He ovat ylpeitä. He eivät rukoile viisautta eivätkä Pyhä Henkeä avaamaan sanaansa.
Ef. 1:17
Minä rukoilen, että Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja näkemisen hengen, niin että oppisitte tuntemaan hänet.
Tämän vuoksi Raamattu ei avaudu muille kuin niille, jotka ovat nöyriä.
(lähde: https://www.youtube.com/watch?v=AlQJt6McV2M)
Miksi jumalaton ei ymmärrä Raamattua?
7
<50
Vastaukset
- TonttuToljanteri
Taitaa olla enemmin kyse siitä että me ymmärrämme sen, mitä raamattu on, eli joutava ja osin vastenmielinen satukirja.
Jumalat, tontut, maahiset ym ovat satua ja kuuluvat ihmisluonnon taikauskoiseen menneisyyteen. Jumalat ovat kuolleet yksi toisensa jälkeen ja sinun jumalasi kuuluu siihen joukkoon myös. - Pastori-Keski-Suomesta
Jumalharhaisuus on mielisairaus, jolle on geneettinen tilaus, ja joka sairaus puhkeaa aivopesun tuloksena. Kukaan ei syntyessään ole jumalharhainen.
- Pastori-Keski-Suomesta
Meidät pastorit on koulutettu vaistoamaan ja saalistamaan jumalharhaisuuteen taipuvaisia reppanoita. Jumalharhaisia on helppo käyttää hyväksi kaikin tavoin.
Et liene koskaan nähnyt kuinka nöyrinä muhammadanisminharhaan koulutettavat poikalapset lukevat koraania?
Siinä olisi katekismuksen pänttääjille mallia, vai kuinka?- kerettiläinen.ei-kirj
"Tämän vuoksi Raamattu ei avaudu muille kuin niille, jotka ovat nöyriä."
Ihailtavaa, kun tiedostat noin hyvin oman nöyryytesi. Pointsit siitä. - Tritium
Winston Chrchillin poika Randolph ei ollut milloinkaan lukenut Raamattua.
Armeijakavereidensa vedonlyönnin seurauksena hän alko kahden viikon urakan.
Kaikki ei mennyt ihan toivotulla tavalla, Randolph takoi käsillä reisiinsä ja hekotteli.
Luki ääneen kirjan tarinoita. Ette muuten usko mitä löysin Bipliasta! Sekä Hyvä Jumala! Kyllä Jumala on paska!
Voko sen enää kauniimmin sanoa.
Näin se krja minullekin avautui.- TonttuToljanteri
Näinpä juuri! Paras tapa lukea raamattua, on lukea se itse jae jakeelta ja ymmärtää lukemansa. Yleisesti raamattua luetaan ryhmissä, joissa "isoveli" selittää kaikille, että miten luettu pitää ymmärtää ja mitä siellä lukee.
Mutta kun lukee itse, ajattelee itse ja ymmärtää itse, niin huomaa miten vastenmielisestä paskasta siinä on hyvin usein kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395298- 853782
- 503180
- 113055
- 623055
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481902- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751