Ihmettelyä herätti kunnanhallituksen päätös palkita rakennussuunnittelussa hävinneet yritykset kahdella 15.0000 €palkinnolla.En ole kuullut muualla vastaavanlaisesta käytännöstä.Olikohan siitä maininta kun pyydettiin tarjouksia???Jos tämä linjaus on kerran otettu ,on syytä yritysten tasapuolisen kohtelu takia noudattaa tämmöistä outoa tapaa kun pyydetään muitakin tarjouksia.nimimerkki. 3 parasta palkitaan
Lappajärven kunta kylvää rahaa
7
158
Vastaukset
- Mullikka666
Itäkylän mullikat möhisee tyytyväisenä :) Jopa on nyt pidot!
- Ammmuuuuu
Mullikka666 mitä jos päättäisit olemattoman maanvaelluksesi?
- Huolestunu
Mullikat ruikintee järven.👎👎👎😭🐖
- Mullikka666
Ihanaa, löysää ja tuoksuvaa 💩🤤 En voi vastustaa 😍
- Äly
Tällä rahalla olisi korjattu hieman kiinteistöjä, vaikka sivukouluja
- Kyläläinen
Osa kunnan saaduista perintörahoista menee kivitipun tukemiseen!
- fakta1
Mullikat päräyttelee ribulit suoraan järveen! 💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127