luulisi kristityn pohjalaiskansan äänestävän. Itse en äänestä tosin ketään, mutta tuo on sietämätöntä; en Soinin katolisuuttakaan kehu, mutta hän on sentään vakaumuuksellinen kristitty.
ATEISTI Halla-ahon johtamaa puoluetta ei
17
62
Vastaukset
- Ettäkaikkeekans
PYH,PASKAA, Abessiiniasta minä olen.
- kuoletkuitenkin
Uskonnot pitäisi kieltää politiikassa, kouluissa, työpaikoilla, liian monta viatonta uhria aiheuttaneet ainaisella jorinallaan että synnymme syntisinä. Uskonto on vain vallanpito työväline.
Kotonaan saavat sitten uskoa vaikka lentävään virtahepoon tai joulupukkiin - aivan sama, mutta älä tule edes leikilläsi levittämään omia uskomuksiasi muille tolkun ihmisille. - Ryökköö
kuoletkuitenkin kirjoitti:
Uskonnot pitäisi kieltää politiikassa, kouluissa, työpaikoilla, liian monta viatonta uhria aiheuttaneet ainaisella jorinallaan että synnymme syntisinä. Uskonto on vain vallanpito työväline.
Kotonaan saavat sitten uskoa vaikka lentävään virtahepoon tai joulupukkiin - aivan sama, mutta älä tule edes leikilläsi levittämään omia uskomuksiasi muille tolkun ihmisille.Ateismi on yksi uskonto, joka antaa ymmärtää, ettei elämällä ole merkitystä eikä tarkoitusta. Niin että pidä se ahdaskatseinen soopasi ihan itselläsi.
Jos sinä olet noin käsittänyt kristinuskon väärin, niin älä puhu muiden nimissä...tolkun ihminen tajuaa ,että Luoja on olemassa.
- laadukkaasti
Etelä-Pohjanmaalla äänestetäänkin Sinistä Tulevaisuutta.
- PerusDemari
Minä äänestän OTM Antti Kurvista.
Hänen kykynsä on huomattu jo valtakunnan tasolla - uskonto-ja.politiikkka
Uskonto ja politiikka on syytä pitää edelleen erillään muuten menee asiat sekaisin kuin Soinilla
Toki PS on kristillis-sosiaaliperustainen puolue edelleen ei se ole mihinkään muuttunut - ratsumies88
kurvinen näyttää ihan piirrettyjen jänikseltä jolla on puku päällä..ei uskottava. halla-aho,näyttää siltä että on pitäny vaalikiertuetta baareissa jo puoli vuotta...ei uskottava....jutila olis uskottavampi kun noi kaks plus se kävelevä änkytys urpo sipilä....silti en äänestä jutia eduskuntaa,,,,taitas sanoo joka asiaan 95
- ratsumies88
persujen mahdollisuudet hallitukseen pienenivät lähes minimiin kun sipilä ilmoitti erostaan...sdp valitsee ykkös kumppanikseen satavarmasti joko kokoomuksen tai keskustan nyt kun sipilä lähti. seuraksi tulee vihreät ja rkp persut hutelee jytkyä oppositiossa
- Antipersu12
Persuilla on porukassaan kaikki hourupäät. Yksi juopottelee ja sahailee omasta päästään linnunpönttöjä ja vielä kähmii naisia. Porukassa on kiihkokansallismielisiä Sisun hallinnon porukkaa, jopa piirin puheenjohtaja. Puolueen puheenjohtaja on sivari, järkyttäviä vihapuheen syytäjiä ja kansanryhmää vastaan kiihotuksesta tuomion saaneita.
Tällaista porukkaa ei yksikään muu puolue sietäisi riveissään, eikä yksikään vastuullinen puolue lähde hallitusta muodostamaan tuollaisen lauman kanssa. Asia on jo nähty edellisellä hallituskaudella.- RansuPoika
Älä nyt ala panikoimaan!
- Anonyymi
RansuPoika kirjoitti:
Älä nyt ala panikoimaan!
Lautakasa (KEPU!) sahaili niitä linnunpönttöjä älä milloinkaan ilmoisna ikänä sotke KEPU!ja saunapuhtoisiin persuihin
- Anonyymi
"Saunapuhtoisiin" . Heh, Heh, Heh. Saunassahan se Hakkarainen todellakin asui. Jospa heitteli vain löylyä, mutta unohti käydä pesulla. Yhdessäkään puolueessa, kepua lukuunottamatta ei tuollaista hourupäisyyttä pitkään katseltaisi. Mitä tekemistä tuollaisella rypemisellä on kansan edustamisen kanssa?
- N3KRU
Minä olen aito NEEK3RI, ja äänestin siltikin perussuomalaisia, koska ne eivät päästä huonoja NEEK3REITÄ maahamme. Pelkästään hyviä NEEK3REITÄ haluavat, jotka haluavat tehdä töitä töitä. Minä NEEK3RINÄ teen työtä tarjotakseni elämän lapselleni sekä hänen äidilleen. Perussuomalaiset antaa tälle mahdollisuuden, eikä polje palkkoja ulkomaalaisten huonojen NEEK3REIDEN avustuksella. Minä hyvänä NEEK3RINÄ teen työtä ja hyvää Suomen maalle, sekä lähipiirilleni.
- Anonyymi
PS on saatava hallitukseen ja television näytettävä taas hyllytetty Pekka ja Pätkä N-sanoina
- Kotimaista
Mäenpää ja Peltokangas tulevat olemaan hyviä edustajiamme. Kristillis-isänmaallinen arvokonservatismi tulee tuottamaan pitkällä tähtäyksellä paljon hyvää Pohjanmaalle.
- Anonyymi
onnenks vaalit on käyty ja hallitusta muodosteaan kaikki muu käy mutta se tärkein sipilä&company pysyy poissa riistämästä vähäosaisia ja vanhuksia....jusseilla on jo uudet lelut
- Anonyymi
Tuota, voisko se Peltokangas poistaa mainoksensa, vai onko meno rysseliin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778