Joku allutime tulee järvenpäähän

Kerava.pest

Ne vittuun vatipäät ei tuu mun pihalle vaikka maksaisi että pääsis ne ei hoido töitä vaan puhuu ja ottaa raha ja laskuttaa lisää mukamas on kalliimpaa työn tekijät vaan kurvailee autolla eikö niillä ole muuta tekemistä ja kun ne näkee että ne tekee niin puolin päivällä tulivat ja päivällä kahvi aikaa lähtevät töistä eivät tule enään sinä päivänä takasin vaikka sekin työ olisi pitänyt olla jo kaksi viikkoa sitten tehty

5

205

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vantaalla.jousutpolvissa

Se vilunki ville on se hoitanut sen tosi hyvin ei oo kuskaa muualla näkynyt kun ruoka pöydässä

• Juu.pa.juu

Ne on niitä vittuun vatipäitä kun ei saa edes lämpöpatteri saman päivä aikana isommalle kun meni viikko kun tullaan kattoo

• Unelias.henrijahirvoska

No ei hän ne voi tulla samana päivänä kun ne ei tiedä mihen se auto avain lykätään että saisi käymään edes ja sitku ne saa käymään niin ne rupee miettii mites päin tää vaihde keppi liikkuu
        Jani jussi kouluttaa kokkoo ja kumpulaista milloin tullaan vai eikö tulla

• Jyvinkäällä.asukas

Juu ja eihän ne kerkiä heti kun pitää vaipat vaihtaa ensin kun mennää auraa ettei jcb kastu

• Riihimäkiläinen

Ne allutime porukka on täys hintei ne mukamas ossaa ja tekemät mutta mikään ei tapahdu kumminkaan rahastamat ja koneet käy tunti tolkulla parkissa kuskii ei missään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe