ATEISTI Halla-ahon johtamaa puoluetta ei

Ryökköö

luulisi kristityn pohjalaiskansan äänestävän. Itse en äänestä tosin ketään, mutta tuo on sietämätöntä; en Soinin katolisuuttakaan kehu, mutta hän on sentään vakaumuuksellinen kristitty.

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäkaikkeekans

      PYH,PASKAA, Abessiiniasta minä olen.

      • kuoletkuitenkin

        Uskonnot pitäisi kieltää politiikassa, kouluissa, työpaikoilla, liian monta viatonta uhria aiheuttaneet ainaisella jorinallaan että synnymme syntisinä. Uskonto on vain vallanpito työväline.
        Kotonaan saavat sitten uskoa vaikka lentävään virtahepoon tai joulupukkiin - aivan sama, mutta älä tule edes leikilläsi levittämään omia uskomuksiasi muille tolkun ihmisille.


      • Ryökköö
        kuoletkuitenkin kirjoitti:

        Uskonnot pitäisi kieltää politiikassa, kouluissa, työpaikoilla, liian monta viatonta uhria aiheuttaneet ainaisella jorinallaan että synnymme syntisinä. Uskonto on vain vallanpito työväline.
        Kotonaan saavat sitten uskoa vaikka lentävään virtahepoon tai joulupukkiin - aivan sama, mutta älä tule edes leikilläsi levittämään omia uskomuksiasi muille tolkun ihmisille.

        Ateismi on yksi uskonto, joka antaa ymmärtää, ettei elämällä ole merkitystä eikä tarkoitusta. Niin että pidä se ahdaskatseinen soopasi ihan itselläsi.
        Jos sinä olet noin käsittänyt kristinuskon väärin, niin älä puhu muiden nimissä...tolkun ihminen tajuaa ,että Luoja on olemassa.


    • laadukkaasti

      Etelä-Pohjanmaalla äänestetäänkin Sinistä Tulevaisuutta.

    • PerusDemari

      Minä äänestän OTM Antti Kurvista.
      Hänen kykynsä on huomattu jo valtakunnan tasolla

    • uskonto-ja.politiikkka

      Uskonto ja politiikka on syytä pitää edelleen erillään muuten menee asiat sekaisin kuin Soinilla

      Toki PS on kristillis-sosiaaliperustainen puolue edelleen ei se ole mihinkään muuttunut

    • ratsumies88

      kurvinen näyttää ihan piirrettyjen jänikseltä jolla on puku päällä..ei uskottava. halla-aho,näyttää siltä että on pitäny vaalikiertuetta baareissa jo puoli vuotta...ei uskottava....jutila olis uskottavampi kun noi kaks plus se kävelevä änkytys urpo sipilä....silti en äänestä jutia eduskuntaa,,,,taitas sanoo joka asiaan 95

    • ratsumies88

      persujen mahdollisuudet hallitukseen pienenivät lähes minimiin kun sipilä ilmoitti erostaan...sdp valitsee ykkös kumppanikseen satavarmasti joko kokoomuksen tai keskustan nyt kun sipilä lähti. seuraksi tulee vihreät ja rkp persut hutelee jytkyä oppositiossa

    • Antipersu12

      Persuilla on porukassaan kaikki hourupäät. Yksi juopottelee ja sahailee omasta päästään linnunpönttöjä ja vielä kähmii naisia. Porukassa on kiihkokansallismielisiä Sisun hallinnon porukkaa, jopa piirin puheenjohtaja. Puolueen puheenjohtaja on sivari, järkyttäviä vihapuheen syytäjiä ja kansanryhmää vastaan kiihotuksesta tuomion saaneita.
      Tällaista porukkaa ei yksikään muu puolue sietäisi riveissään, eikä yksikään vastuullinen puolue lähde hallitusta muodostamaan tuollaisen lauman kanssa. Asia on jo nähty edellisellä hallituskaudella.

      • RansuPoika

        Älä nyt ala panikoimaan!


      • Anonyymi
        RansuPoika kirjoitti:

        Älä nyt ala panikoimaan!

        Lautakasa (KEPU!) sahaili niitä linnunpönttöjä älä milloinkaan ilmoisna ikänä sotke KEPU!ja saunapuhtoisiin persuihin


      • Anonyymi

        "Saunapuhtoisiin" . Heh, Heh, Heh. Saunassahan se Hakkarainen todellakin asui. Jospa heitteli vain löylyä, mutta unohti käydä pesulla. Yhdessäkään puolueessa, kepua lukuunottamatta ei tuollaista hourupäisyyttä pitkään katseltaisi. Mitä tekemistä tuollaisella rypemisellä on kansan edustamisen kanssa?


    • N3KRU

      Minä olen aito NEEK3RI, ja äänestin siltikin perussuomalaisia, koska ne eivät päästä huonoja NEEK3REITÄ maahamme. Pelkästään hyviä NEEK3REITÄ haluavat, jotka haluavat tehdä töitä töitä. Minä NEEK3RINÄ teen työtä tarjotakseni elämän lapselleni sekä hänen äidilleen. Perussuomalaiset antaa tälle mahdollisuuden, eikä polje palkkoja ulkomaalaisten huonojen NEEK3REIDEN avustuksella. Minä hyvänä NEEK3RINÄ teen työtä ja hyvää Suomen maalle, sekä lähipiirilleni.

      • Anonyymi

        PS on saatava hallitukseen ja television näytettävä taas hyllytetty Pekka ja Pätkä N-sanoina


    • Kotimaista

      Mäenpää ja Peltokangas tulevat olemaan hyviä edustajiamme. Kristillis-isänmaallinen arvokonservatismi tulee tuottamaan pitkällä tähtäyksellä paljon hyvää Pohjanmaalle.

    • Anonyymi

      onnenks vaalit on käyty ja hallitusta muodosteaan kaikki muu käy mutta se tärkein sipilä&company pysyy poissa riistämästä vähäosaisia ja vanhuksia....jusseilla on jo uudet lelut

    • Anonyymi

      Tuota, voisko se Peltokangas poistaa mainoksensa, vai onko meno rysseliin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe