Valioliiga 27.2.

tiedättekyllä

Liverpool-Watford. Poolin puolustus pitää, mutta hyökkääjät ovat olleet tehottomia, joten allekirjoittanut ei odota mitään maalijuhlia. Alle 2.5 maalia tuntuu parhaalta haulta kahdenpuolen kertsillä. Tasapelin kerroin on 6.20, mikä tuntuu kokeilemisen arvoiselta. Saako Mane vihdoinkin pallon sisään?

Chelsea-Tottenham. Kuka pelaa Chelsean maalissa? Kepa nöyryytti Sarria viittaamalla kintaalla vaihtokäskylle. Sarrin pitäisi oikeastaan istuttaa Kepa penkille tämän pelin ajaksi, mutta kun kyseessä on ökykallis maalivahti, niin kaipa Sarrin on vain nieltävä arvovaltatappionsa. Chelseassa ei tällä hetkellä taida olla kovin hyvä yhteishenki, joten käykö Spurssit hakemassa vieraspisteet?

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumiukko on betsausmielessä kiinnostunut putoamiskamppailusta eli Southampton - Fulham.

Fulhamille kelpaa vain voitto, sillä putoamisviivaan on eroa jo kahdeksan pistettä ja maaliskuussa vastaan tulee otteluita vain top-6 joukkueita vastaan. Southampton istuu pisteen putoamisviivan alapuolella ja heilläkin melkoisen vaikea loppukalenteri, joten tasapeli ei käy. Kummatkin lähtevät siis hakemaan täyttä pistepottia peruuttelun sijaan. Saints on tietysti oikeutetusti suosikki. Hasenhuttel on tuonut Southamptoniin Leipzigistä tutun hyökkäysvoittoisen pelikirjansa ja se on toiminut hyvin, vaikka voittoja ei ole juuri tullutkaan epäonnen takia. Lumiukko aikoo betsata home win over 2,50 (3,10 kertoimella). Myös Saintsin kotivoitto (2,00) tai yli 2,5 maalia (1,95) yksittäin käyvät lapuille hei!

• tiedättekyllä

Mane scorasi et sillei hei. Pitäisi joskus laskea, kuinka monta Mane on tehnyt kotona ja kuinka monta vieraissa. Tuntuu, että nykyään hän osuu vain kotikentällä, kjäh kjäh. Tilanne tällä hetkellä 2-0, joten haut eivät näytä osuvan.

• Panomies2345

Shitty nyhjäämässä tasuria, vaikka tuskinpa se loppuun asti kestää. Toki West Hamin maali voisi olla aikamoinen shokki. West Ham on kykeneväinen joukkue hyökkäyksen osalta ja Cityn turhautumisen kasvaessa voisi West Ham iskeä ottelun avausmaalin. Pitääpä kokeilla pienellä käsikopelolla. Pelin ensimmäinen maali: West Ham (8,00)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe