Tiedän jo Survivor 8:n voittajan, mutta enpäs aio kertoa sitä täällä. ;-) Sanon vain, että ilahduin kovasti hänen voitostaan. Vihjeenä kerrottakoon, että kyseessä ei ole nainen eikä mikään pieni tai heikko kaveri, ja kyseinen henkilö on jo tässä nyt suomessa esitettävässä selviytyjissä mukana. Vielä tässä ei voittoa herunut. Suurisydäminen kaveri joka ansaitsi voittonsa myöhemmin.
Selviytyjät 8
8
1291
Vastaukset
- Ace
Jee! Jonny Fairplay voittaa siis sittenkin.
Maailmassa on vielä oikeutta.- tosiradio
No ei muuten voita..hah hah! Silti en kiistä etteikö maailmassa voisi olla oikeuttakin.
- sdajlkdsajlk
tietosi ei oikein ole ajan tasalla....
- Mäpä
Sandra voittaa nyt selviytyjät ja sitten se Rupert voittaa seuraavaks ne selviytyjä all starssit.
- Mä tiedän
Mä tiedän että porukan vanhin voittaa. Se partiolainen Lill.
Se onnistuu voittaan, kun jää kaksistaan Rubertin kans ja Rubert on pettänyt monet kaverinsa.
Rubert esim, suuttuu Jonille ja käy pyytämässä kaloja ja laittaa ne ruuaksi ja tarjoilee niitä kaikille muille paitsi Jonille. Siksipä Ruperttia katotaan vähä kieroon.
Mä olisin kyllä toivonut, että Ryan ois voittanu. Se Ruipelo-Ryan - kljkljö
höpöhöpö
- nea
Mä tiedän kirjoitti:
Mä tiedän että porukan vanhin voittaa. Se partiolainen Lill.
Se onnistuu voittaan, kun jää kaksistaan Rubertin kans ja Rubert on pettänyt monet kaverinsa.
Rubert esim, suuttuu Jonille ja käy pyytämässä kaloja ja laittaa ne ruuaksi ja tarjoilee niitä kaikille muille paitsi Jonille. Siksipä Ruperttia katotaan vähä kieroon.
Mä olisin kyllä toivonut, että Ryan ois voittanu. Se Ruipelo-Ryan - Lea Lobanova
kljkljö kirjoitti:
höpöhöpö
Sandra Twin-Diaz on Survivor 7 voittaja ja Survivor 8 All Stars Amber Brkich on voittaja. Olkaa hyvä ja katsokaa hakusanalla Googlella tai Suomi24:llä Survivor * Winner!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062535
- 1061972
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee171834Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2031507Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41495Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991487Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1761079- 581001
- 64966
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126963