Nyt sitten sattu 6 oikein lotossaja voittoosuus olis 1440,60.En vielä tiedä pistänkö kaiken takasin lottoon,vai mitä tolla rahalla teen.
Vastaukset 5
- Jehu
7 oikein ja loppuelämä turvattu
- Voittanut joskus
Ei se varsinaisesti päähän ota, mutta aina välillä miettii sitä yhtä. No elämä on. Itsellä lotto pyörii ns. ikipelinä ja en edes tarkista rivejä koskaan. Kerran sitten oli tullut yli 2000 e pelitilille. No sillä oli hyvä pelata pitkään. Kandee muistaa että se yksi rivi tuo saman 7 oikein kuin joku järjestelmäkin.
- Harri
No joo.Nyt laitoin tosta voitostani likoon takaisin lottoon satasen verran,ehkä vähän yli.Odottelen palaavaksi ainakin seitsemänkymppiä,tiedä vaikka tulis oikein täysosuma.Kyllä se oikeasti hieman harmitti,kun jäi yhden numeron taakse toi voitto viime viikolla,mutta sellasta se on.Hyvä vaan oli näinkin.
- Harri
Reilu pari euroo jäi tavoitteesta,eli meni niinkuin meinasinkin.Ei lottoomalla siis voi rikastua.No ei kai sitä kukaan tosissaan edes kuvittele tulevansa miljonääriksi,vaikka päiväunia on kyllä kiva katsella.Vai oletko muka itse oikeasti VOITOLLA?
- ELOKUUNTYTTÖ
Harri kirjoitti:
Reilu pari euroo jäi tavoitteesta,eli meni niinkuin meinasinkin.Ei lottoomalla siis voi rikastua.No ei kai sitä kukaan tosissaan edes kuvittele tulevansa miljonääriksi,vaikka päiväunia on kyllä kiva katsella.Vai oletko muka itse oikeasti VOITOLLA?
Luuletko että olisin?=( =) =( =) =( =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571