Hei,
Haluan katsella kun kaksi iso kokoista miestä nai mun miesystävää suuhun ja pyllyyn! Jos sallitte kuvaan tilanteen.
Mun mies on käytössänne
5
<50
Vastaukset
- Hoikkakundi
Saisinko minä olla sinun miehesi?
Meidän vanhemmat seurustelee. Se vois olla siis isosisko. Se paritti mua sen velkojille. Ne musta miehet nussi mua peppuun ja suuhun. Välillä huusin tuskasta, välillä nautinnosta.
Sisko oli alasti mutta kukaan ei ollut kiinnostunut siitä.
Mä katson sitä videota. Siinä näkyy vain mun pää. Mun iho ja hiukset on ihan limaiset. Musta mies pitää mun päästä kiinni ja survoo rytmikkäästi munaa mun suuhun. Mä yökkäilen ja korisen. Se kuulemma kehuu mua. Mun oksennusrefleksi tuntuu hyvältä sen terskassa. Lopulta se purkautuu mun nieluun. Hätäisesti nielaisen ja seuraava tulee jo.Voisimme keskustella aiheesta:) Postini toimii..Tai muuten täälläkin..Olisi mielenkiintoista tietää:paikan, sun miehesi ja sun oma ikä...Samoin voisit itse kysyä..
- Kumman_halu
Onkohan tämä miehesi omasta halusta vai oletko hakemassa hänelle jonkinlaista "rangaistusta" jostain mitä hän on tehnyt, esim. pettänyt?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204