Mikä on elämäsi tarkoitus?

Kaikysyäsaa--

Aiotko kehittää itseäsi kuten opiskella, hankki uuden työn, uusia harrastuksia tai aiotko hommata uusia ystäviä?

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsianVierestä

      Itsensä kehittäminen on ihan hyvä juttu mutta läheisten ihmisten tukeminen on monta kertaa arvokkaampaa, myös se voi olla harrastus.

      • elämänilojahyvämieli

        Mikä voisikaan olla sen arvokkaampaa kuin läheisten tukeminen. Siitä saa paljon hyvää oloa puolin ja toisin.


    • Sinnevielä

      Eespäin niin täysillä, että Jumala osoittaa kunniansa.

    • helmiä_sioille

      Elämäni tarkoitus on elää. Ainoastaan idiootti vastaisi jotain muuta.

      • olemineneielämistä

        No kuinkas moni voi sanoa oikeasti elävänsä, suurin osa vain tuottaa hiilidioksidia ja paskaa.


      • Siivekkäät_sielut

    • macynhaamu

      Elää ja eläminen on tarkoitus, mitä toimintoja se sitten sisältää ja käsittää, niin ainakin pitää perheestäni huolta. Käydä töissä, tehdä lomilla mitä huvittaa perheen kanssa mahdollisesti reissata kotimaassa ja ulkomailla. Kotona kesällä riittää tekemistä pihassa ja puutarhassa. Perustan hyötypuutarhan...

      Juuri sain opiskelut loppuun, enkä ihan heti meinaa opiskella. Nyt keskityn enemmän lapsiin ja perheeseen, kun mihkään muuhun. Lapset on kerran vaan pikkuisia ja ne on nyt ihanassa iässä..yhdessä voi touhuta kaikenlaista. Ja äiskän kanssa oleminen vielä kiinnostaa.

      Mutta oma projekti on seuraavaksi pistää enemmän huomiota liikunnalle. Olen liikkunut liian vähän..tanssin ja käyn hölkkäämässä.

      Hyötyliikuntaa unohtamatta.

      Sitten opiskelen espanjaa. Edelleen on suunnitelmissa viettää talvella aikaa espanjassa ja se vaatii vähän panostusta vielä...

      Siinä nyt jotain tän hetken suunnitelmia. Nyt muksat viikonloput!😊

      • macynhaamu

    • Viinamies

      Elämän tarkoitus on juoda viinaa ja pitää hauskaa naisten kanssa. Ilman viinaa ei ole naisia elämässä.

    • Hah. Hirveitä vaatimuksia. Tee sitä tätä ja tuota. Miksi ihminen ei voi vain olla ja viettää aikaa.
      Haistella luontoa ja ilmaa..Tuntea auringon lämpö ihollaan, elää hetki kerrallaan ja nautiskella elämän pienistä iloista.

    • Tämä-selvä

      Elämällä ei ole tarkoitusta.

    • mummowainaa

      Elämän tarkoitus?

      Ennen ajattelin, että kaiken takana ovat geenit, niiden säilyminen sukupolvesta toiseen. Vaan ei, nykyään olen varma että rimpuilemme täällä levittämässä ja säilyttämässä suolistobakteerejamme.

      🐒💨💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe