Karjala tölkistä saa palautuspanttia saman kuin muistakin, olkoonkin että se on huonon makuista.
palautuspantti
7
171
Vastaukset
- JussiNiinistö
Karjala on kyllä surkeaa rapakaljaa.
- Anonyymi
Karjala tölkistä saa palautuspanttia saman kuin muistakin, olkoonkin että se on huonon makuista.😀😀✌
- Anonyymi
Meidän Karjalamme rutattiin niin, ettei se enää kelpaa palautettavaksi.
- Anonyymi
Kaljatölkki on kierrätysalumiinia.
Suomen ilmavoimat ampuivat alas kierrätykseen (663) R Y S S Ä N -maan alumiinista lentokonetta. Löytyisiköhän noita Suomen korpisoilta vielä?
Ajattelin perustaa sormustehtaan!
Materiaaliksi kelpaa vain aitovenäläinen;
Ei esimerkiksi Amerikan lahja NL:lle ... Aicobra!- Anonyymi
Minun mielestä kaikki karjalatölkit pitäisi palauttaa pullonpalautukseen, samoin tietenkin karjalapullot, jos niitä vielä on. On kauhia vääryys, että meiltä vietiin karjala tölkit ja pullot rappusten edestä, johon olimme ne viskoneet. Mielestäni karjala tölkit ja pullot pitäisi palauttaa meille, koska ne kuuluu meille. Kauhiassa kunnossa oli muovipussiin jätetyt tölkit naapurin liiterissä viime kesänä, kun tein sinne sellaisen nostalkia matkan. Mielestäni naapurin pitäisi palauttaa tölkit Arskalle, joka unohti muovipussin tölkkeineen palteen reunalle pahoinvointi kohtauksen yhteydessä.
- Anonyymi
karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan ja jos ei saa karjalaa niin ainakin arjala(iset)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329