Painikaverin jöpötys

Makke30

En tiedä miten suhtautua, olemme muutamana kertana harjoitelleet hänen luonaan ja joka kerta olen tuntenut kovan kalun kun hän ottaa otteen tai saa minut painettuaa allensa.
Hän on mua taitavampi ja pyörittää matolla miten haluaa, usen siten että hänelle tulee vapaa pääsy 'sinne', siinä sitten ollaan hetki solmussa tai lukossa kun kaverin kalu sykkii suoraan reikää, ei siis mitään pakaran hinkaamista vaan suoraan aukolle työntöä, onneksi on ollu puvut päällä.
Edellisellä kerralla alkoi minullakin jöpöttää, hävetti ihan hirveesti ja kaveri tietys työnsi käden haaraan ja käänsi minut mahalleen painautuen taas sinne. Olin paniikissa, nyt se luuli että nautin siitä ja se alkoi painamaan aika estotta sinne, hetken hierottuaan kaluni oli kovana ja tunsin laukeavani, trikoot ei ollukkaan enää kunnolla joten sinne matolle meni kaikki. Kaveri huomasi tämän ja kiihdytti tahtia kunnes sykkiminen loppui eikä sen kalu ollut enää kova. Hävetti ja häippäsin heti paikalta pois ja sinne jäi spermat matolle. Kotona tajusin että olis kannattanu ottaa trikoot pois, ne oli suttuset kahdesta kohtaa ja samoin farkut pepun puoleta vieraan miehen spermassa, onneksi ei kuitenkaan omassa pepussa.
Nyt en enää tiedä kehtaanko mennä salille, kaveri käy samalla salilla ja siellä tutustuttiin.

8

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotakuinkin

      Yksinkertaisesti kannattaa jutella asiasta kaverille, vaikka se onkin noloa. En voi sanoa sinun puolestasi, mutta vaikuttaa että nauteit tilanteesta jonkin verran, joten mielestäni kannattaa tutkia asiaa, siinä ei ole mitään väärää.

    • Kannattaa käydä ehdottomasti. Olen itse myös ollut samassa tilanteessa. Joskus myös kaverin luona saunan jälkeen.
      Hassua miten kaveri ei voi ehdottaa mitään mutta painiin on aina viemässä. Vaikka lopputulos on aivan sama.

    • SiinäNeuvoOiva

      Painikaa alasti.

      • Hyvät-ottelut

        Tuo on hyvä neuvo.
        Häviäjä alistuu voittajan tahtoon.


      • Niin painittiinkin.


    • Pjjkll

      Omassa nuoruudessa oltiin kaverin kanssa huvipuistossa laitteessa jossa istuttiin melkein kiinni toisissa. Itsellä alkoi hieman jöpöttää ja hän tunsi sen. Hän painautui tiukasti syliini. Jonkin aikaa kului eikä kumpikaan sanonut asiasta mitään mut hakeuduttiin toistemme lähelle jolloin himot alkoi jyllätä. Kerran oltiin yötä mökillä kaveriporukalla ja hieman alkoholia otettiin niin tilanne laukesi. Jäätiin saunatiloihin kahdestaan eikä sanottu mitään katseltiin toisia hetki ja painauduttiin kiinni suutelemaan. Kuusysissä otettiin sitten suihin. Siitä alkoi seksisuhteemme josta muut kaverit ei koskaan saaneet mitään tietää. Ehkä he joskus epäili jotain kun ei oltu niin puutteessa kuin he.

      Jos mitään seksuaalista himoa ja halua ei olisi ei jöpötyksiä tapahtuisi. Ei siinä hävettävää ole vaan yhdessä teitte esileikkejä. Itse ottaisin asian hänen kanssa jotenkin esille jos tunnet että haluat kunnolla sekstailla.

    • NaisetNeHuorat

      Painijat ja pesäpalloilijat ovat homoja kaikki. Ja sulkapallonpelaajat kans.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe