Näkyvät nuo naapurikaupunkilaiset haukkuvan katutöiden tekijöitä ainakin tänä talvena.
Kumma juttu eihän siitä ole pitkäkään aika kun kolkuttelivat vielä mukulakivillä.
Meillä Lehmossa on ainakin tänä talvena ollut aivan erinomaisessa kunnossa tiet. Johtuneeko siitä että meillä ei ole katuja.
Auraus toimii, tiekarhu murisee , kauhuri nostelee lopputuloksen siistiksi ja hiekottaja hiekottaa. Kiitoksia.
Hyvää tienpitoa Lehmossa
KalleKeskiverto
1
63
Vastaukset
- hyväähoitoa
Tosi on. Yömyötäkin näkyvät työtä tekevän pienemmillä teillä. Onhan sitten aamuksi taas ne kunnossa ja voivat siirtyä isommille kokoojateille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671