jälkeen kirjassa oli jonkinlaiset strippi kilpailut, vai oliko se yleisön esiintymisilta, en kunnolla muista. Porukkaa oli kuitenkin tungokseen asti ja nyt muutaman oluen ja kahden yleisön joukosta lähteneen esiintyjän jälkeen vaimo lähti katselijoiden kovasti yllyttäessä myös esiintymään.

      Siinä ei voinut kuin katsella kalu pakahtuneena kun hän hitaasti musiikin tahdissa vähensi asusteitaan ja lopulta pienet liivit ja pöksytkin lensivät yleisön joukkoon.
      Esitys kesti aina niin kauan kun musiikkia soitettiin ja vaimo sai pyöriä, vääntelehtiä ja esiintyä täysin alastomana pöytien keskellä olevalla korokkeella varsin pitkän aikaa. Suosionosoituksetkin olivat melkoisia.

      Jonkinlainen palkitseminenkin tuli tarjoilun muodossa. Menopuoltakin oli, sillä yleisön joukkoon heitetyt rintsikat ja pöksyt katosivat sentien. En ole nähnyt vaimoa koskaan niin kuumana ja kiihottineena kuin tuon esityksensä aikana ja jälkeen. Kotona tulin lähes raiskatuksi. Sittemmin kirjan toimintakin lopahti, kuten hyvät asiat yleensä.

      • Anonyymi

        Tulipa Kirjassa toisinaan 1980 luvulla poikkeiltua katselemassa strippareita. Paikka oli siitä mukava, että esiintymiskoroke oli aivan pöydissä kiinni ja riisuuntujia sai katsella ihan kosketusetäisyydellä. Alkuillasta riisuuntujat jättivät vielä pöksyt jalkaan, mutta kymmenen jälkeen lähti kaikki pois ja tanssijat kiersivät myös korokkeen ulkopuolella yleisön joukossa, jolloin joku sai irrottaa rintsikat ja joku vetää toisinaan pöksytkin pois samalla tietysti kiehnättiin tippiä. Pääsi siinä samalla myös vähän pyllyä ja tissiä koettamaan riippuen esiintyjästä. Jotkut sallivat enemmän kuin toiset. Taisivat olla pääasiassa itäblokin pimuja, mutta mukana joskus joku suomalainenkin esiintyjä.

        Muistan kirjassa olleen jonkun kerran iltoja, jolloin asiakkaana olleilla naisilla oli mahdollisuus riisuuntua ja aina löytyi jokunen rohkea. Ilmeisestikin ensimmäinen yleisön joukosta lavalle noussut oli kuitenkin talon omaa väkeä, jotta peli saatiin auki.

        Olipa kirjassa ainakin kerran myös strippauksen sm-kisat, josta oli lehtijuttujakin ainaskin Hymyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulipa Kirjassa toisinaan 1980 luvulla poikkeiltua katselemassa strippareita. Paikka oli siitä mukava, että esiintymiskoroke oli aivan pöydissä kiinni ja riisuuntujia sai katsella ihan kosketusetäisyydellä. Alkuillasta riisuuntujat jättivät vielä pöksyt jalkaan, mutta kymmenen jälkeen lähti kaikki pois ja tanssijat kiersivät myös korokkeen ulkopuolella yleisön joukossa, jolloin joku sai irrottaa rintsikat ja joku vetää toisinaan pöksytkin pois samalla tietysti kiehnättiin tippiä. Pääsi siinä samalla myös vähän pyllyä ja tissiä koettamaan riippuen esiintyjästä. Jotkut sallivat enemmän kuin toiset. Taisivat olla pääasiassa itäblokin pimuja, mutta mukana joskus joku suomalainenkin esiintyjä.

        Muistan kirjassa olleen jonkun kerran iltoja, jolloin asiakkaana olleilla naisilla oli mahdollisuus riisuuntua ja aina löytyi jokunen rohkea. Ilmeisestikin ensimmäinen yleisön joukosta lavalle noussut oli kuitenkin talon omaa väkeä, jotta peli saatiin auki.

        Olipa kirjassa ainakin kerran myös strippauksen sm-kisat, josta oli lehtijuttujakin ainaskin Hymyssä.

        Minä olen stripannut Ravintola Kirjassa.
        1970 ja 1980 luvuilla oli monessa ravintolassa, myös joissain tanssiravintoloissa illan aikana kaksi strippausesitystä ja kuten Kirjassa esitykset olivat nonstop tyyliin. Minua oli aina jotenkin kiinnostanut strippaus ja siksi esityksiä tuli myös kunnolla seurattua ja kotona salaa yksin radiomusiikin tahdissa harjoiteltua viettelevää riisuuntumista. Jotenki oli kiihottavaa ajatellakin miesjoukon seuraavan vartaloni paljastumista vähitellen.

        Kirjassa siihen oli kerran mahdollisuus. En muista oliko asiasta etukäteen joku ilmoitus, vai olinko mieskaverini kanssa paikalla sattumalta, mutta illan aikana oli yleisön naisilla mahdollisuus riisuuntua lavalla.
        Ehkä olin hieman huppelissakin, mutta kävin kuitenki riisuuntumassa korokelavalla miesten kuolatessa ympärillä käsivarren päässä. Oli huumaavan kiihottava kokemus pyöriä siinä musiikintahdissa lopulta täysin alastomana ja ilmiselvästi soittoa pitkitettiin mahdollisimman pitkään, ettei lavalta päässyt pois ennenkuin aivan varmasti oli joka suuntaan esitellyt itseään kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen stripannut Ravintola Kirjassa.
        1970 ja 1980 luvuilla oli monessa ravintolassa, myös joissain tanssiravintoloissa illan aikana kaksi strippausesitystä ja kuten Kirjassa esitykset olivat nonstop tyyliin. Minua oli aina jotenkin kiinnostanut strippaus ja siksi esityksiä tuli myös kunnolla seurattua ja kotona salaa yksin radiomusiikin tahdissa harjoiteltua viettelevää riisuuntumista. Jotenki oli kiihottavaa ajatellakin miesjoukon seuraavan vartaloni paljastumista vähitellen.

        Kirjassa siihen oli kerran mahdollisuus. En muista oliko asiasta etukäteen joku ilmoitus, vai olinko mieskaverini kanssa paikalla sattumalta, mutta illan aikana oli yleisön naisilla mahdollisuus riisuuntua lavalla.
        Ehkä olin hieman huppelissakin, mutta kävin kuitenki riisuuntumassa korokelavalla miesten kuolatessa ympärillä käsivarren päässä. Oli huumaavan kiihottava kokemus pyöriä siinä musiikintahdissa lopulta täysin alastomana ja ilmiselvästi soittoa pitkitettiin mahdollisimman pitkään, ettei lavalta päässyt pois ennenkuin aivan varmasti oli joka suuntaan esitellyt itseään kunnolla.

        Oliko paljon katselijoita riisuutuessasi. Nolottikos jälkeenpäin, mitäs mieskaverisi tuumasi esityksestäsi. Saitko hyvät kiksit ja kostuitko kunnolla. Mistähän se johtuu, että moni nainen unelmoi strippauksesta, mutta harva pääsee kuitenkin sen toteuttamaan.

        Ulospäin kyllä paheksutaan, vaikka mieli tekee riisuuntumaan ja näyttelemään itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko paljon katselijoita riisuutuessasi. Nolottikos jälkeenpäin, mitäs mieskaverisi tuumasi esityksestäsi. Saitko hyvät kiksit ja kostuitko kunnolla. Mistähän se johtuu, että moni nainen unelmoi strippauksesta, mutta harva pääsee kuitenkin sen toteuttamaan.

        Ulospäin kyllä paheksutaan, vaikka mieli tekee riisuuntumaan ja näyttelemään itseään.

        Ravintola Kirja oli sellainen pitkänomainen kapeahko ravintolasali, jossa baaritiski salin puolivälin paikkeilla vasemmalla ja sitä vastapäätä pöytien ja seinustalla olevan pitkän sohvan välissä oli tuo esiintymiskoroke. Olin käynyt ravintolassa pari kertaa aiemminkin ja niillä kerroilla paikalla oli aika paljon miehiä ja kaksi tai kolme pariskuntaa. Nyt kerralla, jolloin strippasin ravintola oli aivan täynnä ja ovellakin oli jonoa. Pääosa miehiä, mutta myös naisia yllättävän paljon. Siitä päätellen jokin ilmoitus varmaan oli illasta ja asiakkaiden strippauksesta ollut. Asiaa en nyt kyllä paremmin muista, enkä sitä oliko kyseessä joku kilpailu, muistin mukaan ei, eikä ainakaan mikään SM-kisa, vaikka illan paras strippari äänestettiinkin ja hän sai esiintyä uudelleen. Minä se en kuitenkaan ollut.
        Riisuunntuessani ja tanssiessani korokkeella ja vähän myös yleisön joukossa sali oli tupaten täynnä. Kyllähän se nolottikin, mutta enemmän kiihotti ja esityksen jälkeen olin aivan kuumana. Esityksissä tosiaan asiaan ikäänkuin kuului, että rintsikat ja pöksyt lensivät kaarena yleisön joukkoon, eikä niitä kyllä minunkaan osalta sen jälkeen näkynyt. Loppuilta oltiin sitten minimekossa ilman liivejä ja pöksyjä. Esityksen jälkeen pöytään istuuduttuani mieskaverini tunnusteli heti pimppiäni ja sanoi, ettei se ole koskaan noin märkänä vielä ollut.
        Mieskaverini oli innoissaan esityksestäni, mutta jälkikäteen löytyi myös mustiksen vikaa, joka harmitti.

        Tuohon en osaa ottaa kantaa miksi monet naiset haaveilevat strippauksesta, mutta eivät sitä toteuta. Ehkä kynnys on kuitenkin liian korkea, eikä mahdollisuuksiakaan niin paljon ole. Nythän ollaan taas menossa niin puritaaniseen suuntaan.


    • Missä saisi katsella häntä saisiko myös kosketella ja varmasti tekisi myös mieli panna ja siementä esityksen jälkeen olisin hyvin kiinnostunut. Ottakaa yhteyttä

    • Meillä myös tykätään. Vaimo vilauttelee ja minä tarkkailen yleisön ilmeitä.Parhaita juttuja ovat sellaiset vahinko näytöt. Vaimo kumartuu poimimaan jotain ja ei ole pikkareita alla. Tai tuuli nostaa helmoja paljastaen kaiken sieltä alta.

      Kaikessa on riskinsä. Olimme automatkalla etelässä ja pysähdyimme kuvaamaan hedelmä istutuksia. Vaimo oli laittanut hameen takaa vyön alle . Edestä kaikki normaalista mutta takaa paljaat pakarat paistoi. Ajatus oli lähtiessä vilauttaa päivänpiristettä kauempana ahkeroivia hedelmänpoimijoille. Vaimo käänsi heille selkänsä kumartuen solminaan kengän nauhoja. Tien varren pensaikosta kahahti kaksi laitonta maahanmuuttajaa. Heidän läsnäoloaan emme olleet huomanneet. Toinen kaivoi seteleitä taskuista toisen avatessa housujensa vyötä. Sain änkytettyä jotain kun vaimoni totesi että annetaan niille. Vaimo ei kyllä pahjon ehtinyt kun ensimmäinen otti. Musta aisa syöksyy valkoisten pakaroiden uumeniin. Minulla käsissä nippu pieniä euron seteleitä kasvoi. Mamut oli ilmeisesti jätetty pruohikkoon odottamaan kyytiä seuraavaan pisteeseen. Vaimo piteli penkistä kiinni ähki ja yritti työntää sastaan. Miehet tutustuivat euroopan parempaan puoliskoon. Kun kauempana olevat hedelmänpoimijat rupesivat liikahtelemaan tuli meillekin kiire saada auto liikenteeseen.

      • Anonyymi

        meillä myös tyttöystävä tai nais ystävä 48v tykkää vilautella vahingossa hameen kanssa ilman pikkuhousuja, yleensä ruotsinristeilyllä on ollut muutaman kerran miehillä aikamoiset ilmeet kun on paljas pillu vilahtanut. se on kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä myös tyttöystävä tai nais ystävä 48v tykkää vilautella vahingossa hameen kanssa ilman pikkuhousuja, yleensä ruotsinristeilyllä on ollut muutaman kerran miehillä aikamoiset ilmeet kun on paljas pillu vilahtanut. se on kivaa.

        Taitaa olla aika yleistä. Olimme marraskuussa siljan botskilla ruotsinmatkalla. Huomio oli jo aiemmin illalla kiinnittynyt yhteen hyvännäköiseen, varmaan viidenkympin paikkeilla, tai vähän alle olevaan rouvaan, jolla tyylikkäiden säärien verhona verkkosukat ja mekkokin oli mukavan lyhyt, reilusti polven yläpuolella. Illalla istuimme ravintolasalissa odotellen showesitystä ja tuo rouva miehensä kanssa tuli istumaan yläpuolellemme samalle käytäväriville, mutta me olimme kaiteen vieressä ja he ujuttautuivat lavaan nähden lähes taaksemme pienen pöydän ääreen korokkeelle, jotta lavalle oli näköala.. Siinä rouvan ahtautuessa istumaan pienen pöydän ääreen kohosi mekonhelma paljastaen ensin sukanreunat ja sitten selvästi paljaan pillun.

        Paikaltani oli hieman alempaa hyvä näköala, istuinhan sivuttain ja sain katsella näitä maisemia pidemmän aikaa. Rouva joutui usein siirtämään jalkojaan ohikulkijoiden ja tarjoilijan vuoksi ja aina jalat raottuivat välillä oikein kunnolla ja paljastui mitä ihanin näkymä jalkovälistä. Vaikka rouva veti hameenhelmaa välillä alemmas, ei se minun katselusuunnasta peittänyt mitään. Esiintymislavan suunnalta osui myös valo sopivasti ja siinä sai nauttia. Myöhemmin pariskunta istuskei baarijakkaroilla pianonsoittoa kuunnellen ja siinäkin sukkien reuna ja sukkanauhaliivit näkyivät toisinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla aika yleistä. Olimme marraskuussa siljan botskilla ruotsinmatkalla. Huomio oli jo aiemmin illalla kiinnittynyt yhteen hyvännäköiseen, varmaan viidenkympin paikkeilla, tai vähän alle olevaan rouvaan, jolla tyylikkäiden säärien verhona verkkosukat ja mekkokin oli mukavan lyhyt, reilusti polven yläpuolella. Illalla istuimme ravintolasalissa odotellen showesitystä ja tuo rouva miehensä kanssa tuli istumaan yläpuolellemme samalle käytäväriville, mutta me olimme kaiteen vieressä ja he ujuttautuivat lavaan nähden lähes taaksemme pienen pöydän ääreen korokkeelle, jotta lavalle oli näköala.. Siinä rouvan ahtautuessa istumaan pienen pöydän ääreen kohosi mekonhelma paljastaen ensin sukanreunat ja sitten selvästi paljaan pillun.

        Paikaltani oli hieman alempaa hyvä näköala, istuinhan sivuttain ja sain katsella näitä maisemia pidemmän aikaa. Rouva joutui usein siirtämään jalkojaan ohikulkijoiden ja tarjoilijan vuoksi ja aina jalat raottuivat välillä oikein kunnolla ja paljastui mitä ihanin näkymä jalkovälistä. Vaikka rouva veti hameenhelmaa välillä alemmas, ei se minun katselusuunnasta peittänyt mitään. Esiintymislavan suunnalta osui myös valo sopivasti ja siinä sai nauttia. Myöhemmin pariskunta istuskei baarijakkaroilla pianonsoittoa kuunnellen ja siinäkin sukkien reuna ja sukkanauhaliivit näkyivät toisinaan.

        Kyllä tämä pöksyttömyys ja liivittömyys taitaa naisilla olla varsinkin ruotsinlaivoilla ja lomareissuilla etelässä aika yleistä. Muutama vuosi sitten Aurinkomatkojen reissulla Inglesissä oli tervetulo- ja infotilaisuus Kuparipannussa. Samasta hotellista edellämme kuparipannuun käveli pariskunta ja sisällä menimme vaimoni kanssa istumaan samaan pöytään tämän meitä muutaman vuoden nuoremman pariskunnan kanssa. Rouva oli kurvikas hoikka ja yllä kivannäköinen ohut kesämekko. No lämmihän oli. Infon ja alkucoktailin jälkeen alkoi myös tanssit. Olen vaimoni kanssa innokkaita tanssimaan ja tanssimme mielellämme myös vieraiden kanssa. Olin jo huomannut heti, ettei tällä pöydässä vieressäni istuvalla rouvalla ole rintaliivejä. Nännit työntyivät hyvin esiin. Tanssimme myös yhdessä aika monta kipaletta ja oli kiva nähdä ja tuntea pystyjen tissien heilahtelu tanssiessamme.

        Vaimoni sanoi tanssiessamme epäilevänsä, ettei toisella rouvalla ole pöksyjäkään mekon alla ja nauroi vielä, että otapa siitä selvää.

        Hitaita tanssiessamme sain vaivihkaa vietyä kättäni tämän rouvan uumalle ja lantiolle, eikä tosiaan pöksyjä tuntunut. Useamman kipaleen tanssittuamme rouva sanoi huomanneensa tunnusteluni ja kertoi, ettei hänellä tosiaankaan ole liivejä, tai pöksyjä yllään, eikä koko matkalla mukana. Hän kertoi jo monen vuoden aikana miehensä yllytyksestä lomamatkoilla jättävänsä alusasut kokonaan kotiin. Kyselin vielä onko bikineitäkään mukana, johon rouva naureskellen vastasi, että mihinkäs niitä Inglesissä tarvitaan. Hitailla kappaleilla ujutin toisen käteni vaivihkaa edestä rouvan mekon helman alle ja tunnustelin kosteaa karvatonta pimppiä. Tähän rouva silmiin katsoen sanoi, että halusit vielä varmistaa.
        Asiahan ei johtanut enempään, kuin mitä tanssiessa tapahtui. Rouva kyllä osasi tulla aika liki tanssimaan.

        No tämä pieni episodi, mutta kesäisin lavatansseissa ja ruotsinlaivoilla varsinkin tapaa toisinaan myös liivittömiä ja pöksyttömiä naisia. Ihan mukava asia. Vapaus on mukavaa. Varmasti tuo alusasuttomuus on jonkinlainen strippauksen korvike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä pöksyttömyys ja liivittömyys taitaa naisilla olla varsinkin ruotsinlaivoilla ja lomareissuilla etelässä aika yleistä. Muutama vuosi sitten Aurinkomatkojen reissulla Inglesissä oli tervetulo- ja infotilaisuus Kuparipannussa. Samasta hotellista edellämme kuparipannuun käveli pariskunta ja sisällä menimme vaimoni kanssa istumaan samaan pöytään tämän meitä muutaman vuoden nuoremman pariskunnan kanssa. Rouva oli kurvikas hoikka ja yllä kivannäköinen ohut kesämekko. No lämmihän oli. Infon ja alkucoktailin jälkeen alkoi myös tanssit. Olen vaimoni kanssa innokkaita tanssimaan ja tanssimme mielellämme myös vieraiden kanssa. Olin jo huomannut heti, ettei tällä pöydässä vieressäni istuvalla rouvalla ole rintaliivejä. Nännit työntyivät hyvin esiin. Tanssimme myös yhdessä aika monta kipaletta ja oli kiva nähdä ja tuntea pystyjen tissien heilahtelu tanssiessamme.

        Vaimoni sanoi tanssiessamme epäilevänsä, ettei toisella rouvalla ole pöksyjäkään mekon alla ja nauroi vielä, että otapa siitä selvää.

        Hitaita tanssiessamme sain vaivihkaa vietyä kättäni tämän rouvan uumalle ja lantiolle, eikä tosiaan pöksyjä tuntunut. Useamman kipaleen tanssittuamme rouva sanoi huomanneensa tunnusteluni ja kertoi, ettei hänellä tosiaankaan ole liivejä, tai pöksyjä yllään, eikä koko matkalla mukana. Hän kertoi jo monen vuoden aikana miehensä yllytyksestä lomamatkoilla jättävänsä alusasut kokonaan kotiin. Kyselin vielä onko bikineitäkään mukana, johon rouva naureskellen vastasi, että mihinkäs niitä Inglesissä tarvitaan. Hitailla kappaleilla ujutin toisen käteni vaivihkaa edestä rouvan mekon helman alle ja tunnustelin kosteaa karvatonta pimppiä. Tähän rouva silmiin katsoen sanoi, että halusit vielä varmistaa.
        Asiahan ei johtanut enempään, kuin mitä tanssiessa tapahtui. Rouva kyllä osasi tulla aika liki tanssimaan.

        No tämä pieni episodi, mutta kesäisin lavatansseissa ja ruotsinlaivoilla varsinkin tapaa toisinaan myös liivittömiä ja pöksyttömiä naisia. Ihan mukava asia. Vapaus on mukavaa. Varmasti tuo alusasuttomuus on jonkinlainen strippauksen korvike.

        Kivasti kirjoitettu tarina. Minäkin olen vaimon usein houkutellut julkisille paikoille lyhyessä kesämekossa ilman pikkuhousuja. Vaimo on estelevinään, mutta tykkää kuitenkin, ja varsinkin tykkää, hieman kiihottuukin, jos sattuu sopivasti luontevia "vahinkoja". Kerran kesäiltana kotiin tullessamme vastaan tuli puolituttu naapurin mies, jolla oli valtava susikoira. Pysähdyttiin juttelemaan, jolloin koira äkkiarvaamatta työnsi kuononsa vaimon mekon helman alle suoraan sinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kirjoitettu tarina. Minäkin olen vaimon usein houkutellut julkisille paikoille lyhyessä kesämekossa ilman pikkuhousuja. Vaimo on estelevinään, mutta tykkää kuitenkin, ja varsinkin tykkää, hieman kiihottuukin, jos sattuu sopivasti luontevia "vahinkoja". Kerran kesäiltana kotiin tullessamme vastaan tuli puolituttu naapurin mies, jolla oli valtava susikoira. Pysähdyttiin juttelemaan, jolloin koira äkkiarvaamatta työnsi kuononsa vaimon mekon helman alle suoraan sinne.

        Jäikö tapaus vain koiran kerta nuuhkaisuksi vai syntyikö jotain syvällisempää?


    • Minäkin haluan strippata naisillekin!

    • Anonyymi

      Olen stripannut vedonlyönnin hävittyäni katselijaporukalle leirintäalueella. Paikkaa, aikaa, enkä vedonlyönnin syytä en paljasta, ettei tule tunnistetuksi. Olin kuitenkin pienen tuttavaporukan joukossa ja viiniä oli myös maisteltu. Siinä yhdestä asiasta tuli kina ja olin omasta kannastani mielestäni täysin varma ja varmaan minua sitten myös vedätettiin ja vedon kohteeksi tuli kohdallani strippaaminen siinä asuntovaunun sivulla.

      Aioin kyllä mennä puihin huomatessani todistetusti hävinneeni, mutta mikään ei auttanut. Niin kauan minua pilkattiin, että olenko sanani syöjä, että jouduin esiintymään.
      Vaunun omistaja laittoi cd levyltä jonkun kipaleen hiljalleen soimaan ja vaatteet vähenivät. Tanssia piti niin kauan, kuin kipale kesti. Rintsikoiden ja pöksyjen kohdalla yritin lyödä leikiksi, mutta silloin yksi rouva sanoi, että minä aikailen ja yhteisellä päätöksellä kipale alkoi uudelleen vastustuksistani huolimatta ja enää oli jäljellä vain nuo kaksi hepenettä. Yritin hidastella, mutta kun kuulin, että kipale voidaan kyllä aloittaa taas alusta sain vauhtia ja riisuin hitaasti toisten kannustaessa ensin rintsikat ja sitten pöksyt.

      Miehet löivät käsillä tahtia siinä pyöriessäni alastomana ja musiikkikappale tuntui kestävän ikuisesti. Koskaan aiemmin en ollut ripannut. Esityksen aikana ja myös pitkään jälkeenpäin olin mahdottoman kiihottunut. Jos porukan miehet olisivat päättäneet naida minua olisin siinä tilassa varmasti suostunut siihen. Onneksi niin ei kuitenkaan käynyt.

    • Anonyymi

      Olen stripannut vedonlyönnin hävittyäni katselijaporukalle leirintäalueella. Paikkaa, aikaa, enkä vedonlyönnin syytä en paljasta, ettei tule tunnistetuksi. Olin kuitenkin pienen tuttavaporukan joukossa ja viiniä oli myös maisteltu. Siinä yhdestä asiasta tuli kina ja olin omasta kannastani mielestäni täysin varma ja varmaan minua sitten myös vedätettiin ja vedon kohteeksi tuli kohdallani strippaaminen siinä asuntovaunun sivulla.

      Aioin kyllä mennä puihin huomatessani todistetusti hävinneeni, mutta mikään ei auttanut. Niin kauan minua pilkattiin, että olenko sanani syöjä, että jouduin esiintymään.
      Vaunun omistaja laittoi cd levyltä jonkun kipaleen hiljalleen soimaan ja vaatteet vähenivät. Tanssia piti niin kauan, kuin kipale kesti. Rintsikoiden ja pöksyjen kohdalla yritin lyödä leikiksi, mutta silloin yksi rouva sanoi, että minä aikailen ja yhteisellä päätöksellä kipale alkoi uudelleen vastustuksistani huolimatta ja enää oli jäljellä vain nuo kaksi hepenettä. Yritin hidastella, mutta kun kuulin, että kipale voidaan kyllä aloittaa taas alusta sain vauhtia ja riisuin hitaasti toisten kannustaessa ensin rintsikat ja sitten pöksyt.

      Miehet löivät käsillä tahtia siinä pyöriessäni alastomana ja musiikkikappale tuntui kestävän ikuisesti. Koskaan aiemmin en ollut ripannut. Esityksen aikana ja myös pitkään jälkeenpäin olin mahdottoman kiihottunut. Jos porukan miehet olisivat päättäneet naida minua olisin siinä tilassa varmasti suostunut siihen. Onneksi niin ei kuitenkaan käynyt.

    • Anonyymi

      Kyllä se jokin vietti naisilla on strippaukseen ja vilautteluun. Tämä on tullut huomattua useamman kerran myös oman vainon kanssa. Viimeksi Tampereen kylpylässä joulun alla pukuhuonetiloissa, jossa on muutama ovella suljettava pukeutumiskoppi ja sitten käytävillä näitä lukollisia pystykaappeja. Silmiin ei osunut yhtään vapaata pukeutumiskoppia ja siinä yhdeltä käytäväosalta otettiin vierekkäiset pystykaapit. Kylpytakit kappiin ja pyyhe ja uikkarit mukaan ja sauna- ja pesuosastoille.
      Huomasin siinä vaimon riisuvan varsin rauhassa ja reilusti vaikka pukutiloissa oli porukkaa, pyyhe sentään tuli kiedotuksi vartalon ympärille kävellessämme pesutiloja kohti.
      Kylpylälillumisten jälkeen olin jo tullut miesten pesutiloista pukukaapille ja siinä oli samalla käytäväosalla useampi mies pukeutumassa ja pääkäytävilläkin liikkui porukkaa, kun vaimo ilmestyi naisten pesutilojen ovelta pyyhkeeseen kietoutuneena bikinit roikkuen kädessään. Pyyhe oli tosin kiedottu vain hiusten ympärille turbaaniksi tarjoten siten omasta mielestänikin upeat näköalat. Kyllä siinä toisillakin ukoilla jäi pukeutuminen vaiheeseen heidän ihaillessa vaimon paljaita muotoja.

      Kaapilla vaimo ei pitänyt mitään kiirettä kuivatellessaan vartaloaan ennen kuin kietoutui kylpytakkiin ja selväksi katselijoille jäi, ettei kylpytakin alle tullut edes pöksyjä, eihän niitä ollut kylpyosastolla mukanakaan.

      Seuraillessani tilannetta jo lievästi kangistuneenakin, huomasin vaimon nauttivan saamastaan huomiosta. Ei siinä mitään, tämä on mielestäni ihan ok ja jos nainenkin saa jotain nautintoa saamastaan huomiosta, niin sehän on vain hyvä asia.

    • Anonyymi

      Kyllä se jokin vietti naisilla on strippaukseen ja vilautteluun. Tämä on tullut huomattua useamman kerran myös oman vainon kanssa. Viimeksi Tampereen kylpylässä joulun alla pukuhuonetiloissa, jossa on muutama ovella suljettava pukeutumiskoppi ja sitten käytävillä näitä lukollisia pystykaappeja. Silmiin ei osunut yhtään vapaata pukeutumiskoppia ja siinä yhdeltä käytäväosalta otettiin vierekkäiset pystykaapit. Kylpytakit kappiin ja pyyhe ja uikkarit mukaan ja sauna- ja pesuosastoille.
      Huomasin siinä vaimon riisuvan varsin rauhassa ja reilusti vaikka pukutiloissa oli porukkaa, pyyhe sentään tuli kiedotuksi vartalon ympärille kävellessämme pesutiloja kohti.
      Kylpylälillumisten jälkeen olin jo tullut miesten pesutiloista pukukaapille ja siinä oli samalla käytäväosalla useampi mies pukeutumassa ja pääkäytävilläkin liikkui porukkaa, kun vaimo ilmestyi naisten pesutilojen ovelta pyyhkeeseen kietoutuneena bikinit roikkuen kädessään. Pyyhe oli tosin kiedottu vain hiusten ympärille turbaaniksi tarjoten siten omasta mielestänikin upeat näköalat. Kyllä siinä toisillakin ukoilla jäi pukeutuminen vaiheeseen heidän ihaillessa vaimon paljaita muotoja.

      Kaapilla vaimo ei pitänyt mitään kiirettä kuivatellessaan vartaloaan ennen kuin kietoutui kylpytakkiin ja selväksi katselijoille jäi, ettei kylpytakin alle tullut edes pöksyjä, eihän niitä ollut kylpyosastolla mukanakaan.

      Seuraillessani tilannetta jo lievästi kangistuneenakin, huomasin vaimon nauttivan saamastaan huomiosta. Ei siinä mitään, tämä on mielestäni ihan ok ja jos nainenkin saa jotain nautintoa saamastaan huomiosta, niin sehän on vain hyvä asia.

      • Anonyymi

        Samaa olen huomannut kylpylöissä. Kyllä naiset vilauttelevat siellä mielellään, "puoli vahingossa" ja mikäs sen mukavampaa. Sais vaan olla yleisempää.


    • Anonyymi

      Rouva on leikkipuheissa usein puhunut strippaamisesta ja vähitellen siitä on tullut jo jonkinlainen haavekin. Tilaisuuttahan sellaiseen ei niin vain ole, eikä helposti tule. Keväällä olimme porukkareissussa Berliinissä. Jo ekana iltana selvisi, että kaksi selvästikin keskenään tuttavapariskuntaa aikoi illalla lähteä tutustumaan Berliinin paheelliseen yöelämään ja ehkä huomasivat mielenkiintomme illastaessamme samassa pöydässä, vai ehdottivatko vain kohteliaisuuttaan. Pyysivät kuitenkin mukaan.

      En edes innostunut asiasta, mutta rouvat tuntuivat heti viihtyvän porukassa ja liikenteeseen lähdettiin yhdessä. Alkoi kierros erilaisilla klubeilla, nähtävää riitti ja lopulta päädyttiin strippiklubille, jossa asiakkaat toimivatkin tanssijoina.
      Pohjia oli otettu ja lisää otettiin ja rouvienkin puheet kääntyivät aika rohkeiksi ja lopulta kaikki kolme rouvaa keikkui vuorollaan lavalla vähentäen vaatteitaan. Oma rouva kyllä epäröi kun vuoro tuli, mutta kuiskasin, että nyt on tilaisuus toteuttaa haave ja muidenkin yllyttäessä hän nousi lavalle.

      Vaatteet väheni ja katsojalauma kannusti villinä musiikin pauhatessa taustalla. Yllätyin kyllä vaimon esiintymistaidoista ja arvelen hänen harjoitelleen salaa kotona peilin edessä riisuuntumista. Esitys oli seksikäs, eikä puhettakaan ollut, että jotain jäisi riisumatta, vaikka toinen aiemmin tanssineista rouvista oli jättänyt rintsikat ja pöksyt jalkaan ja toinen pöksyt.

      Katsojat taputtivat rytmikkäästi esiintymiskorokkeen ympärillä ja vaativat rintsikoiden poistoa ja vaimon ylväät pystyt tissit vapautuivat heilahtelemaan nännien paisuessa pystyyn ja lopulta oli pöksyjen vuoro ja vaikka hän tuntui epäröivän siirtyi kädet pöksyjen uumalle ja vähitellen ne liukuivat alas reisille, polviin ja kokonaan pois lentäen kaaressa rintsikoiden perään yleisön joukkoon. Näky oli mielestäni upea. Alaston vaimoni pyörimässä estottomana ja kiihkeänä kohdevaloissa esiintymislavalla katsojien kannustaessa. Rinnat pompahtelivat liikkeiden tahdissa ja tumma paljaiden häpyhuulien yläpuolella oleva karvakolmio ohjasi katseet nuolen omaisesti jalkojen väliin, eikä vaimo enää peitellyt, eikä arkaillut. En ollut ainoa joka kuolasi esityksen perään.

      Tästä illasta aukesi hyvä ystävyys kolmen pariskunnan kesken ja uusi humputtelumatkakin on jo suunnitteilla seuraavaksi Hampuriin ja rouvat ovat ilmaisseet, että taas on suunitteilla jotain villiä.

      • Anonyymi

        Siinä on moraalittomat hutsut olleet kiimoissaan paljastelemassa tavaraansa ventovieraille ja uusia moraalittomuuksia vielä suunnitellaan. Voi aikoja voi tapoja, eikö ne kotirippailut riittäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on moraalittomat hutsut olleet kiimoissaan paljastelemassa tavaraansa ventovieraille ja uusia moraalittomuuksia vielä suunnitellaan. Voi aikoja voi tapoja, eikö ne kotirippailut riittäisi?

        .... paheksuu moraalinvartija joka kuiteskin käy täällä kuolaamassa ja runkkaamassa.
        Jos jotkut osaa nauttia elämästä ja tykkäävät paljastella, niin se ei sulle kuulu. Olis ollut kiva kuulla tuo rouvan kertomana, mitkä oli tunnealat ja tuntemukset ennen lavalle nousua, esiintymisen aikana ja sen jälkeen, elikkäs miten hävetti, nolotti ja miten kiima nousi ja miltä tuntui paljastaa tissit ja pillu muiten katselijoiden ja varsinkin teidän oman seurueen, eli matkakumppaneiden katseltavaksi ja arvioitavaksi ja miltä tuntui seuraavina päivinä.


    • Anonyymi

      Kiimahan se naisen saa strippailemaan ja liikkumaan yleisillä paikoilla vähäpukeisena, so liiveittä ja pöksyittä. Sopiva kiihotus lisää panohaluja ja antaa paremmat orkut.

    • Anonyymi

      Strippaus on aina ollut fantasiani. Olisipa nykyäänkin paikkoja missä sitä voisi toteuttaa, niin ettei tule tunnistetuksi ja leimatuksi. Voin vain kuvitella miten kiihottavaa on riisuntua vaate vaatteelta katselijoiden silmien edessä ja jatkaa tanssia täysin alastomana kiihottuneena ja häpeästä punaisena.

      • Anonyymi

        Mun luo vois joku nainen tulla strippaamaan kyll


      • Anonyymi

        Onhan näitä seksiklubeja ja osassa seksivälinekaupoista on säännöllisen epäsäännöllisesti strippausta. Voisit mennä johonkin niistä kokeilemaan onko se sitä mistä haaveilet. Kaipaa varmasti kuitenkin ensin harjoittelua. Helppoa ei seksikäs riisuuntuminen ole. Onnea yritykselle.


    • Kiinnostaa 😍

    • Anonyymi

      Olen harrastanut tankotanssia useamman vuoden. Kotona on tanko, mutta parempi paikka on yhdellä salilla, jossa myöhemmin iltaisin saa olla harjoittelemassa aivan yksin. Sisään pääsee avaintagilla silloin kun henkilökuntaa ei ole paikalla.

      Tankotanssistrippaus on toisinaan pyörinyt mielessä ja kotonakin olin sitä yksin kokeillut, mutta kerran ollessani salilla yksin ilta kymmenen jälkeen harjoittelemassa innostuin kokeilemaan tangolla isojen peilien edessä riisuuntumista mukavan kiihottavan musiikin tahdissa. Vähitellen riisuunnuin kokonaan ja jatkoin tanssia kokeillen tangolla erilaisia asentoja, joita pystyin peileistä seuraamaan. Vaikka olin yksin kiihotuin omasta esityksestäni melkoisesti.

      Parin päivän kuluttua salin ylläpitäjä pyysi minua salilla käydessäni toimistoonsa ja kysyi enkö ollut huomannut ovessa ja salin ilmoitustaululla olevia tiedotteita siitä, että ilkivallan vuoksi salilla käynnistyy aina silloin kun henkilökuntaa ei ole paikalla valvontakamerat pyörimään kaikissa muissa paitsi pukeentumis- ja pesutiloissa.
      Kerroin, etten ollut asiasta tietoinen. En ollut huomannut kyseisiä tiedotteita lainkaan.

      Arvasin heti että riisuuntumistanssini olikin mennyt nauhalle. Omistaja antoi minulle muistitikun, johon sanoi taltioineensa esitykseni ja kertoi poistaneensa nauhan tietokoneelta, eikä sitä ollut hänen mukaansa muu henkilökunta nähnyt. Hän kertoi kyllä itse katsoneensa nauhan läpi ja piti esitystäni kauniina. Hän sanoi, että asia jää meidän väliseksi ja jo unohtaneensa asian, mutta halusi varoittaa minua vastaisen varalle. Mitenkään asiaton hän ei ollut.

      Olin nolona ja salillakin kehtasin käydä harjoittelemassa vasta pitkän ajan jälkeen. Kotona oli heti pakko katsoa mitä muistitikulla esityksestäni näkyi ja näkyihän sieltä paljon ja ihan liikaa. Salissa on hyvä valaistus ja kamera on kuvannut yläviistosta sivulta.
      Olen nyt sitten stripannut tangolla kameralle ja yhdelle katsojalle. Jääköön siihen. Menihän tytöltä strippaustanssijan kuvitelmat kerralla, mutta yksi kokemus elämässä lisää, vaikkakin nolostuttava ja nokka kohti aurinkoa.

      • Anonyymi

        Moi
        Pääsiskö yleisöksi kotiisi. Voisin kuvata sen.


      • Anonyymi

        Suotta nolostuit. Tuohan olisi ollut upeaa päästä näkemään. Hampurissa on swingers klubeja, joissa on tankotanssiin mahdollisuus. Siellä asiakkaat saavat vapaasti tanssia ja riisuuntua tanssin aikana musiikin tahdissa. Katsojia on yleensä paljon ja suosionosoitukset melkoisia. Menepä kokeilemaan, olethan jo harjoitellut.


    • Anonyymi

      Suhteemme alkuvaiheessa vaimo ajeli aina bikinirajat ja lyhensi karvoituksensa lähtiessämme uimaan, saunomaan tai jonnekin missä paljas pinta saattoi vilahtaa. Minä aina ihastelin paljaita häpyhuulia. En vielä ymmärtänyt että vaimo ei halunnut pitää vaatteita vaan esitellä sulojaan. Aika nopeasti se minulle selvisi ja pidän siitä. Ajanoloon vaimo laiskistui ja ajoi vain bikinirajansa. Huomautin siitä ja vaimo ymmärsi väärin luultavasti tahallaan. Hän ymmärsi etten tykkää karvoituksen lyhentämisestä. Meni useampi vuosi ja karvoitus rehotti bikinirajoja lukuunottamatta. Hän ei halunnut ymmärtänyt vaikka kuinka sanoin lyhyen olevan parempi. Sitten hän meni yhdelle harrastusreissulle. Hän tuli lähtöiltana kylppäristä bikinirajat todella ajeltuna. Karvoja oli vain kapealla kaistaleella ja karvoitus ihan lyhyeksi leikattuna, häpyhuulet aivan karvattomina. Vaimo näki katseeni.
      -Ajoin melkein kaiken pois vaikka et siitä tykkääkään. Kukaan ei kuitenkaan käytä uikkaria ja aika paljon tulee oltua alasti. Itsellä on varmempi olo huoliteltuna kun kaikki katsoo. Miltä näyttää?
      -Vai en tykkää? Tätä minä olen halunnutkin. Haluan muiden miesten näkevän paljaan pillusi. Haluan heidän näkevän mitä on tarjolla. Haluan heidän tahtovan nuolla ja nussia sitä. Haluan heidän syövän sinut katseillaan.
      Siitä lähtien karvoitus on pysynyt lyhyenä ja vaimo nauttinut huomiosta ja pitänyt omia esityksiään.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe