Aiotko kehittää itseäsi kuten opiskella, hankki uuden työn, uusia harrastuksia tai aiotko hommata uusia ystäviä?
Mikä on elämäsi tarkoitus?
12
<50
Vastaukset
- AsianVierestä
Itsensä kehittäminen on ihan hyvä juttu mutta läheisten ihmisten tukeminen on monta kertaa arvokkaampaa, myös se voi olla harrastus.
- elämänilojahyvämieli
Mikä voisikaan olla sen arvokkaampaa kuin läheisten tukeminen. Siitä saa paljon hyvää oloa puolin ja toisin.
- Sinnevielä
Eespäin niin täysillä, että Jumala osoittaa kunniansa.
- helmiä_sioille
Elämäni tarkoitus on elää. Ainoastaan idiootti vastaisi jotain muuta.
- olemineneielämistä
No kuinkas moni voi sanoa oikeasti elävänsä, suurin osa vain tuottaa hiilidioksidia ja paskaa.
- Siivekkäät_sielut
Näinpä! Salaisia ainesosia vaan koneeseen koura tolkulla, niin kyllä siitä tukkoisinkin pumppu kohta hyrskyttää!
https://www.youtube.com/watch?v=cxqjgREOVqM
- macynhaamu
Elää ja eläminen on tarkoitus, mitä toimintoja se sitten sisältää ja käsittää, niin ainakin pitää perheestäni huolta. Käydä töissä, tehdä lomilla mitä huvittaa perheen kanssa mahdollisesti reissata kotimaassa ja ulkomailla. Kotona kesällä riittää tekemistä pihassa ja puutarhassa. Perustan hyötypuutarhan...
Juuri sain opiskelut loppuun, enkä ihan heti meinaa opiskella. Nyt keskityn enemmän lapsiin ja perheeseen, kun mihkään muuhun. Lapset on kerran vaan pikkuisia ja ne on nyt ihanassa iässä..yhdessä voi touhuta kaikenlaista. Ja äiskän kanssa oleminen vielä kiinnostaa.
Mutta oma projekti on seuraavaksi pistää enemmän huomiota liikunnalle. Olen liikkunut liian vähän..tanssin ja käyn hölkkäämässä.
Hyötyliikuntaa unohtamatta.
Sitten opiskelen espanjaa. Edelleen on suunnitelmissa viettää talvella aikaa espanjassa ja se vaatii vähän panostusta vielä...
Siinä nyt jotain tän hetken suunnitelmia. Nyt muksat viikonloput!😊 - Viinamies
Elämän tarkoitus on juoda viinaa ja pitää hauskaa naisten kanssa. Ilman viinaa ei ole naisia elämässä.
Hah. Hirveitä vaatimuksia. Tee sitä tätä ja tuota. Miksi ihminen ei voi vain olla ja viettää aikaa.
Haistella luontoa ja ilmaa..Tuntea auringon lämpö ihollaan, elää hetki kerrallaan ja nautiskella elämän pienistä iloista.- Tämä-selvä
Elämällä ei ole tarkoitusta.
- mummowainaa
Elämän tarkoitus?
Ennen ajattelin, että kaiken takana ovat geenit, niiden säilyminen sukupolvesta toiseen. Vaan ei, nykyään olen varma että rimpuilemme täällä levittämässä ja säilyttämässä suolistobakteerejamme.
🐒💨💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372