VASTAUS ALUCARD

ALUCARD

784.84e takuueläkkellä ei perkele tule toimeen on sen sitten ansainnut tai ei. ja vastaus olen nuorella iällä joutunut jäämään työ-kyvyttömyys eläkkeelle ei niitä minun siihen ikään tekemiä töitä noteerattu miksikään. ja ei kaikki eläkkeet mene viinaan PERKELE idiootti. JA olen tässä muutamaan otteeseen yrittänyt tehdä paluuta työ elämään ,oli mm. se KELA.N iso vitsi eläkkeen lepuutus jolla olisi muka voinut palata työ elämään ja olisi maksettu jotakin bonustakin jos tuo eläke olisi lepäämässä. T otuus ei eläkkeeltä juuri koskaan voi palata töihin tosi on se rinki menee näin tyävoima toimisto ,sosku.- kela ja terveyskeskus ne kyllä pitää huolen ,että onnistuminen on lähes mahdoton. no eikä työn antajat ota eläke miestä töihin kuin sen tuen ajaksi, kun saavat ilmaista työvoimaa jonka sosku maksaa sitten ,kun määrä raha loppuu koe ajalla loppuu työ .-kokemus. voin sanoa kokemuksesta , että minun kohdallani tuli puukkoa eniten työkkarista eli ei haluttu että työllistyisin olin kai tilastojen turmelija. toinen hieno tukija terveysvpuolen kommentti silloin kai sille pojalle jotain on järjestettävä jotta saa aikansa kulumaan PERKELE ETSIN OIKEATA TYÖTÄ JOSTA MAKSETAAN OIKEA PALKKA JA VERO JA ELÄTÄN ITSENI ILMAN KENENKÄÄN VITTUILUA. MUUTEN OLEN NYT VANHA UKKO JA VOISIN TEHDÄ TÖITÄKIN EI MOTIVAATIOTA KAIKEN JÄLKEEN IKÄRASISMI JA VITTUUNTUMINEN JA IDIOOTTIEN MIELIPITEET,. TEHKÖÖT NYT SITTEN TYÖT VAIKKA NE JOTKA NE ON KEKSINYT... Olen väsynyt.

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
        Maailman menoa
        70
        4915
      2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
        Ikävä
        285
        4504
      3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
        Maailman menoa
        290
        3468
      4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
        Maailman menoa
        118
        3315
      5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
        Lapua
        38
        3240
      6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
        Maailman menoa
        127
        1888
      7. 105
        1630
      8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
        Helluntailaisuus
        172
        1291
      9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
        Maailman menoa
        40
        1205
      10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
        Kansallinen Kokoomus
        92
        1179
      Aihe