Kuinka moni saa tai joutuu tumputtamaan parisuhteessa

Annukkainen99

Onko täällä niitä joille naisystävä tai vaimo on antanut luvan tumputtaa kotona. Kuinka suhtauduitte siihen kun puoliso ehdotti hoitamaan hommat ominkäsin, entä pitääkö homma hoitaa piilossa vai saateko tumputtaa missä ja milloin vaan?
Kysyn tästä siksi kun olen joutunut lääkekuurille joka on vienyt seksi halut kokonaan, ei paneta ollenkaan ja paikat on kuivana. En vielä tiedä kauan joudun lääkkeitä syömään, mutta halujen palaamiseen kuurin jälkeen voi mennä pahimmillaankin vuosi. Olen masentunut asiasta ja rakastan miestäni. Miten saan hänet ymmärtämään että tumputtelu, varsinkin nyt tässä tilanteessa on ihan ok?

16

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puutteessaelävämies

Haloo! Jos rakastat miestäsi, voit runkkailla ja imeä häntä vaikka kuinka usein. Miksi miehesi pitäisi tumputtaa yksin?

• Mitv----

Mitä vikaa tumputtamiseesa on?

• Mikä saa sinut kuvittelemaan, että miehesi tarvitsisi sinulta luvan itsetyydytykseen ?

• Kikkeliskok

Minusta parasta olisit, jos sanoisit, että haluaisit katsella, kun miehesi tumputtaa. Voisit samalla hyväillä häntä vartalosta ja mahdollisesti antaa suuseksiä. Se yksinään tumputtaminen on vain fyysisen tarpeen tyydyttämistä, mutta jos osallistut siihen edes vain katsojana, niin siitä tulee kokonaisvaltaisempi, läheisyyttä ja luottamusta synnyttävä, enemmän rakastelua muistuttava tapahtuma.

• Kyllähän runkku keskinkertaisen parisuhdeseksin voittaa. Ei tarvitse lämmitellä, eikä jäähdytellä, ei tule hiki, saa säätää tiukkuuden ihan oman halunsa mukaan, ei tarvitse miettiä tunteita ja voi valita ihan itse seksin lajon ja seksikumppanin vaikka internetistä.

Alkuperäiseen kysymykseen. Jos et tuonvertaista asiaa pysty miehellesi sanomaan, elisi varmaan aika ruveta miettimään ammattiauttajaa.

• Käteenvetoa

Yksi hyvä ystävä juuri kertoi kylmenneestä parisuhteestaan: saa kahdesti päivässä, ensin kysyä ja sitten olla ilman! Ei jää enää muuta mahdollisuutta kuin tumputtaa, ero sitten kun lapset maailmalla...

• ReikääKehiin

Onhan sulla akka perse ja suu. Käytä niitä jos pillusi pois pelistä. Se on naisen velvollisuus.

• bibtm65

Olen ottanut tavakseni tumputtaa nainnin jälkeen varsinkin jos en itse ole saanut orgasmia yhdynnässä.
      Lupaa en ole vaimolta kysynyt.

• tumbester

On tuokin nyt kysymys.
      "Kuinka moni saa tai joutuu tumputtamaan parisuhteessa "
      Molemmat on kaksiteräinen miekka
      Jos "saa" tai "joutuu"
      Mieti sitä ...

• Pettynyt_mies

Minä ainakin joudun koska toi lihava akka ei enää anna mulle. Toisaalta ei tee niin kauheasti sitä enää mielikään. Ottaisi aluksi vaikka 20 kg pois vatsastaan. No uutta olen katsomassa kunhan kohdalle sattuu.

• tumputar

Mieheni ei kysynyt koskaan lupaa vaan esitti vaihtoehdon, joko kiinnostaa tai sitten ei, tarkoittaen toisella vaihtoehdolla tumputtamista. Se oli hänen tapansa ehdottaa piipahtamista makuuhuoneeseen.
      Olimme silloin yli 40v ikäisiä, avioliitossa parikymmentä vuotta.

Kun jouduin lopettamaan hormoonit ja lopulta penetratio osoittautui liukuvoiteesta huolimatta syöpälääkityksen limakalvoja haurastavan vaikutuksen johdosta mahdottomaksi olen ratkaissut asian parhaaksi katsomallani tavalla.

Yli 70v ikäisten kiireetön leikittely. Toteutan mieheni bdsm fantasioita ja lopulta vedän kaulapannasta mieheni pään haaroväliini puuhiin ja sen jälkeen joko tumputan tai mieheni itse tuputtaa alisteisessa tilanteessa. Itse en ota suuhun.

Tunnen itseni täysipainoiseksi vaimoksi ja säilyy leppoisa tunnelma.
      Kyllä mieheni tumputtelee yksinkin mainiten siitä joskus. Eiköhän hänellä ala olemaan käsillä viimeiset aktiivivuodet koska ikä on lähempänä 80v kuin 70v.
      Hän ei tupakoi eikä nauti lainkaan alkoholia. Ainoa "pahe" on tietyn tyyppinen addiktio kuntoiluun.

• aisuriko

meillä vaimo antaa minulle luvan runkata samalla kun nuolen hänen pilluaan vieraan miehen jäljiltä, muun ajan muna on kahlittuna häkkiin.

• Äidinpoika

Meillä ei ole noita propleemia ollut koskaan. Äitini anoppini tai vaimoni omistaa sen osan mun koipieni välistä. Ja kun ne tahtovat ne ottavat sen esille ja tekevät sille mitä ne tahtovat. Kun asuin kotona se osa oli mun äitini omistuksessa. eli koulusta tulin heti äitini eteen ja jalkojani ristiin sen edessä. Se otti heti multa alapääni paljaaksi ja pissatti poikansa. Jos ei tullut kusta eli olin sitä huijannut se teki sille mitä vain sitä huvitti. Kun se löysi ystävän jolla oli hänen mielestään sopiva likka lapsi. Ne meille ja äitini opetti heitä lähes kädestä pitäen mitä pojalle kuuluu tehdä. No me menimme naimisiin sen likan kanssa ja se sekä sen äiti otti mun penikseni omistukseensa. Vain kun on meillä mun oma äitini paikalla olen sen poika. Homma on pelannut tosi hyvin meillä ja minä pidän kun on mulla 3 pomoa omasta takaa. Poika ja minä heti sen huutajan eteen. Housut ja minä sen eteen se riisuu multa ne pois koivistani. Ja mun tarkistukseni alkaa heillä heti. Se on mulle nammaa kun saan olla heidän edessä alaste, muna ylhäällä sitä tyrkyttämässä heille.

• Annukkainen99

Kiitoksia vastauksista.
      Te jotka vastaatte sanomalla että anna sitten niitä muita aukkoja, ette varmaan taida seurustella.
      Kun ne seksihalut on lääkkeiden takia poissa ja paikat kuivina, niin ei seksi ole kummankaan mielestä kivaa. Jos ette pysty kuvittelemaan miltä tuntuu olla panopuu, niin menkää homoravintolaan pantavaksi, sittenpähän tiedätte kun kiimanen sonni painaa päällä.

Te jotka sanotte että parisuhteessa ei tarvitse kysyä lupaa tumputtelulle, ette varmaan ymmärrä niitä naisia joita loukkaa sellainen kun poikaystävä tumputtaa. Mulla on monta naispuolista kaveria jotka ei hyväksy poikaystävän tumputtelua ja kokevat riittämättömyyttä tämän takia. On siis hyvä kysyä se lupa ja muutenkin puhua asiasta. Naisena voin sanoa että paljon helpompi hyväksyä tietokoneelle unohtuneet käytetyt talouspaperit ja näytölle auki jääneet tyttösten kuvat, kun asiasti on puhuttu ja pelisäännöt sovittu ja eipä meillä yksiössä asuvina ole sitä salatumputtelun mahdollisuutta. Meillä siis saa oman tilanteeni takia tumputtaa kun siltä tuntuu, ja joskus kun tulen töistä ennen poikaystävääni, laitan hänelle koneelle kuvat ja talouspaperit valmiiksi, niinä iltoina saankin sitten hemmottelua ja hyvää ruokaa pöytään kannettuna:)
      Tilanne onkin meillä mennyt parempaan suuntaan, poikaystäväni ymärtää että hyväksyn hänen tumputtelun ja tissikuvien katselun vaikka olen samaan aikaan kotona. Me siis asumme yksiössä ja näen kyllä mitä hän tekee tietokoneella. Olen huojentunut että sain poikaystäväni ymmärtämään tilanteen, sillä seksittömyys parisuhteessa oli varmaan johtanut eroon tai pettämiseen.

• Lesbosexirunkkari

Hankalia asioita jos niistä ei pystytä tai kyetä keskustelemaan. Meillä vaimo on lopettanut kaikenlaisen seksiin viittaavan jo pitkän aikaa sitten. Asiasta oli alkuun pikkuisen keskustelua mutta kun se ei johtanut mihinkään niin sanoin hänelle siten joskus että ookoo et halua seksiä mutta minä haluan joten aion hautessani katsoa erotiikkaa ja tyydyttää itseni. Vaimo sanoi vaan että tee sitä niin paljon kuin haluat. Sillä se oli sitten ratkaistu koska kaikki muut asiat parisuhteessamme ovat enempi kuin kohdallaan niin avioero ei tullut kysymykseenkään, Onneksi emme asu yksiössä vaan voin katsoa filmejä äänen kanssa toisessa huoneessa. Parempi niin koska vaimo ei ehkä kuitenkaan ole niin avarakatseinen että haluaisi katsella miehensä masturbointitouhua. Joskus iltaisin vaimon käydessä nukkumaan saatan sanoa hänelle että aion tyydyttää itseäni mutta en aina. Välillähän pälkähtää puolen yönjälkeenkin päähän että haluan runkata. No samalla luvalla sitten vaan mällit lentämään mikäs siinä. Käteenvetohan on sikäli vapaata touhua että voi vaikka joka kerta katsella eri tyttöä jos haluaa. Ja nauttia sellaisesta mitä vaimo ei koskaan olisi suostunut tekemään. Ja vaihtaa kättä tai puristusvoimaa tai runkkunopeutta. En siis koe itsetyydytystä miksikään huonoksi vaihtoehdoksi vaan nautinnolliseksi monivaiheiseksi suoritukseksi joka päättyy orgasmiin.

• Tampsukka

Niiin, Kyllä minäkin tumputan välillä. Pystyn vaihtamaan vauhdissa kättä. Eikös ole hienoa näin ikämiehelle.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3561
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2294
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2013
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1403
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1075
    Aihe