Tämä mailma on kova paikka myös nuorelle. on koulu sitten pitäisi elämän alkaa koulu tai työ paikka jotakin. no ei se aina niin mene nuori joka on varmasti ihan kunnollinen voi syrjäytyä pikkuhiljaa vain luisua tilaan joka on kurja. Eli koulun jälkeen ei pääse tai hakeudu koulutukseen sitten ei saa sitä ensimmäistäkään työ paikkaa joutuu tukijais helvettiin jolle ei loppua näy työtäkään ei saa no valitettavasti minun on sanottava se perkeleen nimi joka vie monen kunnollisen nuoren sivuraiteille josta on vaikea päästä pois se on alkoholi joka yleensä tulee melko monelle kuvaan muutaman vuoden tyhjän panttina olemisen jälkeen ja totaalisen turhautumisen seurauksena. Ensin se on piriste pientä pakoa arjesta joka ei ole hyvä sitten se syvenee pian nämä poika ja tyttö parat ovat koukussa kantavat pakkia ja fundeeraa mistä hinta seuraavaan humalaan no sitten voi tulla rikollisuus kuvaan ja syöksylasku alkaa.
Olisikko tähän mitään lääkettä ettei näin käy no tämä on minun mielipide voin olla väärässä. Ketään ei pitäisi jättää yksin tyhjän päälle eli kai sen joku politikko on sanonut pitäisi olla jossakin kiini mukana vaikka tämä peruskoulu jos ei ole mitään paikkaa suunnitelmaa koulun jälkeen pidennetään vaikka sitä ja tehdään jonkun joka osaa kanssa suunnitelma miten ja mistä tämä ihminen alkaa elämäänsä rakentamaan . Ei jätetä tyhjän päälle ketään vaan jokainen on mukana jossain ja kuuluu johonkin ei yksin ja hukassa. olen valitettavasti nähnyt näitä kunnollisia nuoria jotka ovat luisuneet rotkon reunalle.
Nuoret pelastakaa edes heidät syrjäytymiseltä
2
86
Vastaukset
- Pirkko.kuu-karkku
Kyllä nuorilla on elämä edessä tukijoita tarvitaan.
- Vanhaope
On tukijoita ja "tukijoita" . Viimekädessä elämä vaatii LUJAA luonnetta tehdä sitä minkä normaalijärki sanoo oikeaksi. Kukaan ei takaa sitä helpoksi .
Elämäänsä on rakennettava ! Opiskele työllistävä ammatti älä sekoa politiikkaan , uskontoon , sexiin, alkoholiin. Ne ovat elämässä vain vaiheita joilla yhteiskunnan kerroksellisuus muodostuu.( niihin tutustuminen ei vielä ole sekoamista ).
On hyväksyttävä tosiasia että toisen puolesta ei voi elää ja suunnitelmiensa toteuttamiseen liittyy AINA riski. On siis ensin oltava selvilläsiitä mitä haluaa ja mitä se vaatii . Sitten vaan toimeksi .
Onnea matkaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420