Nyt sitten sattu 6 oikein lotossaja voittoosuus olis 1440,60.En vielä tiedä pistänkö kaiken takasin lottoon,vai mitä tolla rahalla teen.
TULI LOTOSSA 6 OIKEIN
5
3480
Vastaukset
- Jehu
7 oikein ja loppuelämä turvattu
- Voittanut joskus
Ei se varsinaisesti päähän ota, mutta aina välillä miettii sitä yhtä. No elämä on. Itsellä lotto pyörii ns. ikipelinä ja en edes tarkista rivejä koskaan. Kerran sitten oli tullut yli 2000 e pelitilille. No sillä oli hyvä pelata pitkään. Kandee muistaa että se yksi rivi tuo saman 7 oikein kuin joku järjestelmäkin.
- Harri
No joo.Nyt laitoin tosta voitostani likoon takaisin lottoon satasen verran,ehkä vähän yli.Odottelen palaavaksi ainakin seitsemänkymppiä,tiedä vaikka tulis oikein täysosuma.Kyllä se oikeasti hieman harmitti,kun jäi yhden numeron taakse toi voitto viime viikolla,mutta sellasta se on.Hyvä vaan oli näinkin.
- Harri
Reilu pari euroo jäi tavoitteesta,eli meni niinkuin meinasinkin.Ei lottoomalla siis voi rikastua.No ei kai sitä kukaan tosissaan edes kuvittele tulevansa miljonääriksi,vaikka päiväunia on kyllä kiva katsella.Vai oletko muka itse oikeasti VOITOLLA?
- ELOKUUNTYTTÖ
Harri kirjoitti:
Reilu pari euroo jäi tavoitteesta,eli meni niinkuin meinasinkin.Ei lottoomalla siis voi rikastua.No ei kai sitä kukaan tosissaan edes kuvittele tulevansa miljonääriksi,vaikka päiväunia on kyllä kiva katsella.Vai oletko muka itse oikeasti VOITOLLA?
Luuletko että olisin?=( =) =( =) =( =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934