Koskaan ei voita Viking Lotossa

Vikke_Viikinki

Kuinka "yllättävää" olikaan taas tämä numeroiden vierestä meno.
Koskaan ne ei osu kohdalleen.
4 13 21 35 39 46 6
Omat numerot:
9,22,27,31,36,48
Helppoa se on ohiveto kun kone arpoo rivin, kunhan on ensin
käynyt läpi kaikki pelatut rivit.
Täyttä huijausta alusta loppuun.
Koskaan et voita, et koskaan.

31

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omia.takaisin

      Mulla oli sentään 5 oikein, sillä sai jotain 1400€. Monta vuottahan tässä menikin ilman mainittavia voittoja. Naurettavat voitot 3 oikein tuloksilla n. 4€. Ei se ole mikään voitto!

    • ragnarlodbrok

      Pelatut rivit on tiedossa, mutta luulis että pallokone arpoo ihan ite numerot.

      • EiVoittoa

        ”Arpoo se” ohjelmoidusti. Likaa voittoja ei tuetenkään anneta.


      • eerotmiljooniksi
        EiVoittoa kirjoitti:

        ”Arpoo se” ohjelmoidusti. Likaa voittoja ei tuetenkään anneta.

        Alkoi kiinnostamaan, kerro kuinka ohjelmointi suoritwtaan.


      • VikkeViikinki

        Kysy lisää veikkauksesta. Onhan se selvää, että kun aina vain menee vierestä, eikä koskaan osu numerot kohdalleen, että kone siellä on takana arpomassa rivin, jotta saadaan mahd. vähän voittoja ja paljon vierestä meneviä rivejä.


      • AitoRealisti
        VikkeViikinki kirjoitti:

        Kysy lisää veikkauksesta. Onhan se selvää, että kun aina vain menee vierestä, eikä koskaan osu numerot kohdalleen, että kone siellä on takana arpomassa rivin, jotta saadaan mahd. vähän voittoja ja paljon vierestä meneviä rivejä.

        Viking Loton arpoo Norsk Tipping Norjassa. Mitenkä Veikkaus siis voi vaikuttaa arvontaan?

        Muutenkin, miten tommonen pallorumpu ”ohjelmoidaan” antamaan tietyt numerot ?


      • mrpelaaja
        EiVoittoa kirjoitti:

        ”Arpoo se” ohjelmoidusti. Likaa voittoja ei tuetenkään anneta.

        Pallokoneella ei ole aivoja. Eikä Graalin maljaa ole.


    • NäinVeikkausHuijaa

      Oma rivi: 05, 12...
      Viking-arvontaohjelman rivi: 04, 13...

      Arvatkaapa vain kolmas numero, kun koneen vastaava oli 21... (Kierros 09/2019)

      Lopputulos jälleen täydet KUUSI VIERESTÄ kyseisessä rivissä.

      Sekä kolme vierestä. Kolmessa muussa rivissä kussakin.

      • Hutikuti

        Ihan perusmatematiikallakin ymmärtää sen, kuinka viereen osumisella on kaksinkertainen mahdollisuus verrattuna kohdalle osumiseen. Jos sulla on kupongilla 5 ja 12, niin viereisiä numeroita löytyy 4, 6, 11 ja 13. Jo pelkästään tuolla kahden numeron valinnalla löytyy neljä mahdollista tulosta, joissa osuu pelkkiä viereisiä numeroita. 4 ja 11, 4 ja 13, 6 ja 11 sekä 6 ja 13.

        Niin, pari vielä: rivit 4 ja 6 sekä 11 ja 13 täyttävät myös ehdot viereen osumisesta.


      • pelaamaltilla
        Hutikuti kirjoitti:

        Ihan perusmatematiikallakin ymmärtää sen, kuinka viereen osumisella on kaksinkertainen mahdollisuus verrattuna kohdalle osumiseen. Jos sulla on kupongilla 5 ja 12, niin viereisiä numeroita löytyy 4, 6, 11 ja 13. Jo pelkästään tuolla kahden numeron valinnalla löytyy neljä mahdollista tulosta, joissa osuu pelkkiä viereisiä numeroita. 4 ja 11, 4 ja 13, 6 ja 11 sekä 6 ja 13.

        Niin, pari vielä: rivit 4 ja 6 sekä 11 ja 13 täyttävät myös ehdot viereen osumisesta.

        Harmittaisiko vähemmän, jos ei osu viereiseen numeroon vaan ei sinne päinkään? Näin yleensä meikäläisellä. Eihän noita nyt noin tarkkaan kannata miettiä, voi menettää turhaan jopa järkensä valon ; )
        Tosin kyllähän se harmittaa jos ei pikkuvoittoakaan pitkään aikaan saa.


    • Takaisinvoittokantaan

      Miksi Eurojackpotin TV mainonta on lopetettu, eikö haluta, että Suomi voittaa tai pärjää tässä pelissä, keneltä se on pois?

    • eivoittojaeipelejä

      10 vuotta Viking Lottoa. Paras voitto alle 30 euroa. Yhtä vaille kaikki voitot taitaa olla korkeintaan kympin luokkaa. Keskimäärin taitaa olla yksi voitto vuodessa viidellä rivillä. Maaliskuusta alkaen enää 2 riviä ja jos ei kymmenessä viikossa voita mitään, niistäkin toinen pois.

      • heheheheheh

        1 rivi viikossa 0,80€ 3-4 voittoa vuodessa tuloksella 3 oikein (1993- ainoastaan 3 oikein , ikinä ei isompaa)


    • Virallinen_valvoja_1

      Kaikki Veikkauksen pelit ovat rehellisiä, eikä niissä tutkita pelattuja rivejä.

    • Rahtroistoille

      Koko feikkaus on fuulaa. Mot.

      • fantastinenkone

        Anna esimerkki? pallokoneella ei ole aivoja.


    • ajanhukkaa

      Eihän sillä ole väliä meneekö vierestä vai kauempaa ohi, jos ei osu niin ei osu.
      Itse vilkaisen ehkä vain, että alkoiko voittorivi yksi - vai kaksinumeroisella numerolla ja millä omani alkoi.

    • Rtgxxx

      VL kuten EJP ja Suomi Lotto ovat ihan luuseri pelejä.

    • Harvoinoikein

      Enemmän olen huolissani hakkeroinnista. Joku nero voi syöttää nettipelissä sisään avoimen rivin, joka aktivoituu arvonnan jälkeen oikeiksi numeroiksi.
      Jos joskus tulee julkista epäilyäkään hakkeroinnista, niin lopetan pelaamisen siihen paikkaan.

    • edegetomorrow

      Ei kuvittelisi hakkerointi rivin syöttämisen arvontaan kovin vaikeaa olevan. Juoni ohjelma joka aktivoituu arvontaan jättäen arvonan numeroiksi ne haluamansa numerot ja tämän jälkeen ohjelma deletoi itsensä. Edes f securen Hyyppönen ei löytäisi mitään erityistä jälkeen päin Veikkauksen koneelta.

      • yhteiseenhyvään

        Unohtamatta tätä et pikkuista apuohjelmaa voi hyväksi käyttää Veikkaukselta vain yksi asiasta tietävä henkilö hämäten viralistavalvojaa sekä arpomaan luikero numeroita.


    • moiviikin

      mä voitin viikin lotosta viime vuonna yhteensä noin30 euroa eli puolet siitä mitä viime vuonna laitoin siihen peliin rahaa eli viikin lottoon

    • hidastelua

      Aika kauan kestää päivittää Viking loton eilisen arvonnan tulokset sivuille. Joskus menee päiviä. Olisiko suurin voitto mennyt taas tuttuun maahan. Sen kertominen voi vähentää suomalaisten osallistumista.

      • toimii-

        Mäpä oon voittanut tänävuonna Viikarissa 98€ tai enemmän joka kierroksella. Mulla on ihan mahtava menetelmä siihen.......


      • kertokkeepas
        toimii- kirjoitti:

        Mäpä oon voittanut tänävuonna Viikarissa 98€ tai enemmän joka kierroksella. Mulla on ihan mahtava menetelmä siihen.......

        mikä menetelmä sulla oikein on jolla nuin paljon voittaa?


    • Pwjjijj

      Googlaa Eddie Tipper ja näät hakkerointi on mahdollista. Se lottoarbonnan esitys on editoitu. Jos katsot tarkemmin.

    • Napakymppi2

      Olen lotonnut jo 10 vuotta enkä vielä ole kertaakaan voittanut yli 100e, mutta eiköhän se iso voitto sieltä vielä joskus :-)

    • Kiki456

      Pistätkö seuraavan kierroksen numerosi, niin pelaan niitä viereisiä numeroita?
      Eihän minun tarvitse muita pelatakaan, kun ne voittavat numerot arvotaan juuri SINUN riviäsi mukaillen.

      • päävoittaja

        Nerokasta, riviä tänne vaan.


    • uusirivi

      1 1 ei ku uusi 0,80€ rivi

    • Jun

      Oikeassa olet ! Miksi tästä ei tehtäis valitus veikkauksen vilpillisyydestä. Kolikko koneetkin on vähän
      reilumpia ne antaa jotain, jos koneessa on riittävästi rahaa . EN KYLLÄ SUOSITTELE KELLEKKÄÄN !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe