Painikaverin jöpötys

Makke30

En tiedä miten suhtautua, olemme muutamana kertana harjoitelleet hänen luonaan ja joka kerta olen tuntenut kovan kalun kun hän ottaa otteen tai saa minut painettuaa allensa.
Hän on mua taitavampi ja pyörittää matolla miten haluaa, usen siten että hänelle tulee vapaa pääsy 'sinne', siinä sitten ollaan hetki solmussa tai lukossa kun kaverin kalu sykkii suoraan reikää, ei siis mitään pakaran hinkaamista vaan suoraan aukolle työntöä, onneksi on ollu puvut päällä.
Edellisellä kerralla alkoi minullakin jöpöttää, hävetti ihan hirveesti ja kaveri tietys työnsi käden haaraan ja käänsi minut mahalleen painautuen taas sinne. Olin paniikissa, nyt se luuli että nautin siitä ja se alkoi painamaan aika estotta sinne, hetken hierottuaan kaluni oli kovana ja tunsin laukeavani, trikoot ei ollukkaan enää kunnolla joten sinne matolle meni kaikki. Kaveri huomasi tämän ja kiihdytti tahtia kunnes sykkiminen loppui eikä sen kalu ollut enää kova. Hävetti ja häippäsin heti paikalta pois ja sinne jäi spermat matolle. Kotona tajusin että olis kannattanu ottaa trikoot pois, ne oli suttuset kahdesta kohtaa ja samoin farkut pepun puoleta vieraan miehen spermassa, onneksi ei kuitenkaan omassa pepussa.
Nyt en enää tiedä kehtaanko mennä salille, kaveri käy samalla salilla ja siellä tutustuttiin.

8

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotakuinkin

Yksinkertaisesti kannattaa jutella asiasta kaverille, vaikka se onkin noloa. En voi sanoa sinun puolestasi, mutta vaikuttaa että nauteit tilanteesta jonkin verran, joten mielestäni kannattaa tutkia asiaa, siinä ei ole mitään väärää.

• Kannattaa käydä ehdottomasti. Olen itse myös ollut samassa tilanteessa. Joskus myös kaverin luona saunan jälkeen.
      Hassua miten kaveri ei voi ehdottaa mitään mutta painiin on aina viemässä. Vaikka lopputulos on aivan sama.

• SiinäNeuvoOiva

Painikaa alasti.

• Hyvät-ottelut

Tuo on hyvä neuvo.
        Häviäjä alistuu voittajan tahtoon.

• Niin painittiinkin.

• Pjjkll

Omassa nuoruudessa oltiin kaverin kanssa huvipuistossa laitteessa jossa istuttiin melkein kiinni toisissa. Itsellä alkoi hieman jöpöttää ja hän tunsi sen. Hän painautui tiukasti syliini. Jonkin aikaa kului eikä kumpikaan sanonut asiasta mitään mut hakeuduttiin toistemme lähelle jolloin himot alkoi jyllätä. Kerran oltiin yötä mökillä kaveriporukalla ja hieman alkoholia otettiin niin tilanne laukesi. Jäätiin saunatiloihin kahdestaan eikä sanottu mitään katseltiin toisia hetki ja painauduttiin kiinni suutelemaan. Kuusysissä otettiin sitten suihin. Siitä alkoi seksisuhteemme josta muut kaverit ei koskaan saaneet mitään tietää. Ehkä he joskus epäili jotain kun ei oltu niin puutteessa kuin he.

Jos mitään seksuaalista himoa ja halua ei olisi ei jöpötyksiä tapahtuisi. Ei siinä hävettävää ole vaan yhdessä teitte esileikkejä. Itse ottaisin asian hänen kanssa jotenkin esille jos tunnet että haluat kunnolla sekstailla.

• NaisetNeHuorat

Painijat ja pesäpalloilijat ovat homoja kaikki. Ja sulkapallonpelaajat kans.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe